Jammer dat jij al voorzien bent, ik zou zo verliefd op je kunnen worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Doen ze ook.![]()
Ach laat. Geniet zolang het kan. Ze hebben lol. Gelijk ook.
Het worden er steeds meer.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat jij al voorzien bent, ik zou zo verliefd op je kunnen worden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat jij al voorzien bent, ik zou zo verliefd op je kunnen worden.
Verschrikkelijk nummer.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, ik zag Happy Mondays en Dee-Lite ooit op dezelfde dag live, vandaar.
Ik heb ooit een stalker vriendin gehad vreselijk was snel klaar ookquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb een enorme behoefte aan vrijheid. Ook in een relatie. Ik heb dan ook geen moeite om de ander een enorme vrijheid te gunnen. Geen mens behoort aan een ander.![]()
Wel rekening houden met elkaar.
Jij haat echt de muziek die ik mooi vind.quote:
Ja, laat elkaar vrij.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ooit een stalker vriendin gehad vreselijk was snel klaar ook
Zo eentje heb ik er ook gehad, ging zelfs mijn doen en laten aan mijn vrienden vragen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Belgische bands.quote:
Klinkt dubbel,een stalker laat je niet los.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |