Net gedaanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, huilen
Al sinds gisteren vakantiequote:
Gauw die date schaken en installeren als huisvrouw.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, huilen
Baas boven baasquote:
Thanks! Lekker naar de tropenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Baas boven baas
Fijne vakantie alvast in ieder geval
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:49 schreef Joosie200 het volgende:
Als je gaat verhuizen kom je erachter hoeveel troep je hebt verzameld. Nog een weekje troep wegsmijten en de rest in verhuisdozen doen. En dan heb ik twee huurwoningen
Neem wat sneeuw mee voor ze daarquote:
quote:
En wat zon mee terug?quote:
Geluk, ik heb ze laten omroepen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]je kan het niet laten he?!
Ik heb naar je gezwaaid. je zag me niet. Nu zit ik zielig in een hoekje te huilen
Eerder...quote:
Yes, pleasequote:
Ik heb nog een grote buffetkast die zo goed als leeg staat. Kopen?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eerder...
[ afbeelding ]
Nu nog een hoekbank, setje stoelen plus eettafel en nieuwe bureaustoel en dan ben ik klaar met geld smijten.
Mits krat hertog Jan akkoord 😋quote:
Halve krat ook goed? Drink ik de andere helft opquote:
Je lijkt google wel. Heb ook lopen loeren naar buffetkasten. Die kosten nog aardig watquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog een grote buffetkast die zo goed als leeg staat. Kopen?
Deal!!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Halve krat ook goed? Drink ik de andere helft op
500 euries, mag je 'm hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je lijkt google wel. Heb ook lopen loeren naar buffetkasten. Die kosten nog aardig wat
Krengen zijn duur idd. Ik heb er een gekocht met hele forse korting, was nog ¤625quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je lijkt google wel. Heb ook lopen loeren naar buffetkasten. Die kosten nog aardig wat
Ideaalquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:02 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Geef net bij m'n manager als grap aan dat ik wel een assistent / collega kan gebruiken voor uitvoerend werk. "Ja, daar moeten we het volgende week even over hebben."
Luilakquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:02 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Geef net bij m'n manager als grap aan dat ik wel een assistent / collega kan gebruiken voor uitvoerend werk. "Ja, daar moeten we het volgende week even over hebben."
Bedenk me net dat ik in geen jaren meer Hertog Jan heb gehadquote:
De vertrekkende huurder had er een staan. Wou ie ¤700 voor hebben...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Krengen zijn duur idd. Ik heb er een gekocht met hele forse korting, was nog ¤625
Ik kan typen.....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Kunnen typen is een pré, geen vereiste."
Tsja als hij eraf moet en je vind hem mooi gewoon de helft bieden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De vertrekkende huurder had er een staan. Wou ie ¤700 voor hebben...Nu ik door heb dat die kasten buffetkasten heten zie ik zulke prijzen vaker voorbij komen
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe ziet ie eruit?
Wil iets wat niet oude meuk uitstraalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.220 breed, 220 hoog en 50 diep"Eén blowjob per taalfout"quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Kunnen typen is een pré, geen vereiste."
Ik had hem de helft geboden, vond ie te weinig. Drie dagen later was de kast weg. Voor hoeveel geen idee.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja als hij eraf moet en je vind hem mooi gewoon de helft bieden.
Raakt ie toch nooit kwijt anders.
Wij hebben paella. Ook lekker, maar niet zo goed als Indiaas.quote:
Ah jammer. Nja buffet kasten zijn vaak toch een grote sta in de weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik had hem de helft geboden, vond ie te weinig. Drie dagen later was de kast weg. Voor hoeveel geen idee.
Indischquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Hm, kan ook langs de indonesier hier om de hoek.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Daar heb ik de halve versie vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.220 breed, 220 hoog en 50 diepA mind with a heart of it's own
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Geen oubollige buffetkast maar wel een flink formaat. Zat aan een korter formaat te denken qua breedte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.220 breed, 220 hoog en 50 diepmag het weten
Ja, dat heb ik gemerkt toen ik mijn zus hielp verhuizen. Zelfs in twee delen is het een lomp ding.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah jammer. Nja buffet kasten zijn vaak toch een grote sta in de weg.
Die op de foto is 3 meterquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen oubollige buffetkast maar wel een flink formaat. Zat aan een korter formaat te denken qua breedte.
Bij mij staan er een paar boeken in die ik naar boven ga verhuizen en wat servies, maar ook dat ga ik verhuizen. Dus dan staat ie leegquote:
Zat dus aan de helft van die op de foto te denken. 150 tot 180 zoiets. Bij mij kunnen mijn boeken, games, paar erfstukken erin. Staat het mooi opgeruimd.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die op de foto is 3 meterMaar 220 is wel vrij groot ja.
[..]
Bij mij staan er een paar boeken in die ik naar boven ga verhuizen en wat servies, maar ook dat ga ik verhuizen. Dus dan staat ie leeg
Verplicht gieter vullen bij de wcquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Van een plantenforum:
kraantjeswater
...
*triggered*
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.de/Ted(...)ations+with+a+Killer
Wat
Vlaamsquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Van een plantenforum:
kraantjeswater
...
*triggered*
"Gemeentepils"quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Van een plantenforum:
kraantjeswater
...
*triggered*
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Van een plantenforum:
kraantjeswater
...
*triggered*
Getriggerd door de rare karabiner combinaties.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb een vriend een tijd geleden wel een Kanye West kleurboek cadeau gedaan
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb een vriend een tijd geleden wel een Kanye West kleurboek cadeau gedaan
[ afbeelding ]
Man man man manquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Einde van de wereld is ook nabij: Facebook to integrate WhatsApp, Instagram and Messenger
https://www.bbc.com/news/(...)s&ns_mchannel=social
Vrienden die goede cadeaus kunnen waarderen zijn altijd welkom.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Zoek je meer vrienden toevallig?
One app to rule us/them allquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Einde van de wereld is ook nabij: Facebook to integrate WhatsApp, Instagram and Messenger
https://www.bbc.com/news/(...)s&ns_mchannel=social
Resistance is futilequote:
quote:
Zat er natuurlijk wel aan te komen, mij boeit het allemaal niet zoveel zolang het maar niet aan mijn FOK!-account gekoppeld gaat worden.quote:
Gelijk ontslagen danquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Zat er natuurlijk wel aan te komen, mij boeit het allemaal niet zoveel zolang het maar niet aan mijn FOK!-account gekoppeld gaat worden.
Fok!notes worden in de toekomst vast in mindering gebracht op je sociale kredietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Zat er natuurlijk wel aan te komen, mij boeit het allemaal niet zoveel zolang het maar niet aan mijn FOK!-account gekoppeld gaat worden.
Dat zou echt kut zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Echt mega veel dingen worden aan facebook gekoppeld tegenwoordig. Wil je ergens wat online kopen: "LOG NU IN MET FEESBOEK". Of een andere website waar je een account voor aan moet maken: "LOG NU IN MET FEESBOEK".quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dan kan ik de straat niet meer overquote:
Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt mega veel dingen worden aan facebook gekoppeld tegenwoordig. Wil je ergens wat online kopen: "LOG NU IN MET FEESBOEK". Of een andere website waar je een account voor aan moet maken: "LOG NU IN MET FEESBOEK".
NEE, ROT OP
https://fok.nl//shop/shownotes.phpquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Waar kon je je notes ook alweer zien?
Dit idd. Mooi niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt mega veel dingen worden aan facebook gekoppeld tegenwoordig. Wil je ergens wat online kopen: "LOG NU IN MET FEESBOEK". Of een andere website waar je een account voor aan moet maken: "LOG NU IN MET FEESBOEK".
NEE, ROT OP
Je bent te lief geworden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Al bijna een jaar geen nieuwe notes. Wat is deze.
Ja, soms vraag ik me ook wel eens af waarom ik nog feesboek heb.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:58 schreef ArTiC het volgende:
Dat inloggen via feesboek is eigenlijk de enige reden dat ik nog feesboek heb
Dit.quote:
's morgens bij de koffie van die domme feesboek-spelletjes doen om rustig wakker te wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, soms vraag ik me ook wel eens af waarom ik nog feesboek heb.
Dat doe ik dus nooit.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
's morgens bij de koffie van die domme feesboek-spelletjes doen om rustig wakker te worden
De vrouwen zitten inderdaad op Instagram.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik vind het wel handig om vrienden / kennissen in het buitenland nog een beetje te spreken / volgen.
En handig om te kijken of de chickies van de basisschool nog steeds leuk zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik vind het wel handig om vrienden / kennissen in het buitenland nog een beetje te spreken / volgen.
Is het antwoord niet standaard: nee?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En handig om te kijken of de chickies van de basisschool nog steeds leuk zijn.
doubt.gifquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En handig om te kijken of de chickies van de basisschool nog steeds leuk zijn.
Alleen nog maar babyfoto'squote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
Er is maar een chick van de basisschool die nog steeds knap is, maar getrouwd, huis gekocht en vast ook al zwanger. Zal binnenkort vast een feesboek post komen met "we zijn zwanger".
Reageren met 'dibs voor over 18 jaar' als het een meisje is in de hoop dat ze op haar moeder lijkt.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:15 schreef Samzz het volgende:
Mijn crush van de middelbare school is dood. Letterlijk.
Damn!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:15 schreef Samzz het volgende:
Mijn crush van de middelbare school is dood. Letterlijk.
Dr. Phil, geen idee... de rest: want Amerikanen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom heb ik Dr. Phil aanstaan en zijn Amerikanen tegen elkaar aan het schreeuwen
Heb ik met Johnny Cash - Hurt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ben verdomme 31 en word helemaal nostalgisch van Het Dorp.
Geen MILF dus?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:21 schreef Belsezar het volgende:
De hottie van de basisschool is nu een moeke met 4 kids
Friend!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:29 schreef xFriendx het volgende:
De dames die ik voornamelijk van middelbare wel leuk vond zijn er alleen maar minder op geworden.
Nee, zeker niet...quote:
Vrouwen worden lelijker, mannen knapperquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:29 schreef xFriendx het volgende:
De dames die ik voornamelijk van middelbare wel leuk vond zijn er alleen maar minder op geworden.
Oneensquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vrouwen worden lelijker, mannen knapper
Hetero mannen dusquote:
Nog erger vaak de popi dames die met de stoere jongens om gingen. Die bewandelden echt het pad van vroeg een kind, inmiddels relatie nummer 3 met soms dan kind nummer 2, geen cent te makken etc. Beetje vooroordeel maar gaat vaak wel die kant op.quote:
Geaardheid maakt daar niet veel aan uit...quote:
En dan heb je nog Anoukquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog erger vaak de popi dames die met de stoere jongens om gingen. Die bewandelden echt het pad van vroeg een kind, inmiddels relatie nummer 3 met soms dan kind nummer 2, geen cent te makken etc. Beetje vooroordeel maar gaat vaak wel die kant op.
Daarom wacht ik ook nog even met een relatie. Heb het beste voor met de dames dus geduld bewaren zodat ze iets fatsoenlijks krijgenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vrouwen worden lelijker, mannen knapper
Meteen even doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:50 schreef Fascination het volgende:
Ben wel benieuwd of mensen mij weleens opzoeken en wat ze dan denken.
Heb een reünie gehad van voortgezetonderwijs en de 3 dames in de klas hadden alledrie een crush op mij, hoor je tien jaar laterquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:50 schreef Fascination het volgende:
Dat vrouwtje met die 4 kattenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:50 schreef Fascination het volgende:
Van mij alleen dat ik mijn studieboeken via bol.com heb verkocht.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
Van mij zijn alleen wat krantenartikeltjes te vinden over een lame schoolproject.
Even je vlees laten bestervenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 18:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook nog even met een relatie. Heb het beste voor met de dames dus geduld bewaren zodat ze iets fatsoenlijks krijgen
Ik ben vorig jaar geïnterviewd voor het NOS Journaal... met zo'n grote camera voor mijn smoel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
Van mij zijn alleen wat krantenartikeltjes te vinden over een lame schoolproject.
Heb ook wel eens zo'n grote camera voor mijn smoel gehad, dat is echt enorm vreemdquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar geïnterviewd voor het NOS Journaal... met zo'n grote camera voor mijn smoel.
Doodeng.
Ik alleen als kind even, stond ik met mijn bek op tv Drenthequote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook wel eens zo'n grote camera voor mijn smoel gehad, dat is echt enorm vreemd
Pech voor mij is wel dat de combinatie van mijn voor- en achternaam (vooral in NL) uniek is. Op Facebook trouwens ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:10 schreef Trashcanman het volgende:
Bij mij krijg je op Google eerst nog een paar lui met dezelfde naam dus als iemand me wil opzoeken (waarom precies zou ik niet weten) dan moeten ze wel een beetje goed zoeken.
Idem hier. En toch als je op mijn naam zoekt vind je vooral een ander. Eentje met vele patentaanvragen zo te lezen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pech voor mij is wel dat de combinatie van mijn voor- en achternaam (vooral in NL) uniek is. Op Facebook trouwens ook.
Nederlandse voornaam en buitenlandse achternaam oid?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pech voor mij is wel dat de combinatie van mijn voor- en achternaam (vooral in NL) uniek is. Op Facebook trouwens ook.
Oké Henkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:19 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb een betrekkelijk oer-Hollandse naam.
Sammz?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:31 schreef Samzz het volgende:
Als ik mijn naam google krijg ik anders gespeld opties.
Ik was direct opgestapt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:32 schreef Samzz het volgende:
Ik was laatst bij een vriendin en daar was iemand met een zoon genaamd Daymon. Like. Wat.
Ik verslikte me in de wijn toen ik die naam hoorde.quote:
Demon?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:32 schreef Samzz het volgende:
Ik was laatst bij een vriendin en daar was iemand met een zoon genaamd Daymon. Like. Wat.
Hallo, met Daymon.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verslikte me in de wijn toen ik die naam hoorde.
Zegt wat over de muziekquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:58 schreef Faxie het volgende:
Pas na 4 minuten door hebben dat je 2 nummers tegelijk hebt draaien
Woont ie in Helmond?quote:
Neequote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zegt wat over de muziek![]()
Hoorde je ineens afwasborstels gemixed met schuursponsjes?
Hellmouthquote:
Iedereen de gekste, wij de asociaalstequote:
Goedkoop hotel boekenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
Hopelijk daalt de Britse pond nog wat, kan ik even wat bestellen
Pond is nog steeds meer waard dan de euro, toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ja dat nog wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pond is nog steeds meer waard dan de euro, toch?
Die dopt (huehue) prima haar eigen boontjes.quote:
Ik wil daar morgen mee beginnen. Aanraderquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Klaar met Bundy. Nu even een cavia knuffelen.
Ja! Ik wist alles al zo'n beetje maar om bewegende beelden van die knakker te zien, is toch vreemd. En veel oude beelden ook, ook van voor de aanhouding, bijzonder dat dat allemaal is bewaard.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil daar morgen mee beginnen. Aanrader?
Awesome.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja! Ik wist alles al zo'n beetje maar om bewegende beelden van die knakker te zien, is toch vreemd. En veel oude beelden ook, ook van voor de aanhouding, bijzonder dat dat allemaal is bewaard.
Wat wilde je kopen dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:36 schreef Samzz het volgende:
Jezus waarom is dat wat ik wil altijd in de sale als ik niks meer wil/mag kopen.
Ja ook handig soms.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:46 schreef Samzz het volgende:
Als in, een kortere winterjas (colbert model). Ik heb alleen maar lange jassen (trenchcoats).
Ik heb alleen mijn werkjas die kort is. Maar om nu steeds met reclame rond te lopen, mehquote:
Omg. Waarom.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:57 schreef Samzz het volgende:
Kut het is al 9 uur en ik heb nog niet gegeten.
Gaaf! Foto plaatsen in CRE hequote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Prima reden 👍
Ik heb ook bijna een panorama-bob-ross ding af
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nederlandse voornaam en buitenlandse achternaam oid?
TCM. Ik sta hier met een ex van je in de kroeg. Naam begint met St.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Prima reden 👍
Ik heb ook bijna een panorama-bob-ross ding af
Zeg maar hoi.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:08 schreef Q. het volgende:
[..]
