er zat kip in?quote:Op zondag 3 februari 2019 16:09 schreef KingRadler het volgende:
Alle kipnuggets bij McDonald's Nederland uitverkocht wegens productiefout
Slecht nieuws voor iedereen die zin heeft in een portie kipnuggets van McDonald’s: ze zijn niet te krijgen. McDonald’s Nederland heeft een levering van de wereldberoemde kipstukjes afgekeurd wegens een fout in de productielijn. Hierdoor zijn de snacks tijdelijk niet op voorraad.
https://www.ad.nl/koken-e(...)ductiefout~a609a33f/
De nieuwe Big Tasty valt enorm tegen, zoals je aan alle commentaar op social media en dit topic kan zien.quote:Op zondag 3 februari 2019 17:11 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Valt die zo tegen of had je toevallig een door een werknemer verneukte burger ?
Ik Duitsland hebben ze nog wel de normalequote:Op maandag 4 februari 2019 19:18 schreef rickyszz het volgende:
Volgens de Mac op Facebook is de saus van de BT aangepast om aan de huidige "wet en regelgeving" te voldoen. Hadden ze hem net zo goed uit het assortiment kunnen laten, want die nieuwe saus smaakt gewoon naar zeepsop. Zo zonde!
Klopt, onzin dat de saus in heel de EU is veranderd.quote:Op maandag 4 februari 2019 21:46 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik Duitsland hebben ze nog wel de normale
Inderdaad. En McDonald's komt elke keer met ontwijkende antwoorden op fbquote:Op maandag 4 februari 2019 21:56 schreef mysteriousvonkie het volgende:
[..]
Klopt, onzin dat de saus in heel de EU is veranderd.
Linkje?quote:Op maandag 4 februari 2019 19:18 schreef rickyszz het volgende:
Volgens de Mac op Facebook is de saus van de BT aangepast om aan de huidige "wet en regelgeving" te voldoen. Hadden ze hem net zo goed uit het assortiment kunnen laten, want die nieuwe saus smaakt gewoon naar zeepsop. Zo zonde!
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:48 schreef rickyszz het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/205122802860438/posts/2075049612534405/
En dan de post van Bastiaan W
Dat is niet helemaal waar; dingen als de McRib kunnen niet in de Nederlandse McDonalds omdat ze daarvoor een aparte plaat voor varkensvlees nodig hebben, en die eigenlijk in geen enkel Nederlands filiaal aanwezig is.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:30 schreef mysteriousvonkie het volgende:
Hetzelfde als in Duitsland kan natuurlijk ook in Nederland, alleen NL heeft gewoon een totaal andere strategie lijkt wel.
Wel jammer, kom zelf ook veel liever in Duitse Mac kijkend naar assortiment.
Dan blijft het dat het dus wel kan, maar ze het om een bepaalde reden niet doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar; dingen als de McRib kunnen niet in de Nederlandse McDonalds omdat ze daarvoor een aparte plaat voor varkensvlees nodig hebben, en die eigenlijk in geen enkel Nederlands filiaal aanwezig is.
Ik vind dat best wel een zoete saus. Biij die kleine wrap vond ik het wel lekker maar bij een groot broodje wie weetquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:11 schreef DonnaRush het volgende:
Homestyle Crispy Chicken Honey Mustard
Nou ja, het is niet een kwestie van het op het menu zetten en gaan met die banaan. De keukens zouden omgebouwd moeten worden. Ik snap dat ze dat niet een-twee-drie doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:10 schreef mysteriousvonkie het volgende:
[..]
Dan blijft het dat het dus wel kan, maar ze het om een bepaalde reden niet doen.
De Belgen hebben ook weer een ander assortiment. Veel kleiner dan Duitsland, maar toch leuker dan Nederland met kleine wrap, dubbele cheeseburger, chickenwings, 3 visburger variaties, meer opties met bacon. Ik snap dat er lokale verschillen zijn. Dat kan een McKroket in Nederland zijn of vlaamse frieten in België. Maar het verschil is nu zo belachelijk groot. Ik snap niet dat McDonalds Europa zo versnipperd benaderd.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:30 schreef mysteriousvonkie het volgende:
Hetzelfde als in Duitsland kan natuurlijk ook in Nederland, alleen NL heeft gewoon een totaal andere strategie lijkt wel.
Wel jammer, kom zelf ook veel liever in Duitse Mac kijkend naar assortiment.
Voor kip ga ik naar KFC. Vind ik bij ons vele malen beter dan de Mac. Gelukkig zitten ze ongeveer in dezelfde straatquote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:43 schreef DKUp het volgende:
De Homestyle Crispy Chicken Honey Mustard en de Veggie-variant zijn er.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elk land heeft een andere keuken.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:37 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
De Belgen hebben ook weer een ander assortiment. Veel kleiner dan Duitsland, maar toch leuker dan Nederland met kleine wrap, dubbele cheeseburger, chickenwings, 3 visburger variaties, meer opties met bacon. Ik snap dat er lokale verschillen zijn. Dat kan een McKroket in Nederland zijn of vlaamse frieten in België. Maar het verschil is nu zo belachelijk groot. Ik snap niet dat McDonalds Europa zo versnipperd benaderd.
Waarschijnlijk net als Rob Geus bij SBS6? Tot nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |