Maar je kunt wel op je gemak je bestelling doen, de prijzen en acties vergelijken etc.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:39 schreef Banaanvragen het volgende:
easyorder is echt schijttraag
als er niemand bij de bali staat kun je beter daar bestellen, heb je je bestelling sneller doorgegeven dan via die kekke interface
En die smerige augurk op de Big Mac achterwege latenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:42 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Maar je kunt wel op je gemak je bestelling doen, de prijzen en acties vergelijken etc.
Ja, als je altijd dezelfde bestelling doet en minstens eens in de maand daar komt, dan is de kassa handiger.
Hier in Den Haag hebben ze ook bordjes met een nummer welke je op de zuil moet invoeren. Zit volgens mij ook een beacon in zodat ze weten waar je (ongeveer) zit.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:56 schreef MrsDuck het volgende:
Ik vind de kiosk wel fijn. Mijn lijf houdt sinds het verwijderen van mijn galblaas niet van rauwe uien dus die pas ik nu aan. De kassabediende vergeet het vaak. De tafelservice is handig, maar niet belangrijk. Ik vind het wel grappig hoe zo'n juffie de halve zaak door moet, op zoek naar de juiste persoon in de verkeerde zone. In Duitsland hebben ze het ook, zuilen en bediening aan tafel. Maar daar hebben ze pionnen met nummers en moet je dat nummer intoetsen bij je bestelling en de pion meenemen.
Wat een totale onzin "queuestress".... wordt gewoon meer gebruikt omdat in veel restaurants dr veel minder (soms maar 1) kassa's zijn om bij te bestellen....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:38 schreef KingRadler het volgende:
McDonald’s ziet omzet verdubbelen aan de kiosk
De gemiddelde orderwaarde op digitale bestelzuilen ligt bij McDonald’s in Nederland anderhalf tot twee keer hoger dan bij een reguliere kassa. Daarnaast biedt die de mogelijkheid tot tafelbediening, wat ook voor meer omzet zorgt.
Dat klanten bij een zuil meer kopen heeft volgens Vandewall te maken met het wegnemen van queuestress. “Bezoekers hebben bij een bestelzuil minder stress dan wanneer ze aan de kassa in de rij moeten staan, bij een medewerker en met gasten achter zich
Gewoon Quarter Pounder doenquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:03 schreef Sigaartje het volgende:
Nou, zal ik voor de gein toch eens de nieuwe Big Tasty proberen als ik in Rotterdam of Utrecht langskom? Dan wel de double. Ik ben benieuwd.
Als ik naar mezelf kijk vind ik dat absoluut geen onzin. Ik bestel graag op mijn dooie gemak bij zo’n bestelzuil en snap heel goed dat mensen daardoor sneller in de verleiding komen nog extra dingen te bestellen.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:35 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wat een totale onzin "queuestress".... wordt gewoon meer gebruikt omdat in veel restaurants dr veel minder (soms maar 1) kassa's zijn om bij te bestellen....
De wachtrij met mensen die op zn bestelling staat te wachten tho..... Veel erger.
Let je wel een beetje op de kilo’s, meid? Niet te vaak maccie pakken.quote:Op woensdag 30 januari 2019 22:51 schreef MrsDuck het volgende:
Vandaag weer even de grens over gegaan, toch vervelend dat ik wekelijks in Venlo-zuid moet zijn en daarvoor echt wel tijd heb voor een lunch. De McRib, was weer goddelijk. En als toetje een kirschtasche. De Nederlandse Mac, waar ik dus letterlijk voorbij rij, boeit me niet.
Tijd voor Veggie nuggets.quote:Op zondag 3 februari 2019 16:09 schreef KingRadler het volgende:
Alle kipnuggets bij McDonald's Nederland uitverkocht wegens productiefout
Slecht nieuws voor iedereen die zin heeft in een portie kipnuggets van McDonald’s: ze zijn niet te krijgen. McDonald’s Nederland heeft een levering van de wereldberoemde kipstukjes afgekeurd wegens een fout in de productielijn. Hierdoor zijn de snacks tijdelijk niet op voorraad.
https://www.ad.nl/koken-e(...)ductiefout~a609a33f/
Je moet op 3 meter afstand staan om dat scherm fatsoenlijk te kunnen lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:39 schreef Banaanvragen het volgende:
easyorder is echt schijttraag
als er niemand bij de bali staat kun je beter daar bestellen, heb je je bestelling sneller doorgegeven dan via die kekke interface
Valt die zo tegen of had je toevallig een door een werknemer verneukte burger ?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:36 schreef TRON2.0 het volgende:
Ik mocht gister mijn geld van de Double Big Tasty niet terugkrijgenHoe erg kan je in godsnaan een burger verneuken
Dan ga je terug? Waarom accepteren mensen dat? Doe je in een restaurant toch ook niet. En McDonald's pretendeert zelf restaurant te zijnquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Afgelopen zondag eindelijk eens bij de Mc in Duitsland geweest! Was erg lekker alleen daar hanteren ze denk wel nog dat eten even blijft liggen voor het wordt besteld want het was best lauw, en ik at daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |