Ja, kut packs.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Man man man.. en je had zoveel geld
Je bent gek.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
boerenkool is echt smerig
Mensen die varkensvlees etenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zijn in de bonus bedoel ik eigenlijk.
Isj haramquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die varkensvlees eten
Ja en je blijft een dikke smeerlap.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zijn in de bonus bedoel ik eigenlijk.
Uh.. goeiequote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
De reet van Nicki is een dikke smeerlap.
mensen die erover zeikenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die varkensvlees eten
Zo dan!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
De reet van Nicki is een dikke smeerlap.
sinds gisteren pas hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent toch alweer een paar dagen vrij?
Sorry maat, zo was het zeker niet bedoeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JE NOEMT IEDEREEN VRIEND EN MIJ NIET
worst, frikandel, saucijzenbroodje eet je ook niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over het varkensvlees? Boeit me niet, ik eet het toch niet.
Ik vind frikandel echt smerig. Wat een debiele verzameling van vlees door elkaar. Dat mensen dat lekker vinden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
worst, frikandel, saucijzenbroodje eet je ook niet?
Kan je geen Engelse termen door je Nederlandse zinnen heen gooien? Is echt irritant.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:57 schreef Saind het volgende:
Ik heb as we speak een mond vol varkensvlees
Zwijntjequote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:57 schreef Saind het volgende:
gisteren nog gehaktballen gegeten, half om half uiteraardquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:57 schreef Saind het volgende:
whateverquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je geen Engelse termen door je Nederlandse zinnen heen gooien? Is echt irritant.
Welkom terug. Waarom was je eigenlijk weg?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sinds gisteren pas hoor
maja was beetje druk
hopelijk ben je niet te boos
OK, ik lust dat ook niet maar in worst zit toch wel vrij vaak varkensvleesquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind frikandel echt smerig. Wat een debiele verzameling van vlees door elkaar. Dat mensen dat lekker vinden.
Saucijzenbroodjes eet ik ook niet.
No problemo Pipo. Jwz wollahquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je geen Engelse termen door je Nederlandse zinnen heen gooien? Is echt irritant.
blijkbaar mag ik van danny niet mijn persoonlijke mening delen over sommige usersquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug. Waarom was je eigenlijk weg?
Ik vroeg het aan Saind. Een beschaafde jongeman die ik respecteer.quote:
Bans mogen hier niet besproken worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
blijkbaar mag ik van danny niet mijn persoonlijke mening delen over sommige users
wow naaierquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bans mogen hier niet besproken worden.
TR meegepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |