abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 januari 2019 @ 16:36:52 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184615599



pi_184615611
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:28 schreef hhh38 het volgende: [..] Dat hielden ze tegen PSV ook maar 1 helft vol. Er wordt (tegen de algemene en internationale trend in) erg weinig getraind . Dat uit zich niet alleen in fitheid, maar ook in gebrek aan automatismen. Ik ben het eigenlijk met alle punten van Ace_eleven eens
Heb je daar statistieken van of roep je maar wat? En hoezo werkte die trainingsmethode wel toen we kampioen werden? Voor mij is wel duidelijk waar het probleem ligt en dat is bij Van Geel met zijn zwakzinnige aankoopbeleid en scouting.

Welke al dan briljante opvolger je ook aanstelt vroeg of laat gaat die tegen dezelfde zaken aanlopen, namelijk dat er gebrek aan talent en kwaliteit rondloopt in alle gelederen van de club. Dat was toen het spel een poosje geweldig was ( bijvoorbeeld onder sliske) uiteindelijk ook gewoon het geval.
blablablabla
  vrijdag 25 januari 2019 @ 16:48:00 #3
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184615779
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb je daar statistieken van of roep je maar wat? En hoezo werkte die trainingsmethode wel toen we kampioen werden? Voor mij is wel duidelijk waar het probleem ligt en dat is bij Van Geel met zijn zwakzinnige aankoopbeleid en scouting.

Welke al dan briljante opvolger je ook aanstelt vroeg of laat gaat die tegen dezelfde zaken aanlopen, namelijk dat er gebrek aan talent en kwaliteit rondloopt in alle gelederen van de club. Dat was toen het spel een poosje geweldig was ( bijvoorbeeld onder sliske) uiteindelijk ook gewoon het geval.

Jij leest nooit iets over al die vrije dagen? Of het feit dat letterlijk alle Nederlandse voetballers die naar het buitenland gaan aangeven dat het grootste verschil de trainingsintensiteit is.

Dat het veldspel onder Rutten veel beter was is ook geen toeval natuurlijk. Hij traint veel vaker, misschien zelfs te vaak.
pi_184615780
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoeveel van die aspecten hebben met de kwaliteit van de selectie te maken en hoeveel dingen kan Gio daadwerkelijk wat aan veranderen aangezien hij gestopt is als speler denk je?

Zijn reacties zijn inderdaad weinig spannend, maar wat valt er op een gegeven moment nog te zeggen?
De beste man heeft zelf op het allerhoogste niveau gespeeld en daar ongeveer alles gewonnen.
Denk je niet dat hij zelf ook wel ziet dat het spel niet om aan te gluren is?

Het feit dat hij het op de meeste posities met pure middelmaat moet doen is te danken aan Van Geel. Dat het team niet wedstrijdfit zou zijn geloof ik ook niks van aangezien ze het tegen een PSV wel 90 minuten op konden brengen.

Het is eerder dat er zoveel technische en persoonlijke fouten worden gemaakt met name op het middenveld en achterin dat spelers constant bezig zijn met fouten van anderen repareren dan aan hun eigen spel toekomen.
Het blijft inderdaad de vraag of het aan (de trainerskwaliteiten van) Gio of aan de kwaliteit van de selectie (en dus Van Geel) ligt, maar ik denk dat je met deze selectie een stuk beter kunt presteren.

- Een aanval met Van Persie, Berghuis, Jorgensen en Larsson is geen middelmaat, is zelfs een sterke voorhoede (als ze op het top van hun kunnen spelen).
- Een middenveld met Vilhena en Clasie ontstijgt het niveau middelmaat ook, is in principe gewoon goed voor de eredivisie.
- Haps en St Juste op de flanken zouden ook gewoon ruimschoots moeten kunnen voldoen
- Nieuwkoop, Malacia, Botteghin Jan-Arie, Toornstra, Ayoub, Vente en Verdonk kun je wel middelmaat noemen ja.

We hebben een aantal jaren ingezet/ingekocht op middelmaat/mid-twintigers waarvan hun top en ondergrens niet zo ver uit elkaar zou mogen liggen, maar dus ook niet heel veel extra transferwaarde genereert. Gezien de benodigde verbreding van de selectie leek me dat overigens geen slecht beleid, we hadden immers ook gewoon geen geld om alleen maar toppers of toppers in spe te kopen. De selectie lijkt me nog altijd wel redelijk in evenwicht met potentieel talent, eigen jeugd en wat oudere (en dus ook fysiek sterkere spelers.

Het lijkt met wel dat we nu wel flink moeten doorselecteren en een andere weg in moeten slaan (en dus waarschijnlijk een ander TD zouden moeten aanstellen), nu alle randvoorwaarden een stuk beter zijn (trainingscomplex en acadamy opgeknapt, samenwerkingsverband Dordt).

Verder was het tegen psv inderdaad 1 helft goed en dominant ipv beide helften. De tweede helft was het veel meer afwachten en leunen.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_184616142
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Jij leest nooit iets over al die vrije dagen? Of het feit dat letterlijk alle Nederlandse voetballers die naar het buitenland gaan aangeven dat het grootste verschil de trainingsintensiteit is.

Dat het veldspel onder Rutten veel beter was is ook geen toeval natuurlijk. Hij traint veel vaker, misschien zelfs te vaak.
Dat die trainingsintensiteit in het buitenland veel hoger ligt is geen nieuws. Zag daar laatst nog een interview over met Willems die daar over liep te janken.
Maar die kwam van PSV. Dus dat geeft niet expliciet een verklaring waarom wij zo dramatisch spelen bij vlagen binnen de landsgrenzen.

Volgens mij is het gewoon echt kwaliteit en niks minder. Aangezien als je een lijstje pakt van de laatste 7 trainers er bij allemaal periodes waren dat het best aardig was afgewisseld met periodes die ronduit dramatisch waren

Natuurlijk afhankelijk van de vorm van de dag maar veel vaker de kwaliteit van de selectie waarmee ze werkten.

Het vertrek van Karsdorp en Kongolo is gewoon bizar slecht opgevangen. Mensen onderschatten het belang van die twee wel eens heb ik het idee.

Natuurlijk kan een nieuwe trainer afstappen van 433 en iets bedenken maar anders blijft ook hij tegen het feit aanlopen dat we stronttrage centrumverdedigers en zeer matige backs hebben en dat Larsson vooralsnog geen schim is van Elia.
blablablabla
pi_184616457
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat die trainingsintensiteit in het buitenland veel hoger ligt is geen nieuws. Zag daar laatst nog een interview over met Willems die daar over liep te janken.
Maar die kwam van PSV. Dus dat geeft niet expliciet een verklaring waarom wij zo dramatisch spelen bij vlagen binnen de landsgrenzen.

Volgens mij is het gewoon echt kwaliteit en niks minder. Aangezien als je een lijstje pakt van de laatste 7 trainers er bij allemaal periodes waren dat het best aardig was afgewisseld met periodes die ronduit dramatisch waren

Natuurlijk afhankelijk van de vorm van de dag maar veel vaker de kwaliteit van de selectie waarmee ze werkten.

Het vertrek van Karsdorp en Kongolo is gewoon bizar slecht opgevangen. Mensen onderschatten het belang van die twee wel eens heb ik het idee.

Natuurlijk kan een nieuwe trainer afstappen van 433 en iets bedenken maar anders blijft ook hij tegen het feit aanlopen dat we stronttrage centrumverdedigers en zeer matige backs hebben en dat Larsson vooralsnog geen schim is van Elia.
Dan stel je die stronttrage verdedigers toch niet op? Geertruida, Van Beek en St Juste, zijn volgens mij allemaal niet hele traag. En je kunt als trainer gewoon aangeven dat je daar een versterking wilt, maar dat strookt niet met hoe hij zijn basiself samenstelt.

Dat Larsson minder is dan Elia ben ik natuurlijk wel eens, maar dat heeft er wellicht ook wel mee te maken hoe hij gebruikt wordt. Als we wat sneller omschakelen en er wat meer ruimte voor hem is kan hij ook wel beter uit de verf komen. Ik vind trouwens wel dat hij echt wel wat beter is gaan spelen tov zijn eerste jaar :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 17:33:07 #7
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_184616676
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:22 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dan stel je die stronttrage verdedigers toch niet op? Geertruida, Van Beek en St Juste, zijn volgens mij allemaal niet hele traag. En je kunt als trainer gewoon aangeven dat je daar een versterking wilt, maar dat strookt niet met hoe hij zijn basiself samenstelt.
St Juste stelt zich zo kut op dat z’n snelheid nauwelijks een wapen is.

quote:
Dat Larsson minder is dan Elia ben ik natuurlijk wel eens, maar dat heeft er wellicht ook wel mee te maken hoe hij gebruikt wordt. Als we wat sneller omschakelen en er wat meer ruimte voor hem is kan hij ook wel beter uit de verf komen. Ik vind trouwens wel dat hij echt wel wat beter is gaan spelen tov zijn eerste jaar :)
Kon ook echt niet slechter natuurlijk. Dat was een beetje het niveau van Boëtius in de laatste maanden van z’n eerste periode bij Feyenoord.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_184616742
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:22 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dan stel je die stronttrage verdedigers toch niet op? Geertruida, Van Beek en St Juste, zijn volgens mij allemaal niet hele traag. En je kunt als trainer gewoon aangeven dat je daar een versterking wilt, maar dat strookt niet met hoe hij zijn basiself samenstelt.

Dat Larsson minder is dan Elia ben ik natuurlijk wel eens, maar dat heeft er wellicht ook wel mee te maken hoe hij gebruikt wordt. Als we wat sneller omschakelen en er wat meer ruimte voor hem is kan hij ook wel beter uit de verf komen. Ik vind trouwens wel dat hij echt wel wat beter is gaan spelen tov zijn eerste jaar :)
Nouja je kan ze wel opstellen maar dan moet je een andere opstelling gaan spelen waarbij de nadruk niet zo ligt op hun zwakke kant, elke counter tegen een laagvlieger resulteert direct in direct gevaar.

442 lijkt me ook interessant met Kokcu op het middenveld en Jorgensen naast V Persie maar dan zit je weer met het feit dat Berghuis en Larsson geen middenvelders maar klassieke buitenspelers zijn.
Qua opstellingen en voorkeuren is Gio wel een redelijke autist maar hij zit er met het inbrengen van jeugd toch ook zelden naast mag je concluderen.

Probleem is en blijft dat er amper creativiteit op het middenveld aanwezig is hoe hij of een andere trainer de poppetjes ook neerzet.
blablablabla
  vrijdag 25 januari 2019 @ 18:03:26 #9
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184617277
Het is gewoon allebei. Zowel vGeel als Gio weg. Helaas zal vGeel gewoon blijven zitten, tenzij TroostGod even gaat huishouden. Maar alleen kan hij weinig uithalen vermoed ik.
pi_184618533
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Nouja je kan ze wel opstellen maar dan moet je een andere opstelling gaan spelen waarbij de nadruk niet zo ligt op hun zwakke kant, elke counter tegen een laagvlieger resulteert direct in direct gevaar.

442 lijkt me ook interessant met Kokcu op het middenveld en Jorgensen naast V Persie maar dan zit je weer met het feit dat Berghuis en Larsson geen middenvelders maar klassieke buitenspelers zijn.
Qua opstellingen en voorkeuren is Gio wel een redelijke autist maar hij zit er met het inbrengen van jeugd toch ook zelden naast mag je concluderen.

Probleem is en blijft dat er amper creativiteit op het middenveld aanwezig is hoe hij of een andere trainer de poppetjes ook neerzet.
Ja, iedere trainer zal tegen dezelfde beperkingen aanlopen, maar dat betekent niet dat andere trainers niet beter kunnen presteren. Er zijn in principe wel wat alternatieven mogelijk, zoals je zelf ook al aangeeft.

Ik vind buitenspelers met het verkeerde been niet echt klassiek en op zich wel geschikt als voorhoedespeler in een 442, maar niet als middenvelder nee.

Qua jeugd inpassen ben ik het redelijk met je eens, al is het wel makkelijker inpassen in een team wat goed draait en een duidelijk spelsysteem/looplijnen heeft. Als er nu een wisselspelers in komt,wie dan ook, zie je heel duidelijk dat ze elkaar allemaal niet begrijpen, of dat nou met Ayoub,Tapia, Kökcü, of Vente is.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_184618596
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:33 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

St Juste stelt zich zo kut op dat z’n snelheid nauwelijks een wapen is.

Ik suggereerde hypothetisch om 'm centraal op te stellen, misschien weet ie daar zijn plek wel iets beter ;)
quote:
Kon ook echt niet slechter natuurlijk. Dat was een beetje het niveau van Boëtius in de laatste maanden van z’n eerste periode bij Feyenoord.
Ja, maar het hoeft natuurlijk niet veel beter te worden, het kan gewoon uitgaan als een nachtkaars, maar hij heeft tegenwoordig toch gewoon regelmatig meerwaarde :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_184619094
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat die trainingsintensiteit in het buitenland veel hoger ligt is geen nieuws. Zag daar laatst nog een interview over met Willems die daar over liep te janken.
Maar die kwam van PSV. Dus dat geeft niet expliciet een verklaring waarom wij zo dramatisch spelen bij vlagen binnen de landsgrenzen.

Volgens mij is het gewoon echt kwaliteit en niks minder. Aangezien als je een lijstje pakt van de laatste 7 trainers er bij allemaal periodes waren dat het best aardig was afgewisseld met periodes die ronduit dramatisch waren

Natuurlijk afhankelijk van de vorm van de dag maar veel vaker de kwaliteit van de selectie waarmee ze werkten.

Het vertrek van Karsdorp en Kongolo is gewoon bizar slecht opgevangen. Mensen onderschatten het belang van die twee wel eens heb ik het idee.

Natuurlijk kan een nieuwe trainer afstappen van 433 en iets bedenken maar anders blijft ook hij tegen het feit aanlopen dat we stronttrage centrumverdedigers en zeer matige backs hebben en dat Larsson vooralsnog geen schim is van Elia.
Mee eens, na die verkoop had je misschien ook centraal iets moeten halen en anders gaan spelen.

Maar Gio heeft zelf ook altijd uitgesproken mee te moeten doen voor het kampioenschap. Ja dat kan niet met deze verdediging.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 20:10:33 #13
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_184619425
0-4 aanstaande zondag, blij dat ik moet werken. :X
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 00:35:40 #14
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184625679
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 20:10 schreef MPC60 het volgende:
0-4 aanstaande zondag, blij dat ik moet werken. :X
Ik ben ook blij dat je moet werken dan, aan negativiteit heb je al helemaal niks.

Gewoon volop voor de drie punten gaan, het kan echt wel.
Makkelijk tweede.
pi_184627860
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 18:03 schreef fetX het volgende:
Het is gewoon allebei. Zowel vGeel als Gio weg. Helaas zal vGeel gewoon blijven zitten, tenzij TroostGod even gaat huishouden. Maar alleen kan hij weinig uithalen vermoed ik.
Ja dat roep je al 2 jaar....

Kan je nog andere dingen schreeuwen behalve dat...

Lachwekkend wat ik hier de afgelopen 2 dagen lees...

Al die clowns die al 2 seizoenen roepen dat Gio weg moet weten het ineens allemaal niet meer.....wie wat waar.... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184627946
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Nouja je kan ze wel opstellen maar dan moet je een andere opstelling gaan spelen waarbij de nadruk niet zo ligt op hun zwakke kant, elke counter tegen een laagvlieger resulteert direct in direct gevaar.

442 lijkt me ook interessant met Kokcu op het middenveld en Jorgensen naast V Persie maar dan zit je weer met het feit dat Berghuis en Larsson geen middenvelders maar klassieke buitenspelers zijn.
Qua opstellingen en voorkeuren is Gio wel een redelijke autist maar hij zit er met het inbrengen van jeugd toch ook zelden naast mag je concluderen.

Probleem is en blijft dat er amper creativiteit op het middenveld aanwezig is hoe hij of een andere trainer de poppetjes ook neerzet.

Het ontbreken van snelheid in de as is ook een groot probleem. Botteghin, vd Heijden, Clasie, V Persie is echt teveel van het goede..
#12 is not for sale!
pi_184628123
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 08:52 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Het ontbreken van snelheid in de as is ook een groot probleem. Botteghin, vd Heijden, Clasie, V Persie is echt teveel van het goede..
Mwoa, hoeft niet per se een probleem te zijn mits in vorm. Zeker in bezit niet. Als je dan maar voldoende lopende mensen daar omheen hebt, kunnen een Van Persie en Clasie dan perfecte steekpasses geven die spelers 1-op-1 met de keeper zetten (zoals het passje Van Persie - Berghuis tegen Fortuna, heerlijk passje :9~ ).

Verdedigend is dat wel lastiger natuurlijk, zeker als Berghuis bv ook al niet mee verdedigt. Clasie loste dat in zijn eerste periode altijd wel prima op door perfect positie te kiezen, daarnaast had Karim daar ook wel een belangrijke rol natuurlijk. Dat is ook wel een behoorlijk gemis :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_184630461
Misschien eens Juste proberen naast van Beek. Beiden ook niet top maar ben v d Heijden ben ik nu wel helemaal klaar mee.
pi_184630489
Qua trainer zou ik Van Gaal wel leuk vinden met Landzaat en Makaay als assistenten. Laat Dirk maar lekker u19 doen nog een jaartje.
pi_184630680
Wat voor reden geeft het feyenoord bestuur dat jullie niet aan open trainingen doen?
  zaterdag 26 januari 2019 @ 12:52:49 #21
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184630816
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:44 schreef skysherrif het volgende:
Wat voor reden geeft het feyenoord bestuur dat jullie niet aan open trainingen doen?
Zodat de tactische meesterzet van Gio niet uitlekt natuurlijk
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 13:02:04 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_184630979
De Volkskrant:


Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_184631060
Als een 'Feyenoord verleden' nu ook al een voorwaarde moet zijn om de nieuwe trainer te worden....

:')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 26 januari 2019 @ 13:12:19 #24
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184631147
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:07 schreef TLC het volgende:
Als een 'Feyenoord verleden' nu ook al een voorwaarde moet zijn om de nieuwe trainer te worden....

:')
Echt onzin inderdaad. Het zal ongetwijfeld helpen, maar het moet geen voorwaarde zijn.
pi_184631467
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:12 schreef fetX het volgende:

[..]

Echt onzin inderdaad. Het zal ongetwijfeld helpen, maar het moet geen voorwaarde zijn.
Het helpt de trainer zelf wanneer de resultaten slecht zijn. Kan het 'kind van de club'-argument weer mooi uit de kast worden getrokken. Wel zo makkelijk.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184631503
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:02 schreef Gert het volgende:
De Volkskrant:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heracles durft wel gewoon iemand uit het buitenland te halen. Is een internationalere club dan Feyenoord op dit moment.
Van alles is weer waardeloos.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 13:36:59 #27
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184631539
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:31 schreef Oldground het volgende:

[..]

Het helpt de trainer zelf wanneer de resultaten slecht zijn. Kan het 'kind van de club'-argument weer mooi uit de kast worden getrokken. Wel zo makkelijk.
Precies. Fraser kan alvast oefenen.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 13:41:16 #28
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184631605
Wat denken jullie?

- Larsson, Jorgensen, Berghuis, VPersie
- Toornstra, Jorgensen, Berghuis, VPersie
- Larsson, VPersie, Berghuis, Toornstra

Ik vind het middenveld met vPersie wel een beetje instabiel ogen.
pi_184631646
Wedden dan Larsson op de bank gaat en Jorgensen vanaf links start.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 13:51:11 #30
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184631767
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Wedden dan Larsson op de bank gaat en Jorgensen vanaf links start.
Dat is niet eens zo'n gek idee
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 13:53:38 #31
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184631821
Wormuth is eigenlijk best wel een leuke gedachte.
pi_184631824
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat is niet eens zo'n gek idee
Was in de arena ook alleen toe ging Juste eraf. Dus kwam de tactiek niet echt uit de verf.
pi_184631827
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:53 schreef Slobeend het volgende:
Wormuth is eigenlijk best wel een leuke gedachte.
Op basis van ?
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 13:54:52 #34
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184631841
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:54 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Op basis van ?
Hoe hij over voetbal denkt.
pi_184631865
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:54 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hoe hij over voetbal denkt.
En dat is? Veel fysiek? Zou op zich niet verkeerd zijn. Vechtmachine maken zoals Atletico wanneer je budget niet groot genoeg is om echte kwaliteit te halen.
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 14:04:31 #36
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184632024
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:56 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

En dat is? Veel fysiek? Zou op zich niet verkeerd zijn. Vechtmachine maken zoals Atletico wanneer je budget niet groot genoeg is om echte kwaliteit te halen.
Nee. Aanvallend. https://www.vi.nl/video/a(...)bc-van-frank-wormuth
pi_184632036
quote:
Dan moet je een totaal nieuwe defensie samenstellen.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 14:05:41 #38
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184632040
Zou Gio ontslagen worden als Feyenoord morgen dik verliest? Je kan je afvragen wat je in de laatste maanden ermee opschiet als je hem laat zitten terwijl je eigenlijk nergens meer voor speelt. Dan kan zijn vervanger (als die niet van een andere club komt) net zo goed meteen beginnen lijkt me zo
  zaterdag 26 januari 2019 @ 14:08:21 #39
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_184632076
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:05 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dan moet je een totaal nieuwe defensie samenstellen.
Ik snap niet dat mensen dat steeds zeggen. Je hebt Haps en St. Juste al en daarnaast nog Geertruida en Malacia. Er moesten sowieso al twee nieuwe verdedigers komen, dus dat moeten dan gewoon geschikte spelers zijn.

Van Beek mag back up blijven.
pi_184632080
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:05 schreef Heeinz het volgende:
Zou Gio ontslagen worden als Feyenoord morgen dik verliest? Je kan je afvragen wat je in de laatste maanden ermee opschiet als je hem laat zitten terwijl je eigenlijk nergens meer voor speelt. Dan kan zijn vervanger (als die niet van een andere club komt) net zo goed meteen beginnen lijkt me zo
Nee zou ik als trainer niet eens willen. Laat Gio zijn eigen rommel maar afmaken. Van Geel ook trouwens.
pi_184632098
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat mensen dat steeds zeggen. Je hebt Haps en St. Juste al en daarnaast nog Geertruida en Malacia. Er moesten sowieso al twee nieuwe verdedigers komen, dus dat moeten dan gewoon geschikte spelers zijn.

Van Beek mag back up blijven.
Verdonk en van der Heijden zijn nu basis. Botteghin heb je ook nog. En Haps is altijd geblesseerd terwijl Juste liever weg is.
pi_184632224
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:34 schreef Oldground het volgende:

[..]

Heracles durft wel gewoon iemand uit het buitenland te halen. Is een internationalere club dan Feyenoord op dit moment.
Lol.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 14:36:08 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184632407
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:05 schreef Heeinz het volgende:
Zou Gio ontslagen worden als Feyenoord morgen dik verliest? Je kan je afvragen wat je in de laatste maanden ermee opschiet als je hem laat zitten terwijl je eigenlijk nergens meer voor speelt. Dan kan zijn vervanger (als die niet van een andere club komt) net zo goed meteen beginnen lijkt me zo
lijkt me niet dat je daar mid season in wil stappen
  zaterdag 26 januari 2019 @ 14:42:34 #44
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184632478
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:05 schreef Heeinz het volgende:
Zou Gio ontslagen worden als Feyenoord morgen dik verliest? Je kan je afvragen wat je in de laatste maanden ermee opschiet als je hem laat zitten terwijl je eigenlijk nergens meer voor speelt. Dan kan zijn vervanger (als die niet van een andere club komt) net zo goed meteen beginnen lijkt me zo
Die gaat niet meer ontslagen worden.
pi_184632543
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:42 schreef fetX het volgende:

[..]

Die gaat niet meer ontslagen worden.
Tuurlijk niet zou ook lachwekkend zijn wanneer je hem door de voordeur wil laten vertrekken.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 14:57:42 #46
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184632684
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

lijkt me niet dat je daar mid season in wil stappen
In de zomerstop wel dan?
  zaterdag 26 januari 2019 @ 14:58:03 #47
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184632688
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:42 schreef fetX het volgende:

[..]

Die gaat niet meer ontslagen worden.
Wel lekker makkelijk, maakt dus niet uit voor hem hoe slecht hij het gaat doen met dit materiaal. Heeft hij slim bedacht
  zaterdag 26 januari 2019 @ 14:58:57 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184632705
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:57 schreef Heeinz het volgende:

[..]

In de zomerstop wel dan?
:) eigenlijk ook niet maar dan kan nog wel je ideeën erin slijpen, nu is het gewoon pappen en nat houden
  zaterdag 26 januari 2019 @ 15:44:51 #49
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184633452
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:58 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wel lekker makkelijk, maakt dus niet uit voor hem hoe slecht hij het gaat doen met dit materiaal. Heeft hij slim bedacht
Klopt voor Gio is dit het beste scenario geweest. Ook zo vlak voor de klassieker.

Voor van Geel ook geen verkeerd scenario dit.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 17:29:17 #50
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184635571
Janmaat wil terug.
pi_184635801
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
Janmaat wil terug.
Hier zal Feyenoord op vooruit gaan! (lol)
  zaterdag 26 januari 2019 @ 17:43:13 #52
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184635885
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:39 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Hier zal Feyenoord op vooruit gaan! (lol)
Janmaat/St juste of st juste/Nieuwkoop.

Alleen de moeder van Nieuwkoop vindt dat geen vooruitgang denk ik
Laffe huichelaar
pi_184636321
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Janmaat/St juste of st juste/Nieuwkoop.

Alleen de moeder van Nieuwkoop vindt dat geen vooruitgang denk ik
Kan die Geertruida niet op rechts?
  zaterdag 26 januari 2019 @ 18:29:22 #54
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184636809
Dat is al een tijdje bekend dat Janmaat terug wil, hij zal wel een stukkie goedkoper zijn eind dit seizoen, tevens heeft Feyenoord meer geld tegen die tijd.

Misschien is Pierie ook wel een redelijke aankoop voor de zomerstop? Best wel prima LCV met op zijn 18e al een hoop ervaring. Als hij zich blijft doorontwikkelen, heb je daar echt wel wat aan.
Makkelijk tweede.
pi_184636873
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Janmaat/St juste of st juste/Nieuwkoop.

Alleen de moeder van Nieuwkoop vindt dat geen vooruitgang denk ik
Dan gaat St. Juste natuurlijk naar de plek waar hij hoort: centraal. Zet je daar nog een goede verdediger naast en kun je die laatste line flink naar voren schuiven.
Van alles is weer waardeloos.
pi_184637004
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is al een tijdje bekend dat Janmaat terug wil, hij zal wel een stukkie goedkoper zijn eind dit seizoen, tevens heeft Feyenoord meer geld tegen die tijd.

Misschien is Pierie ook wel een redelijke aankoop voor de zomerstop? Best wel prima LCV met op zijn 18e al een hoop ervaring. Als hij zich blijft doorontwikkelen, heb je daar echt wel wat aan.
Interessant. Zie Heerenveen te weinig spelen om daar echt iets over te kunnen zeggen. Verdediging van Heerenveen is wel een van de meest gepasseerde van de Eredivisie dit seizoen.

Hij lijkt me fysiek ook wat te licht om naast St. Juste te zetten (als dat de bedoeling is).
Van alles is weer waardeloos.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 18:41:24 #57
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184637009
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is al een tijdje bekend dat Janmaat terug wil, hij zal wel een stukkie goedkoper zijn eind dit seizoen, tevens heeft Feyenoord meer geld tegen die tijd.

Misschien is Pierie ook wel een redelijke aankoop voor de zomerstop? Best wel prima LCV met op zijn 18e al een hoop ervaring. Als hij zich blijft doorontwikkelen, heb je daar echt wel wat aan.
Van Geelscouting, Pierie zal ongetwijfeld op het lijstje staan
Laffe huichelaar
  zaterdag 26 januari 2019 @ 18:44:45 #58
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184637068
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:05 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Kan die Geertruida niet op rechts?
Die is er volgend jaar nog niet klaar voor veel wedstrijden mee te voetballen
Laffe huichelaar
  zaterdag 26 januari 2019 @ 18:50:50 #59
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184637168
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:41 schreef Oldground het volgende:

[..]

Interessant. Zie Heerenveen te weinig spelen om daar echt iets over te kunnen zeggen. Verdediging van Heerenveen is wel een van de meest gepasseerde van de Eredivisie dit seizoen.

Het kijkt me fysiek ook wat licht naast St. Juste (als dat de bedoeling is).
Zoals ik het lees moet Pierie enorm veel wisselen tussen Linksback en LCV, wat hem dwars zit. Pierie heeft ook een mooie aanvallende drive maar ontbeert het aan timing; vergelijkbaar met stJuste dus. Naast elkaar krijg je misschien dus inderdaad iets teveel van dezelfde types, fysiek zijn ze allebei niet super,

Echter, 52 wedstrijden op je 18e als verdediger bij een middenmoter is best goed. Ik vond hem ook zondag tegen Ajax sterk spelen. Er zit heel veel voetballend vermogen en spelintelligentie in die jongen. Ik zou hem graag zien bij een ploeg die geen zelfmoordvoetbal pleegt, zoals Heerenveen doet dus.
Makkelijk tweede.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 19:46:46 #60
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_184638302
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 00:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik ben ook blij dat je moet werken dan, aan negativiteit heb je al helemaal niks.

Gewoon volop voor de drie punten gaan, het kan echt wel.
~:)

Op basis van wat ben jij zo positief dan? Een bekerwedstrijdje tegen Fortuna?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 20:17:09 #61
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184639004
Driessen denkt dat Advocaat op pole position ligt.
pi_184639099
We willen vooruit. Jeugd de kans geven. Nieuwe visie. Mooi aanvallend voetbal.

Dan neem je Advocaat :')
AFCA!
pi_184639103
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 20:17 schreef fetX het volgende:
Driessen denkt dat Advocaat op pole position ligt.
Valentijn Driessen van de Telegraaf? Want die zit meestal wel dicht bij het vuur.

Of Leo Driessen :') van Fox sports?

Ik hoop overigens niet dat het Advocaat wordt. Zo'n behoudende, conservatieve, trainer. Bovendien zal hij dan vast maar een jaartje blijven, hem kennende.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184642175
Straks na tienen de loting. _O_

Inb4 Ajax - Feyenoord....
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 21:53:32 #65
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184642305
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is al een tijdje bekend dat Janmaat terug wil, hij zal wel een stukkie goedkoper zijn eind dit seizoen, tevens heeft Feyenoord meer geld tegen die tijd.

Misschien is Pierie ook wel een redelijke aankoop voor de zomerstop? Best wel prima LCV met op zijn 18e al een hoop ervaring. Als hij zich blijft doorontwikkelen, heb je daar echt wel wat aan.
'Best wel prima'. Aanschouw hier de reden dat jullie altijd tussen wal en schip blijven vallen.
pi_184642328
Ik denk uberhaupt niet dat van Geel al een lijstje met namen heeft. Die is er altijd blind van uit gegaan dat Gio gewoon ging verlengen en is nu dus compleet verrast en heeft geen plan.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 21:59:24 #68
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184642344
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 20:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Valentijn Driessen van de Telegraaf? Want die zit meestal wel dicht bij het vuur.

Of Leo Driessen :') van Fox sports?

Ik hoop overigens niet dat het Advocaat wordt. Zo'n behoudende, conservatieve, trainer. Bovendien zal hij dan vast maar een jaartje blijven, hem kennende.
Van de Telegraaf.
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 21:59:47 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184642360
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 21:58 schreef Pistolero het volgende:
Ik denk uberhaupt niet dat van Geel al een lijstje met namen heeft. Die is er altijd blind van uit gegaan dat Gio gewoon ging verlengen en is nu dus compleet verrast en zonder plan.
Hij heeft in ieder geval genoeg tijd.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_184642463
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 21:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij heeft in ieder geval genoeg tijd.
Ik heb het liefst dat van Geel zelf ook nog tijdens het seizoen ontslagen wordt. Harstikke leuk dat je na het seizoen gaat evalueren, maar met een beetje pech moet je dan in de zomer zowel je trainer en TD vervangen.
pi_184642516
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 21:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij heeft in ieder geval genoeg tijd.
Zo'n maand of 3 inderdaad, ideaal gezien.

In mei wil je toch wel een nieuwe trainer hebben gevonden, zodat je samen met hem tijdig kan beginnen met het zoeken naar versterkingen van de selectie voor komend seizoen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184642841
Thuis tegen Ajax in de beker dus.
Obikugod fixt dat gewoon _O_
  zaterdag 26 januari 2019 @ 22:15:49 #73
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184642856
We krijgen in ieder geval een herkansing als morgen niet lukt!
Makkelijk tweede.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 22:16:10 #74
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_184642864
Fey - Ajax loting
pi_184642878
GENOT.
pi_184642904
Prima.
pi_184642912
En uiteraard is het deze geworden.
Van alles is weer waardeloos.
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 22:18:08 #78
362868 crew  Slobeend
of all places
  zaterdag 26 januari 2019 @ 22:19:57 #79
263417 Keyos
Like a Boss
pi_184642969
Nou mannen, hebben we toch nog een wedstrijd van betekenis dit jaar, mooi man. Rest van het seizoen is namelijk toch al geen kut meer aan, heb je met een beetje geluk nog en memorabele avond gehad.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 22:20:25 #80
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184642981
Dan is Feyenoord - Ajax eigenlijk de finale.
pi_184643049
Oh en trouwens, Driessen heeft helemaal geen bron of iets dat Advocaat op pole position ligt, het is puur zijn gevoel.

Zijn volkomen achterlijke argument is dat Feyenoord dan komend seizoen een heel jaar heeft om een definitieve opvolger te zoeken. :')
pi_184643050
-doe normaal-

[ Bericht 46% gewijzigd door onlogisch op 27-01-2019 10:39:07 ]
pi_184643057
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Weer thuis. Inb4 madheid.
Genot
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_184643066
Verrassend, op voorhand al duidelijk dat we nu tegen hunnie moesten.
#12 is not for sale!
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 22:25:34 #85
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_184643122
Mooi man. Ook al bekend hoe laat die wedstrijd is?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_184643138
Thuis zie ik. Verrassend wel.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184643146
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:25 schreef onlogisch het volgende:
Mooi man. Ook al bekend hoe laat die wedstrijd is?
20:45 allen.
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 22:32:15 #88
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184643308
JAAAA *O* *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 22:32:54 #89
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184643323
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:20 schreef fetX het volgende:
Dan is Feyenoord - Ajax eigenlijk de finale.
Inderdaad :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 26 januari 2019 @ 22:40:25 #90
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_184643487
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:26 schreef Scarface88 het volgende:
Thuis zie ik. Verrassend wel.
is toeval
pi_184643568
Leuk..en alweer thuis..hoe is het in godeszoonnaam mogelijk. Beter dit dan dat je weer zo'n pleuris finale krijgt met 2 wedstrijden.
pi_184643702
Als KNVB zo stoer stelling neemt dat de finale over één wedstrijd is. Nu ook uitfans dan?
AFCA!
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 22:54:18 #93
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184643784
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Nu ook uitfans dan?
Dat denk ik niet :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 23:03:49 #94
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_184644010
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 26 januari 2019 @ 23:35:41 #95
186611 Haags
pi_184644698
Gefeliciteerd met WEER een thuiswedstrijd! :)

#FeyenoordCUP
Zonder wrijving geen glans
  zondag 27 januari 2019 @ 00:01:37 #96
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184645227
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Als KNVB zo stoer stelling neemt dat de finale over één wedstrijd is. Nu ook uitfans dan?
Ik hoop het :)
Makkelijk tweede.
  zondag 27 januari 2019 @ 00:14:04 #97
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184645447
Laatste keer toen Feyenoord-Ajax de halve finale was van de beker:


Was een legendarisch potje! Matig voetbal maar wat een vechtlust van beide kanten. Luinge was toen ook een tijdje compleet de weg kwijt, ook deze wedstrijd met een paar bizarre beslissingen. Ik weet nog hoe voldoenend die winst was uiteindelijk.
Makkelijk tweede.
pi_184645520
Wel een mooie loting zeg zag het net.
pi_184645597
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laatste keer toen Feyenoord-Ajax de halve finale was van de beker:


Was een legendarisch potje! Matig voetbal maar wat een vechtlust van beide kanten. Luinge was toen ook een tijdje compleet de weg kwijt, ook deze wedstrijd met een paar bizarre beslissingen. Ik weet nog hoe voldoenend die winst was uiteindelijk.
Daar was ik bij..mooie pot en na afloop heerlijk bieren in het centrum met maten van de Feyenoord Message Base.
pi_184645743
Zou er eigenlijk iemand zijn die het nog iets interesseert..die beker. Mij niet heel erg eigenlijk.
pi_184645766
Mooie tijd was dat, was ik ook bij. Daarvoor nog mooiere tijden met uitwedstrijden naar Freiburg , Glasgow , Lampen stad, Milaan en de eigen Kuip . Wat een seizoen was dat.
pi_184646054
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:20 schreef fetX het volgende:
Dan is Feyenoord - Ajax eigenlijk de finale.
ik kan me ajax pec nog herinneren
pi_184646076
Janmaat zou toch gewoon een prima versterking zijn?
  zondag 27 januari 2019 @ 09:07:18 #104
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_184648052
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:47 schreef skysherrif het volgende:
Janmaat zou toch gewoon een prima versterking zijn?
Vind ik wel, al is het wel weeeeeeeeeeeer een oudspeler die terug komt. Lijkt wel alsof je een soort bijstandsverzekering krijgt bij Feyenoord, slaag je ergens niet? Bij Feyenoord eeuwig krediet!

Al wil ik nu niet zeggen dat Janmaat niet geslaagd is.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_184648156
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:47 schreef skysherrif het volgende:
Janmaat zou toch gewoon een prima versterking zijn?
Natuurlijk, probleem is alleen dat ze daar helemaal niet van hem af willen.
blablablabla
  zondag 27 januari 2019 @ 09:22:34 #106
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184648179
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:47 schreef skysherrif het volgende:
Janmaat zou toch gewoon een prima versterking zijn?
Een rechtsback is een versterking, ja.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_184648219
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2019 00:47 schreef skysherrif het volgende:
Janmaat zou toch gewoon een prima versterking zijn?
Uit het AD:
quote:
Janmaat. ,,Het is mijn club in Nederland, waar ik een heel goede tijd heb gehad. Ik zou ook graag weer een keer om de titel willen spelen. Het is puur sportief. Ik heb alleen nog een contract voor anderhalf jaar bij Watford. Feyenoord zal dan wel iets moeten betalen"
Ik denk dat die laatste zin het probleem is. Feyenoord moet blijkbaar weer dokken voor de vroegere hebzucht van de spelers, toen ze hogere contracten aangingen.
pi_184648291
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 09:27 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Uit het AD:

[..]

Ik denk dat die laatste zin het probleem is. Feyenoord moet blijkbaar weer dokken voor de vroegere hebzucht van de spelers, toen ze hogere contracten aangingen.
Toen ja.
Watford wil nu toch helemaal niet van hem af?
blablablabla
  zondag 27 januari 2019 @ 09:49:09 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184648390
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 09:27 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Uit het AD:

[..]

Ik denk dat die laatste zin het probleem is. Feyenoord moet blijkbaar weer dokken voor de vroegere hebzucht van de spelers, toen ze hogere contracten aangingen.
Als Feyenoord een speler wil die nog een contract heeft bij een andere club, moeten ze een transfersom betalen. Dat is niet meer dan normaal. Een contract afsluiten zou ik niet direct hebzucht noemen.
Laffe huichelaar
pi_184648426
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 09:27 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Uit het AD:

[..]

Ik denk dat die laatste zin het probleem is. Feyenoord moet blijkbaar weer dokken voor de vroegere hebzucht van de spelers, toen ze hogere contracten aangingen.
Deze begrijp ik niet.

Janmaat zat bij Feyenoord in een periode dat ze minder hoge contracten aangingen juist, en een contract afkopen kost nu eenmaal een transfersom aan de verkopende club, dat is toch heel gebruikelijk :?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184648427
Voor Janmaat moet je helemaal geen euro op tafel willen legen. Uiteraard is het een versterking, maar als Feyenoord echt mee wil blijven doen op de lange termijn moet je veranderen in een handelshuis. Voor Janmaat ga je geen stuiver meer vangen.
#12 is not for sale!
pi_184648442
Maar goed eerst vandaag maar overleven. Ik verwacht er niet veel van. Die pot over een maandje zie ik meer zitten.
#12 is not for sale!
  zondag 27 januari 2019 @ 09:56:32 #113
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184648470
quote:
14s.gif Op zondag 27 januari 2019 09:54 schreef Haringkop het volgende:
Maar goed eerst vandaag maar overleven. Ik verwacht er niet veel van. Die pot over een maandje zie ik meer zitten.
vandaag wordt een 3-0 nederlaag
Laffe huichelaar
pi_184648600
De bal is rond
Gras is groen
Feyenoord verliest van Ajax
pi_184648608
quote:
14s.gif Op zondag 27 januari 2019 09:54 schreef Haringkop het volgende:
Maar goed eerst vandaag maar overleven. Ik verwacht er niet veel van. Die pot over een maandje zie ik meer zitten.
Zelfde wedstrijd Hans. Waarom zou je over een maand winnen als je er vandaag 0-3 af zou gaan?
pi_184648622
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:11 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zelfde wedstrijd Hans. Waarom zou je over een maand winnen als je er vandaag 0-3 af zou gaan?
echte cupfighter
pi_184648637
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:13 schreef Adames het volgende:

[..]

echte cupfighter
Ohja dat gezever. Daar geloof ik niet zo in.
pi_184648734
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:14 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ohja dat gezever. Daar geloof ik niet zo in.
De wedstrijd voor Ajax is vandaag belangrijker dan over een maand, bij ons precies andersom.
#12 is not for sale!
  zondag 27 januari 2019 @ 10:33:01 #119
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184648844
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 09:53 schreef Haringkop het volgende:
Voor Janmaat moet je helemaal geen euro op tafel willen legen. Uiteraard is het een versterking, maar als Feyenoord echt mee wil blijven doen op de lange termijn moet je veranderen in een handelshuis. Voor Janmaat ga je geen stuiver meer vangen.
Precies dit inderdaad.
pi_184648930
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:33 schreef fetX het volgende:

[..]

Precies dit inderdaad.
Nouja, je gaat niet iedere positie invullen met louter spelers die nog veel op gaan brengen (kijk naar Tadic, Blind).
  zondag 27 januari 2019 @ 10:53:21 #121
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184649149
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Nouja, je gaat niet iedere positie invullen met louter spelers die nog veel op gaan brengen (kijk naar Tadic, Blind).
Tegenwoordig komt er voor iedere speler op leeftijd met een beetje kwaliteit toch wel een keer een Chinese club voorbij? Heb je het er zo weer uit
pi_184649557
Wat Feyenoord - Ajax betreft: slechts 3 keer gewonnen sinds 2006. :')

Onze statistieken tegen Ajax zijn echt bedroevend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 27 januari 2019 @ 11:21:50 #123
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184649599
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Nouja, je gaat niet iedere positie invullen met louter spelers die nog veel op gaan brengen (kijk naar Tadic, Blind).
Dat is ook weer zo.
  zondag 27 januari 2019 @ 11:22:29 #124
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184649611
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat Feyenoord - Ajax betreft: slechts 3 keer gewonnen sinds 2006. :')

Onze statistieken tegen Ajax zijn echt bedroevend.
Het zou me verbazen als daar vandaag een overwinning bij komt, maar we gaan ervoor. :)
pi_184649761
Er is gewoon een dealtje gemaakt, vandaag wint Ajax met 1-2 en over een maand wint Ajax met 2-1.
pi_184649954
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:31 schreef PicoMMP het volgende:
Er is gewoon een dealtje gemaakt, vandaag wint Ajax met 1-2 en over een maand wint Ajax met 2-1.
Goeien dealtje
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 27 januari 2019 @ 11:51:31 #127
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_184650121
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat Feyenoord - Ajax betreft: slechts 3 keer gewonnen sinds 2006. :')

Onze statistieken tegen Ajax zijn echt bedroevend.
Meeste wedstrijden waren we kansloos, maar zaten ook wedstrijden bij waarin we beter waren maar alsnog gelijkspeelden/verloren ..
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 27 januari 2019 @ 11:56:07 #128
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184650182
Net uurtje geleden nog via via een kaartje gekregen. :D
Van alles is weer waardeloos.
pi_184650205
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:56 schreef Oldground het volgende:
Net uurtje geleden nog via via een kaartje gekregen. :D
Veel plezier :)
  zondag 27 januari 2019 @ 11:58:51 #130
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184650224
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:56 schreef Oldground het volgende:
Net uurtje geleden nog via via een kaartje gekregen. :D
Welk vak?

Ik ga er ook vandoor. Hopelijk een mooie pot :)
  zondag 27 januari 2019 @ 12:05:24 #131
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_184650349
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 09:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

vandaag wordt een 3-0 nederlaag
Niet te negatief anders krijg je de Emiel Ratelband van dit topic over je heen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_184650393
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:31 schreef PicoMMP het volgende:
Er is gewoon een dealtje gemaakt, vandaag wint Ajax met 1-2 en over een maand wint Ajax met 2-1.
klinkt als een aparte deal
pi_184650748
Van Hanegem slaat de spijker op de kop bij Kees. Die gasten passen niet bij elkaar het is geen team maar eigen BV tjes.

BV Berghuis
BV Jorgensen
BV Juste
BV Vilhena

Karim was daarin wel belangrijk die was echt de leider in het veld.
  zondag 27 januari 2019 @ 12:52:21 #134
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_184651014
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:51 schreef PIETR het volgende:

[..]

Meeste wedstrijden waren we kansloos, maar zaten ook wedstrijden bij waarin we beter waren maar alsnog gelijkspeelden/verloren ..
Die 0-1 dat we 554580056624 keer op de lat en paal schoten en zij 1 verdwaald schot vanaf 35 meter de kruising in schoten :'( :'(
  zondag 27 januari 2019 @ 12:53:03 #135
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_184651026
Verder heb ik er totaal geen vertrouwen in vandaag :')
  zondag 27 januari 2019 @ 12:53:30 #136
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184651035
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Veel plezier :)
Thanks!
Van alles is weer waardeloos.
pi_184651050
Jullie kunnen het jongens!!!
  zondag 27 januari 2019 @ 12:54:56 #138
438851 Oldground
El Poderoso
pi_184651053
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:58 schreef fetX het volgende:

[..]

Welk vak?

Ik ga er ook vandoor. Hopelijk een mooie pot :)
UU.

Yes ik heb ineens meer vertrouwen gek genoeg. Het zal wel weer zelfkastijding worden.

Stap zo op de fiets.
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 27 januari 2019 @ 12:55:40 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184651068
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:54 schreef Doublepain het volgende:
Jullie kunnen het jongens!!!
ze staan alleen niet in de opstelling
pi_184651071
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 09:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

vandaag wordt een 3-0 nederlaag
Denk ik ook... Kansloze 0-3, met (zoals ondertussen wel traditie is geworden) een hele slechte wedstrijd van beide kanten
pi_184651116
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze staan alleen niet in de opstelling
Je weet het nooit met Gio
pi_184651161
Ik verwacht een 0-3 bij rust 1-3 na 90 minuten.
pi_184651385
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:07 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

klinkt als een aparte deal
Ik bedoelde dat Feyenoord over een maand wint.

Maar ik denk dat sommigen van jullie er alsnog voor tekenen als ik het hier zo lees. Wat een pessimisme.
pi_184651458
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:17 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat Feyenoord over een maand wint.

Maar ik denk dat sommigen van jullie er alsnog voor tekenen als ik het hier zo lees. Wat een pessimisme.
Realisme... Feyenoord zien spelen de laatste paar wedstrijden?
pi_184651481
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Realisme... Feyenoord zien spelen de laatste paar wedstrijden?
Zegt me niet zoveel. Wedstrijd op zich, andere instelling, etc.

En Ajax is de laatste wedstrijden ook niet best.
pi_184651495
Toornstra speelt.

Botteghin ook ipv Jan Arie
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 13:22:27 #147
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184651497
Botteghin ipv Jan Scharie. Jorgensen speelt ook niet.
pi_184651508
Als je kijkt naar de tegendoelpunten die ajax in florida en 2 keer tegen heerenveen heeft opgelopen snap ik die totale negativiteit nou ook weer niet hoor, jullie gaan echt wel kansen krijgen in eigen Kuip.

Hup, beetje zelfvertrouwen. Hopen op eens een voetballend prima klassieker :P
pi_184651522
Speelt Lamprou ? Dan moeten ze veel schieten en hoge ballen spelen.
  zondag 27 januari 2019 @ 13:24:35 #150
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_184651544
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:23 schreef macca728 het volgende:
Speelt Lamprou ? Dan moeten ze veel schieten en hoge ballen spelen.
Onana was tegen Heerenveen alweer fit.
Dit, dus.
pi_184651553
Jammer
pi_184651606
Geen Jan Arie is wel reden voor een feestje.

Niet dat de vervanger nou zo bijzonder goed is, maar toch.
pi_184651630
Vermeer, St. Juste, Botteghin, Van Beek, Verdonk; Clasie, Toornstra, Vilhena; Larsson, Van Persie, Berghuis.
pi_184651764
Geen Jorgensen dus volgens Ad heel apart.
pi_184651796
Makkelijk praten natuurlijk, maar achteraf gezien had je Jorgensen altijd moeten voor die 20 miljoen.
Nu ga je met moeite de aankoopprijs eruit halen als je hem wil verkopen..
pi_184651855
quote:
9s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:41 schreef Pistolero het volgende:
Makkelijk praten natuurlijk, maar achteraf gezien had je Jorgensen altijd moeten voor die 20 miljoen.
Nu ga je met moeite de aankoopprijs eruit halen als je hem wil verkopen..
Jorgensen kostte geen drol, ongeveer de enige goede aankoop van van Geel. Hij heeft je het kampioenschap gebracht in een topjaar. Nu veel blessures dat is pech.
pi_184651868
Kijken wie er rood gaat pakken...
pi_184651877
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:45 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Jorgensen kostte geen drol, ongeveer de enige goede aankoop van van Geel. Hij heeft je het kampioenschap gebracht in een topjaar. Nu veel blessures dat is pech.
Gewoon een matige spits hoor. Beter dan veel andere spitsen, maar niets bijzonders.
pi_184651878
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:17 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat Feyenoord over een maand wint.

Maar ik denk dat sommigen van jullie er alsnog voor tekenen als ik het hier zo lees. Wat een pessimisme.
ik ben niet voor Feyenoord hoor :D
pi_184651917
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Gewoon een matige spits hoor. Beter dan veel andere spitsen, maar niets bijzonders.
Beter dan veel andere en matig klinkt niet logisch. Hij is in de Eredivisie een topspits. En gekocht voor een fooi.
  zondag 27 januari 2019 @ 13:56:01 #161
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184652008
Logische opstelling
Makkelijk tweede.
pi_184652290
Wie vult de Klassieker bingo nog verder aan?

[ ] Vroege rode kaart voor Feyenoord
[ ] Obligaat opstootje in de eerste helft met bijbehorende opleving publiek
[ ] Feyenoord dat er direct bovenop zit
[ ] Belangrijke rol voor Lasse Schöne
[ ] Feyenoord dat goed begint maar niet scoort.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2019 14:13:58 ]
pi_184652314
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Wie vult de Klassieker bingo nog verder aan?

[ ] Vroege rode kaart voor Feyenoord
[ ] Obligaat opstootje in de eerste helft met bijbehorende opleving publiek
[ ] Feyenoord dat er direct bovenop zit
[ ] Belangrijke rol voor Lasse Schöne
[ ] Feyenoord dat goed begint maar niet scoort.
Niemand, de rest doet nuttigere dingen met hun leven.
pi_184652359
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Niemand, de rest doet nuttigere dingen met hun leven.
Zoals zuur doen op Fok!? :)
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:18:00 #165
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184652372
Bijna los
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184652378
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bijna los
makker
pi_184652422
Zonder Haps (en dus met Verdonk), vrees ik dat je compleet weggespeeld gaat worden op de linkerkant.
pi_184652463
Bottegin of St Juste zal wel rood pakken
pi_184652468
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zoals zuur doen op Fok!? :)
Zoals jij, met je lijstje? :P
pi_184652495
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:23 schreef Max23 het volgende:
Bottegin of St Juste zal wel rood pakken
Ja of Berghuis
pi_184652497
Ach, fietstas heeft verloren... Scheelt weer. Maakt verlies vandaag minder uit mbt de ranglijst...
pi_184652507
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:23 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Zoals jij, met je lijstje? :P
Gezien de historie is dat eerder te verwachten dan zuur. ;) Ik hoop natuurlijk op het tegenovergestelde.
pi_184652514
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:23 schreef Max23 het volgende:
Bottegin of St Juste zal wel rood pakken
Ik zie ook wel een speler een domme overtreding maken ja.
pi_184652520
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gezien de historie is dat eerder te verwachten dan zuur. ;) Ik hoop natuurlijk op het tegenovergestelde.
Ik hoop niets eens meer, gezien het spel van Feyenoord tot nu toe... Dromen... Ja, dat wel.
pi_184652525
en nu voor de TV :D. :W
pi_184652539
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:27 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik hoop niets eens meer, gezien het spel van Feyenoord tot nu toe... Dromen... Ja, dat wel.
Ben zeer benieuwd, maar ik verwacht toch redelijk snel het deksel op de neus. Of in de vorm van een domme rode kaart of in de vorm van een snelle goal waarna de tactiek van Gio direct weer in de prullenbak kan.
pi_184652565
Van Persiegod _O_
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:29:45 #178
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184652576
Van Persiegod _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184652614
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ben zeer benieuwd, maar ik verwacht toch redelijk snel het deksel op de neus. Of in de vorm van een domme rode kaart of in de vorm van een snelle goal waarna de tactiek van Gio direct weer in de prullenbak kan.
We gaan vandaag weggespeeld worden vrees ik.

Wordt minimaal 0-3, maar eerder nog 0-4 of 0-5. Het zou me verbazen als het anders loopt.

Optimist als ik ben. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 27 januari 2019 @ 14:36:41 #180
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184652685
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

We gaan vandaag weggespeeld worden vrees ik.

Wordt minimaal 0-3, maar eerder nog 0-4 of 0-5. Het zou me verbazen als het anders loopt.

Optimist als ik ben. :')
Hoef je niet te posten hoor.

Kom op Feyenoord!!!
Makkelijk tweede.
  zondag 27 januari 2019 @ 14:39:29 #181
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_184652736
Kom er maar in Schone.
pi_184652745
kak
pi_184652749
Kuipvrees
  zondag 27 januari 2019 @ 14:39:59 #184
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184652760
Natuurlijk weer zo.
Makkelijk tweede.
  zondag 27 januari 2019 @ 14:40:11 #185
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_184652772
Die kon je van tevoren al tellen.
pi_184652795
Jezus Christus.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 27 januari 2019 @ 14:40:49 #187
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_184652796
Beekgod.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 14:40:50 #188
42184 crew  DaMart
pi_184652799
Godsamme zeg...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:40:56 #189
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184652801
defensie speelt weer geweldig
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184652818
Gaat lekker zo :')
pi_184652825
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Wie vult de Klassieker bingo nog verder aan?

[ ] Vroege rode kaart voor Feyenoord
[ ] Obligaat opstootje in de eerste helft met bijbehorende opleving publiek
[ ] Feyenoord dat er direct bovenop zit
[X] Belangrijke rol voor Lasse Schöne
[ ] Feyenoord dat goed begint maar niet scoort.
We zijn al goed op weg
pi_184652841
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
defensie speelt weer geweldig
Weet je ook van tevoren. Kunnen niet onder druk uitvoetballen.
pi_184652846
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:41 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

We zijn al goed op weg
Die laatste kun je al vergeten... Goed zijn ze niet begonnen :N
  zondag 27 januari 2019 @ 14:42:44 #194
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184652858
Hoeveel Klassiekers in een korte tijd komen we nou al achter door een vrije trap in de eerste paar minuten?
Makkelijk tweede.
pi_184652862
Nou..... tsja....
pi_184652865
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:42 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Die laatste kun je al vergeten... Goed zijn ze niet begonnen :N
Klopt, dat vonden ze vandaag niet eens nodig. Ze zijn gelijkt er zake gekomen
pi_184652884
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Wie vult de Klassieker bingo nog verder aan?

[ ] Vroege rode kaart voor Feyenoord
[ X ] Obligaat opstootje in de eerste helft met bijbehorende opleving publiek
[ X] Feyenoord dat er direct bovenop zit
[ X ] Belangrijke rol voor Lasse Schöne
[ ] Feyenoord dat goed begint maar niet scoort.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2019 14:43:46 ]
pi_184652887
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Klopt, dat vonden ze vandaag niet eens nodig. Ze zijn gelijkt er zake gekomen
Gewoon op koers voor de voorspelde 0-3 :')
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 14:44:44 #199
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184652906
Verdonk is Jupiler League niveau man.
pi_184652912
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Verdonk is Jupiler League niveau man.
Die Haps is ook een topaankoop gebleken.
pi_184652935
Luister naar Rijnmond... Zijn een beetje frusti :')
  zondag 27 januari 2019 @ 14:46:05 #202
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184652941
Verdonk mag je gerust binnen 10 minuten wisselen.
Makkelijk tweede.
  zondag 27 januari 2019 @ 14:46:10 #203
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_184652944
Wat zit dit team toch vol debielen _O-
pi_184652946
Oh oh oh. Wat een chaos man
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:46:16 #205
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184652947
Het lijkt niet eens op een wedstrijd. :N
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184652954
Waar zijn ze mee bezig in godsnaam
  zondag 27 januari 2019 @ 14:46:33 #207
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_184652955
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Verdonk is Jupiler League niveau man.
Nou bij NEC viel die niet eens op
pi_184652964
Jullie zijn het slechtste elftal wat ik dit jaar zie spelen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_184652968
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
Waar zijn ze mee bezig in godsnaam
Doorgaan op de ingeslagen weg, helaas
pi_184652979
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:46 schreef Wicky15 het volgende:
Wat zit dit team toch vol debielen _O-
Probleem is dat er bijna niemand kan voetballen. Onder druk zie je dat pas echt goed.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 14:47:28 #211
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184652986
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Jullie zijn het slechtste elftal wat ik dit jaar zie spelen.
Je kijkt voor het eerst Feyenoord dit jaar?
pi_184652990
*O* 1-1 *O*
  zondag 27 januari 2019 @ 14:47:41 #213
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184653000
EN ZO
Makkelijk tweede.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:47:41 #214
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184653001
_O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184653014
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:47 schreef RvLaak het volgende:
*O* 1-1 *O*
Alsof Feyenoord dit wint :')
pi_184653019
JAJAJAJA WAT EEN GODEN _O_
pi_184653021
1 - 1 :D

Hoe is het mogelijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 14:48:10 #218
42184 crew  DaMart
pi_184653032
Gerechtigheid *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_184653044
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:47 schreef Pery het volgende:

[..]

Alsof Feyenoord dit wint :')
Absoluut niet, maar 1-3 is beter dan 0-3 ;)
  zondag 27 januari 2019 @ 14:48:47 #220
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_184653055
Wat een kut keeper
pi_184653060
WE TIKKEN ZE HELEMAAL TURELUURS!! _O_

PANNA ONANA _O_
pi_184653066
Toornstra 3 doelpunten in 9 klassiekers... Daarmee topscoorder van dit elftal in klassiekers :')
  zondag 27 januari 2019 @ 14:49:34 #223
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184653073
Ajax verdedigt niet eens lol
Makkelijk tweede.
pi_184653076
Die Ziyech had gewoon bij Feyenoord kunnen voetballen, maar wij spelen met Toornstra.
pi_184653078
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:48 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Absoluut niet, maar 1-3 is beter dan 0-3 ;)
Ben geen anti club (als je het Kuipgelul achterwege laat), maar dit was volgens mij de eerste kans..?
pi_184653086
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:49 schreef Pery het volgende:

[..]

Ben geen anti club (als je het Kuipgelul achterwege laat), maar dit was volgens mij de eerste kans..?
Klopt, volledig uit het niets. Maakt mij niets uit
pi_184653109
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
Die Ziyech had gewoon bij Feyenoord kunnen voetballen, maar wij spelen met Toornstra.
Ziyech koos voor het geld van Munsterman helaas. Kunnen wij verder ook niet zoveel aan doen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 27 januari 2019 @ 14:52:49 #228
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184653143
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:50 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Klopt, volledig uit het niets. Maakt mij niets uit
Ajax speelt open huis achterin, dus we kunnen hem zo pakken.
Makkelijk tweede.
pi_184653149
"Airline vBeek", aldus Rijnmond
pi_184653156
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ajax speelt open huis achterin, dus we kunnen hem zo pakken.
Ja, maar Feyenoord heeft ook geen verdediging die iets tegen kan houden
pi_184653158
Het veld is behoorlijk slecht. Iedereen glijdt uit.
pi_184653168
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
Het veld is behoorlijk slecht. Iedereen glijdt uit.
Is altijd zo in de Kuip, valt me al tijden op
pi_184653177
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:53 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Is altijd zo in de Kuip, valt me al tijden op
Nu is het wel erger dan normaal. Denk dat het met de sneeuw te maken heeft?
pi_184653190
Met een beetje geluk maak je inderdaad gewoon 2-1.
pi_184653200
De Nederlandse commentators hebben weer een speler om uit te spreken: Magazjan
pi_184653215
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nu is het wel erger dan normaal. Denk dat het met de sneeuw te maken heeft?
Nee, het regent al vrij lang. Daardoor is het veld gladder dan normaal.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 januari 2019 @ 14:55:25 #237
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184653222
Van Persie valt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184653224
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
Het veld is behoorlijk slecht. Iedereen glijdt uit.
En weer
pi_184653228
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nu is het wel erger dan normaal. Denk dat het met de sneeuw te maken heeft?
Zelf vPersie glee uit :'(
pi_184653230
Kap eens met dat tuffen en neus leegmaken Robin. Viezerik.
pi_184653233
Wat een kutveld, wat een kutveld. man man wat een kutveld
pi_184653247
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, het regent al vrij lang. Daardoor is het veld gladder dan normaal.
Dan lijkt het me logisch dat je toch met lange noppen gaat spelen of niet.
pi_184653255
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een kutveld, wat een kutveld. man man wat een kutveld
En toch nog immer het beste veld in Nederland
pi_184653272
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:56 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En toch nog immer het beste veld in Nederland
Ja, maar vandaag niet hoor.
pi_184653278
Tadic lijkt stuk... Lijkt me hamstring...
pi_184653300
Oh Tadic werkt weer.
pi_184653315
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
Oh Tadic werkt weer.
Maar voor hoe lang nog? Als het de hamstring is, zien we hem de 2e helft niet meer
pi_184653330
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Maar voor hoe lang nog? Als het de hamstring is, zien we hem de 2e helft niet meer
Hij kon zich alweer bezig houden zeuren dus het zal wel meevallen.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:00:09 #249
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184653333
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
Oh Tadic werkt weer.
Wat een nare vent.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184653347
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hij kon zich alweer bezig houden zeuren dus het zal wel meevallen.
ajax speler, zeuren altijd... Wordt hard op getraind daar :P
pi_184653350
Die van Beek rolt gewoon over de bal heen daar. _O-
pi_184653357
Ajax temporiseert.
pi_184653385
Rijnmond adviseert de supporters geen bier over Zyech heen te gooien... Mag hij namelijk helemaal niet drinken. Er wordt cola geadviseerd :D _O-

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2019 15:02:11 ]
pi_184653388
Waarom speelt Jorgenson niet ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_184653395
*O* 2-1 *O*
  zondag 27 januari 2019 @ 15:02:58 #256
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184653419
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ajax temporiseert.
En verdedigt weer niet :)
Makkelijk tweede.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:02:59 #257
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184653421
Van Persie god _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184653428
JAJAJAJAJ WAT EEN GODENAANVAL _O_
  zondag 27 januari 2019 @ 15:03:25 #259
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_184653436
Berg staat weer als een Huis
pi_184653441
_O_ Berghuis _O_
  zondag 27 januari 2019 @ 15:03:53 #261
22565 asco
Los in deze tent
pi_184653458
Hahaha, al die negatieve praat. Geloof eens ergens in. 👍
pi_184653465
Krijg nou wat
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_184653484
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:03 schreef asco het volgende:
Hahaha, al die negatieve praat. Geloof eens ergens in. 👍
Opportunistisch gelul dit. Zowel statistieken als seizoensverloop beloofde gewoon weinig goeds. En ook dit is maar weer lucky want Feyenoord speelt als een dweil in het begin.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2019 15:05:12 ]
pi_184653499
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:03 schreef asco het volgende:
Hahaha, al die negatieve praat. Geloof eens ergens in. 👍
inb4 2-3
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_184653521
-O- 2-2 -O-
  zondag 27 januari 2019 @ 15:05:36 #266
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_184653543
Neeee
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 15:05:53 #267
42184 crew  DaMart
pi_184653561
Godver...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_184653566
Wat doet die van Beek daar ook bij die eerste bal op Ziyech op rechts.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:06:04 #269
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184653570
deze defensie kan echt niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184653571
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:05 schreef KingRadler het volgende:
Neeee
Blijft ajax, we hebben het niet over fc kutjebroek
pi_184653588
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
deze defensie kan echt niet.
voordeel; die van ajax is niets beter :+
pi_184653595
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
deze defensie kan echt niet.
Het is echt om te janken. Alsof ze op stelten lopen.
pi_184653614
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:06 schreef RvLaak het volgende:

[..]

voordeel; die van ajax is niets beter :+
Nouja, ze hebben iig de Ligt en Blind kan in ieder geval wel uitverdedigen.
pi_184653616
Niet dus :N

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2019 15:07:24 ]
  zondag 27 januari 2019 @ 15:07:34 #275
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184653635
Pfffffff

Als ze allebei toch niet gaan verdedigen
Makkelijk tweede.
pi_184653687
Larsson is het ook niet hoor. Die kan toch echt de cruciale pass en goals niet maken. Valt me echt op.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2019 15:09:25 ]
pi_184653710
Jammer dat wij zo'n takketiefusverdediging hebben. En Larsson..tsja
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:09:59 #278
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184653711
Van Beek is veel te veel aan de bal.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184653714
Echt wat zijn dat voor verdedigers. Voetballend vermogen van een vierdeklasser.
pi_184653728
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer dat wij zo'n takketiefusverdediging hebben. En Larsson..tsja
Hoeveel in de verdediging zaten ook in het kampioenselftal?
pi_184653734
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hoeveel in de verdediging zaten ook in het kampioenselftal?
1, Botteghin
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:11:18 #282
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184653741
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hoeveel in de verdediging zaten ook in het kampioenselftal?
Alleen Botteghin.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184653750
Wat mis je zo'n Haps toch. Is Malacia gebleseerd ofzo dat die Verdonk mag blijven stuntelen?
pi_184653790
Overigens heeft van Geel een enorm grote klus komende zomer. Je kunt de complete verdediging vervangen, van Persie valt weg, Berghuis zal lastig gaan doen, Jörgensen is niet meer wat het geweest is, Larsson kan het niet brengen en uitgaand is er geen speler die écht veel geld op zal gaan leveren dus veel budget zal er ook niet zijn.
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 15:13:46 #285
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184653817
*O* 3-2 *O*
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 januari 2019 @ 15:14:13 #287
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184653824
_O- _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184653839
*O*
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_184653855
GOLAZO DI GREY DOVOOOOOO
pi_184653857
_O_ ROBIN _O_ VAN _O_ PERSIE _O_
  zondag 27 januari 2019 @ 15:14:51 #291
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_184653860
Pers Nie
  Moderator zondag 27 januari 2019 @ 15:14:56 #292
42184 crew  DaMart
pi_184653864
Van Persie _O_
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zondag 27 januari 2019 @ 15:15:14 #293
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_184653881
Wow er gaan nog veel goals vallen
pi_184653907
Inb4 AD.nl met 'KNOTSGEKKE KLASSIEKER'
pi_184653918
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:15 schreef KingRadler het volgende:
Wow er gaan nog veel goals vallen
Krijg je als geen van beide teams een verdediging heeft die ook maar een euro waard is :')
pi_184653929
Feyenoord mag wel lekker tikjes uitdelen aan Ajax-spelers van Makkelie.
pi_184653935
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
Inb4 AD.nl met 'KNOTSGEKKE KLASSIEKER'
Wss te laat... Wss is die kop al goedgekeurd :+
pi_184653942
Toornstra is aan het schroeien
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_184653958
DIe Larsson, wat een faalhaas als het er op aankomt.
pi_184653967
Tering wat is Larsson traag.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_184653991
Jezus wat is de wedstrijd leuk met het duo van Rijnmond...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')