TCM. Ik sta hier met een ex van je in de kroeg. Naam begint met St.
Wil je je condoom nog terug?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:14 schreef Q. het volgende:
[..]
I never do. Die ken ik dan ook al 100 jaar. Minimaal.
Meep.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tegen Meep, druif. Niet tegen mij.
Die is echt 100 jaar geleden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nvm, hoor net dat dat een een andere oldbie was.
Gr, neusaap (?)
Ik denk dat je er naast zit. Ik sta in Zwolle en zien geen Q achtige types.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Is er een meet en ik ben te stom en niet uitgenodigd. Typisch.
Nooit.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Zwolle, hedon. Wees welkom.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Hé wat?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Laat hem maar flink dalen in aprilquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Duurt lang, kan dat niet wat sneller?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Laat hem maar flink dalen in april.
En oh.. Toch nog geld lopen verbrassen. Voor 551 euro eenmalige bijbetaling een Huawei Mate 20 pro bij een maandelijks opzegbaar Telfort abonnement van 9 euro.
Dus voor 560 euro een toestel wat 2mnd geleden nog 999 euro kostte. Maar ze geven ook nog 125 euro cashback. Dus netto kost ie maar 435 euro
Nu nog mijn huidige toestel verpatsen en ik heb voor weinig extra iets nieuws.
Mag ook meerdere keren.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duurt lang, kan dat niet wat sneller?
Iets voor de fiets. Wil sowieso wachten tot maart want dan krijg ik de bonus als het goed is. Nu in de aanbieding daar, maar goed. Ik zie welquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mag ook meerdere keren.
Wat heb je op het oog?
Ik ga tijdens pasen. Dus laat maar gebeuren vanaf maart en een tijdje aanhoudenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iets voor de fiets. Wil sowieso wachten tot maart want dan krijg ik de bonus als het goed is. Nu in de aanbieding daar, maar goed. Ik zie wel
Oeh ik hou wel van bloed enzo (EHBO bitch hier!)quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:36 schreef Faxie het volgende:
En een grote snee in mn vinger huehuehuahuehua
Er zit een mooie blauwe pleister opquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh ik hou wel van bloed enzo (EHBO bitch hier!)
Hoop wel dat je er goede zorg voor hebt gehad trouwens
Ik denk dat ik dadelijk ook nog ff een uurtje terug ga jaquote:
quote:
begin ook pas zo aan mijn 1equote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]Al moet ik die dadelijk nog ff halen
Was toch best verrot vanmorgen om 5 uur, toen ik thee moest drinken ipv koffiequote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
begin ook pas zo aan mijn 1e
vies ook. Drink in de middag pas thee.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Was toch best verrot vanmorgen om 5 uur, toen ik thee moest drinken ipv koffie
Ik weet in ieder geval weer waarom ik geen thee drinkquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vies ook. Drink in de middag pas thee.
ik vind het wel lekker, maar in de ochtend gewoon koffie om wakker te wordenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval weer waarom ik geen thee drink
Enige voordeel van koffie vergeten... Ik kom er achter dat ik nog wel meer vergeten ben, dat ik straks nodig heb (bij het koken)quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker, maar in de ochtend gewoon koffie om wakker te worden
Wtfquote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zocht een zaak die de buddyseat van een motor kan voorzien van nieuw leer.
Dus kom op deze site en zag dat ze ook “erotische” kleding maken.![]()
![]()
![]()
http://tijgerleathers.nl/erotische-kleding/
[ afbeelding ]
Voor jou hebben ze ook wel wat.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:44 schreef Lokasenna het volgende:
Tijgerleathers is ook eigenlijk meer een leernichten naam dan een motorrijders naam.
Ik sta met mijn ogen dicht op de foto of kijk in de camera als een hertje die naar de koplampen van een auto kijkt.quote:
Moet ook nodig naar de winkel toe. Volgende week weg voor mijn werk dus hoef gelukkig bijna niets in huis te halen.quote:
Moet ik vanavond ook nog even doenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ook nodig naar de winkel toe. Volgende week weg voor mijn werk dus hoef gelukkig bijna niets in huis te halen.
'muricaquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:22 schreef Harmankardon het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ongeluk-collega.html
Manmanman
Triest. Mag hopen dat die agent gelijk op non-actief is gesteld. Wordt nooit genoemd in dit soort berichten.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:22 schreef Harmankardon het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ongeluk-collega.html
Manmanman
Waar je je al niet druk om kan makenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moest wel lachen om dit artikel over per seconde wijzer.
https://www.ed.nl/show/ki(...)nde-wijzer~a58806e0/
https://www.ed.nl/show/pe(...)-om-de-eer~a726e989/
Ik maak mij druk om wat zijn FOK! user name is.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Waar je je al niet druk om kan maken
Braddie2.0?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maak mij druk om wat zijn FOK! user name is.
whehequote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maak mij druk om wat zijn FOK! user name is.
Ja die zag ik gisteren voorbij komen. Muziekkennis testen bij een sportsvraagquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moest wel lachen om dit artikel over per seconde wijzer.
https://www.ed.nl/show/ki(...)nde-wijzer~a58806e0/
https://www.ed.nl/show/pe(...)-om-de-eer~a726e989/
Dat ene meisje wat lekker dronken aan het eten wasquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)r_alle_tryhards.html
Altijd mooi, blauwtjes die voor altijd op de interwebs staan.
Pijnlijke samenvatting van de periode waarin ik nog ieder weekend uitging.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)r_alle_tryhards.html
Altijd mooi, blauwtjes die voor altijd op de interwebs staan.
Die had meer trek in cake dan in worst ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:02 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat ene meisje wat lekker dronken aan het eten was
Ik geef haar groot gelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die had meer trek in cake dan in worst ja.
Dronken vrouwen ook hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik geef haar groot gelijk![]()
Maar herkenbare taferelen, dronken mannen kunnen aardig opdringerig zijn
Minder vaak last vanquote:
Whynotboth.gifquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zal ik straks Vietnamese loempia's of kibbeling kopen?
Laten we het houden op beleefder.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:08 schreef Halimede het volgende:
[..]
Minder vaak last vanik heb echt wel een paar keer te veel een hand onder mijn jurkje/rokje vandaan moeten halen
maar dat was voornamelijk in Italië, waar de mannen nog opdringeriger zijn. Hier zijn ze vaak eerder een beetje bang
kibbelingquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zal ik straks Vietnamese loempia's of kibbeling kopen?
wat heb je liever?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:08 schreef Halimede het volgende:
[..]
Minder vaak last vanik heb echt wel een paar keer te veel een hand onder mijn jurkje/rokje vandaan moeten halen
maar dat was voornamelijk in Italië, waar de mannen nog opdringeriger zijn. Hier zijn ze vaak eerder een beetje bang
Misschien minder arrogantquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laten we het houden op beleefder.
Want stel je voor dat je zelf risico loopt op afwijzingquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ik niet word aangerand, maar dat mannen toch wel op me af durven te stappen
op vrouwen afstappen is engquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ik niet word aangerand, maar dat mannen toch wel op me af durven te stappen
Nederlandse vrouwen halen die twee nogal eens door elkaar. Daarom zijn Nederlandse mannen wat voorzichtiger, vermoed ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:12 schreef Halimede het volgende:
Ik zou wel 7 kleuren stront schijten als Halimede me aan zou kijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laten we het houden op beleefder.
Gewoon meteen op hun bek slaan in dat geval.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:08 schreef Halimede het volgende:
[..]
is ze zo eng?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik zou wel 7 kleuren stront schijten als Halimede me aan zou kijken.
Sowieso, mensen...
Jazeker, ik ben heel eng. Laatst nog een 2 meter lange metaldude weggejaagd door boos naar hem te kijken omdat hij mij bijna omver liep terwijl ik een kopje koffie vasthield. Super. Eng.quote:
Ik heb geen problemen met op mannen afstappen, maar het wordt wel een beetje saai na een tijdje.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Want stel je voor dat je zelf risico loopt op afwijzing
Hoi, neuken?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |