Ik dus ook niet.quote:
Is dat de hoofdrolspeler? Ik vind hem in the affair een beetje een kneus.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik begon vooral aan die serie door die acteur
Ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat de hoofdrolspeler? Ik vind hem in the affair een beetje een kneus.
Hij is wel het belangrijkste personage uit the Wire, hij is een beetje de rode draad ofzo, maar hoofdrolspeler niet echt. Er is niet echt een hoofdrolspeler, is een ensemblequote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat de hoofdrolspeler? Ik vind hem in the affair een beetje een kneus.
Ik bedoelde in The Affair.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij is wel het belangrijkste personage uit the Wire, hij is een beetje de rode draad ofzo, maar hoofdrolspeler niet echt. Er is niet echt een hoofdrolspeler, is een ensemble
dat zag niemand aankomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:09 schreef JanCees het volgende:
Jongens
Ronnie flex en Famke Louise zijn uit elkaar
Marketing match, nu is het niet meer nodig. Zij heeft genoeg aandacht via die docu en hij heeft 1 of andere prijs gewonnen.quote:
Enkele media doken vrijdagochtend op een aantal cryptische teksten van Ronnie op Instagram en trokken al snel hun conclusie: de twee zouden uit elkaar zijn. „Je kunt een bitch niet vertrouwen, want ze doet het met iedereen”, zo zou er in de Stories van de rapper zijn verschenen. Ook zou hij hebben gezegd dat hij niet verliefd kan zijn op een ’thottie’, straattaal voor slet.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:09 schreef JanCees het volgende:
Jongens
Waarom krijgen dit soort figuren aandacht?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enkele media doken vrijdagochtend op een aantal cryptische teksten van Ronnie op Instagram en trokken al snel hun conclusie: de twee zouden uit elkaar zijn. „Je kunt een bitch niet vertrouwen, want ze doet het met iedereen”, zo zou er in de Stories van de rapper zijn verschenen. Ook zou hij hebben gezegd dat hij niet verliefd kan zijn op een ’thottie’, straattaal voor slet.
Volgens het management is er niets aan de hand en had Ronnie donderdagnacht een klein feestje met vrienden. Hij heeft toen de teksten online gezet maar zonder speciale reden. Famke is dus niet vreemdgegaan, zo verzekert de woordvoerder.
What a time to be alive.
Kut jeugd.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom krijgen dit soort figuren aandacht?
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enkele media doken vrijdagochtend op een aantal cryptische teksten van Ronnie op Instagram en trokken al snel hun conclusie: de twee zouden uit elkaar zijn. „Je kunt een bitch niet vertrouwen, want ze doet het met iedereen”, zo zou er in de Stories van de rapper zijn verschenen. Ook zou hij hebben gezegd dat hij niet verliefd kan zijn op een ’thottie’, straattaal voor slet.
Volgens het management is er niets aan de hand en had Ronnie donderdagnacht een klein feestje met vrienden. Hij heeft toen de teksten online gezet maar zonder speciale reden. Famke is dus niet vreemdgegaan, zo verzekert de woordvoerder.
What a time to be alive.
showbizzquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom krijgen dit soort figuren aandacht?
Ik voel me weinig verbonden met kinderen van pakweg 14 jaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het al onze beurt om te kankeren over de generatie na ons?
Aangezien jij kort op het nieuws zit, kan je mij me misschien toelichten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:09 schreef JanCees het volgende:
Jongens
Heb dat programma nog nooit gezien man ik weet dit allemaal nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
gaat opzich wel over vanalles
Daarom is Peter R er ook bijna elke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |