ze is inderdaad meer gaan eten, ze is geen model meer dus dan mag het he.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Aangezien jij kort op het nieuws zit, kan je mij me misschien toelichten.
Famke Louise was een lange tijd een soort van strijkplank. Verder niks mis want strijkplanken moeten ook gepaald worden, maar voor zover ik de laatste tijd meekrijg, is Famke minder strijkplank dan voorheen.
Heeft ze medische hulp gehad of is ze gewoon meer gaan vreten?
Model?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze is inderdaad meer gaan eten, ze is geen model meer dus dan mag het he.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je nog meer shownieuws?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze is inderdaad meer gaan eten, ze is geen model meer dus dan mag het he.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, je weet wel, plaatjes schieten voor modeblaadjes. Ze werd beroemd via een programma en is toen maar 'muziek' gaan maken.quote:
Jordy Bernal zijn huwelijk staat op ontploffen.quote:
ze hebben "watchers" over allerlei onderwerpenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb dat programma nog nooit gezien man ik weet dit allemaal niet
Maar van alles, doen ze ook 't nieuws? Of is het alleen gelul
Ik ga het vanavond denk ik toch maar skippenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze hebben "watchers" over allerlei onderwerpen
John vd heuvel en Peter R over criminaliteit, holleeder, politie Aken etc
Ronald molendijk over muziek (soms ook brainpower)
Mark van der linden (die dikke) over royalty
Michiel Vos over Amerika
Olcay gulsen over mode
Enz Enz
Maar gaat ook over echte story verhalen
Ja, al doet JC het wel erg aantrekkelijk klinken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond denk ik toch maar skippen
Welk programma?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, plaatjes schieten voor modeblaadjes. Ze werd beroemd via een programma en is toen maar 'muziek' gaan maken.
Models in Paris geloof ik.quote:
Dat meen je niet joh!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jordy Bernal zijn huwelijk staat op ontploffen.
Zette ze tijdens dat programma ook al een accent op of is dat ontstaan tijdens haar muziekcarrière?quote:
Als ik 's avonds nog wat werk van thuis heb ik de tv meestal wel aanstaan. Maar dan op Spike ofzo.quote:
Ik sport, en soms Pauw of zo bij leuke gasten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, kijk eigenlijk alleen nog voetbal
vi vind ik geen reet meer aan, dat van de nos is ook niks, dus eigenlijk nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk je nog wel voetbalpraatprogramma's?
Ik kijk zelfs het voetbal niet meer op tv. Zoals ik al zei, heel soms op de achtergrond.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
vi vind ik geen reet meer aan, dat van de nos is ook niks, dus eigenlijk niet
FC Afkicken komt zo met Andries Jonker en Pieter Zwart! (ik ga niet kijken)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
vi vind ik geen reet meer aan, dat van de nos is ook niks, dus eigenlijk niet
Ik vind de Betweters altijd wel vermakelijk. Koertgod.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FC Afkicken komt zo met Andries Jonker en Pieter Zwart! (ik ga niet kijken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |