abonnement Unibet Coolblue
pi_184609870

Welkom in het enige echte McDonald's topic! Dit is voor alles wat over de McDonald's gaat.
Hou het netjes, en geen gezeik natuurlijk. Wel zo gezellig voor iedereen! (Klachten mogen wel natuurlijk)





*Wil je ook korting voor de mac ontvangen? Stuur dan een PM naar zelfscanner. Dan komt het goed. :)
pi_184609884
McDonald’s ziet omzet verdubbelen aan de kiosk

De gemiddelde orderwaarde op digitale bestelzuilen ligt bij McDonald’s in Nederland anderhalf tot twee keer hoger dan bij een reguliere kassa. Daarnaast biedt die de mogelijkheid tot tafelbediening, wat ook voor meer omzet zorgt.

Dat klanten bij een zuil meer kopen heeft volgens Vandewall te maken met het wegnemen van queuestress. “Bezoekers hebben bij een bestelzuil minder stress dan wanneer ze aan de kassa in de rij moeten staan, bij een medewerker en met gasten achter zich.” Ook de tafelservice, die via de kiosk digitaal wordt gefaciliteerd, zorgt volgens hem voor meer omzet.“Mensen verwachten het niet bij McDonald’s, want dat was toch die fastfoodketen?” Bediening aan tafel wordt dit jaar uitgebreid van de huidige honderd naar zeker 150 Nederlandse restaurants.

https://retailtrends.nl/n(...)ubbelen-aan-de-kiosk
pi_184609892
easyorder is echt schijttraag :')

als er niemand bij de bali staat kun je beter daar bestellen, heb je je bestelling sneller doorgegeven dan via die kekke interface :')
pi_184611963
bij de kiosk krijg je gratis poep bacterie, bij de kassa krijg je dat niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door KingRadler op 25-01-2019 13:56:15 ]
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:42:24 #5
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184612414
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 11:39 schreef Banaanvragen het volgende:
easyorder is echt schijttraag :')

als er niemand bij de bali staat kun je beter daar bestellen, heb je je bestelling sneller doorgegeven dan via die kekke interface :')
Maar je kunt wel op je gemak je bestelling doen, de prijzen en acties vergelijken etc.

Ja, als je altijd dezelfde bestelling doet en minstens eens in de maand daar komt, dan is de kassa handiger.
pi_184615007
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:42 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Maar je kunt wel op je gemak je bestelling doen, de prijzen en acties vergelijken etc.

Ja, als je altijd dezelfde bestelling doet en minstens eens in de maand daar komt, dan is de kassa handiger.
En die smerige augurk op de Big Mac achterwege laten :P (kan bij de balie ook maar vaak vergeten ze het dan)
pi_184615091
bij de Kiosk weet je zeker dat je de juiste burger krijgt.
pi_184615960
Ik vind de kiosk wel fijn. Mijn lijf houdt sinds het verwijderen van mijn galblaas niet van rauwe uien dus die pas ik nu aan. De kassabediende vergeet het vaak. De tafelservice is handig, maar niet belangrijk. Ik vind het wel grappig hoe zo'n juffie de halve zaak door moet, op zoek naar de juiste persoon in de verkeerde zone. In Duitsland hebben ze het ook, zuilen en bediening aan tafel. Maar daar hebben ze pionnen met nummers en moet je dat nummer intoetsen bij je bestelling en de pion meenemen.
pi_184623543
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:56 schreef MrsDuck het volgende:
Ik vind de kiosk wel fijn. Mijn lijf houdt sinds het verwijderen van mijn galblaas niet van rauwe uien dus die pas ik nu aan. De kassabediende vergeet het vaak. De tafelservice is handig, maar niet belangrijk. Ik vind het wel grappig hoe zo'n juffie de halve zaak door moet, op zoek naar de juiste persoon in de verkeerde zone. In Duitsland hebben ze het ook, zuilen en bediening aan tafel. Maar daar hebben ze pionnen met nummers en moet je dat nummer intoetsen bij je bestelling en de pion meenemen.
Hier in Den Haag hebben ze ook bordjes met een nummer welke je op de zuil moet invoeren. Zit volgens mij ook een beacon in zodat ze weten waar je (ongeveer) zit.
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
pi_184651710
Bij mcdonalds DH centrum kost 20mcnuggets ¤8.95 terwijl je voor ¤8 4x6 kan bestellen
pi_184681211
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 11:38 schreef KingRadler het volgende:
McDonald’s ziet omzet verdubbelen aan de kiosk

De gemiddelde orderwaarde op digitale bestelzuilen ligt bij McDonald’s in Nederland anderhalf tot twee keer hoger dan bij een reguliere kassa. Daarnaast biedt die de mogelijkheid tot tafelbediening, wat ook voor meer omzet zorgt.

Dat klanten bij een zuil meer kopen heeft volgens Vandewall te maken met het wegnemen van queuestress. “Bezoekers hebben bij een bestelzuil minder stress dan wanneer ze aan de kassa in de rij moeten staan, bij een medewerker en met gasten achter zich
Wat een totale onzin "queuestress".... wordt gewoon meer gebruikt omdat in veel restaurants dr veel minder (soms maar 1) kassa's zijn om bij te bestellen....

De wachtrij met mensen die op zn bestelling staat te wachten tho..... Veel erger.

[ Bericht 2% gewijzigd door VelitoX op 28-01-2019 20:57:30 ]
  woensdag 30 januari 2019 @ 17:48:45 #12
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_184714884
Ik merk door de kiosks het maken van de burgers steeds meer druk op zit.

Ben al een paar keer terug moeten gaan, te weinig sla of te weinig saus.
pi_184715243
Nou, zal ik voor de gein toch eens de nieuwe Big Tasty proberen als ik in Rotterdam of Utrecht langskom? Dan wel de double. Ik ben benieuwd.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_184715464
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:03 schreef Sigaartje het volgende:
Nou, zal ik voor de gein toch eens de nieuwe Big Tasty proberen als ik in Rotterdam of Utrecht langskom? Dan wel de double. Ik ben benieuwd.
Gewoon Quarter Pounder doen

Quarter Pounder _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_184715542
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 20:35 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Wat een totale onzin "queuestress".... wordt gewoon meer gebruikt omdat in veel restaurants dr veel minder (soms maar 1) kassa's zijn om bij te bestellen....

De wachtrij met mensen die op zn bestelling staat te wachten tho..... Veel erger.
Als ik naar mezelf kijk vind ik dat absoluut geen onzin. Ik bestel graag op mijn dooie gemak bij zo’n bestelzuil en snap heel goed dat mensen daardoor sneller in de verleiding komen nog extra dingen te bestellen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_184715796
Afgelopen zondag eindelijk eens bij de Mc in Duitsland geweest! Was erg lekker alleen daar hanteren ze denk wel nog dat eten even blijft liggen voor het wordt besteld want het was best lauw, en ik at daar.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_184721477
Iemand die een klacht (de zoveelste) schrijft op Facebook over die nieuwe double big tasty. Dat de Big mac zelfs groter is blabla....

Zegt mcdonald's doodleuk, dan moet je ipv de single de double nemen. Die is voor de grote eters!
Hahahaha ik zou me zo hard schamen zoiets te moeten melden aan mensen
pi_184722097
Vandaag weer even de grens over gegaan, toch vervelend dat ik wekelijks in Venlo-zuid moet zijn en daarvoor echt wel tijd heb voor een lunch. De McRib, was weer goddelijk. En als toetje een kirschtasche. De Nederlandse Mac, waar ik dus letterlijk voorbij rij, boeit me niet.
pi_184725823
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 22:51 schreef MrsDuck het volgende:
Vandaag weer even de grens over gegaan, toch vervelend dat ik wekelijks in Venlo-zuid moet zijn en daarvoor echt wel tijd heb voor een lunch. De McRib, was weer goddelijk. En als toetje een kirschtasche. De Nederlandse Mac, waar ik dus letterlijk voorbij rij, boeit me niet.
Let je wel een beetje op de kilo’s, meid? Niet te vaak maccie pakken.
pi_184769835
Ik mocht gister mijn geld van de Double Big Tasty niet terugkrijgen :r Hoe erg kan je in godsnaan een burger verneuken
  zondag 3 februari 2019 @ 16:09:30 #21
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_184795358
Alle kipnuggets bij McDonald's Nederland uitverkocht wegens productiefout


Slecht nieuws voor iedereen die zin heeft in een portie kipnuggets van McDonald’s: ze zijn niet te krijgen. McDonald’s Nederland heeft een levering van de wereldberoemde kipstukjes afgekeurd wegens een fout in de productielijn. Hierdoor zijn de snacks tijdelijk niet op voorraad.

https://www.ad.nl/koken-e(...)ductiefout~a609a33f/
  zondag 3 februari 2019 @ 16:25:18 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184795699
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:09 schreef KingRadler het volgende:
Alle kipnuggets bij McDonald's Nederland uitverkocht wegens productiefout


Slecht nieuws voor iedereen die zin heeft in een portie kipnuggets van McDonald’s: ze zijn niet te krijgen. McDonald’s Nederland heeft een levering van de wereldberoemde kipstukjes afgekeurd wegens een fout in de productielijn. Hierdoor zijn de snacks tijdelijk niet op voorraad.

https://www.ad.nl/koken-e(...)ductiefout~a609a33f/
Tijd voor Veggie nuggets.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184796443
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 11:39 schreef Banaanvragen het volgende:
easyorder is echt schijttraag :')

als er niemand bij de bali staat kun je beter daar bestellen, heb je je bestelling sneller doorgegeven dan via die kekke interface :')
Je moet op 3 meter afstand staan om dat scherm fatsoenlijk te kunnen lezen :')
  zondag 3 februari 2019 @ 17:11:07 #24
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_184796480
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:36 schreef TRON2.0 het volgende:
Ik mocht gister mijn geld van de Double Big Tasty niet terugkrijgen :r Hoe erg kan je in godsnaan een burger verneuken
Valt die zo tegen of had je toevallig een door een werknemer verneukte burger ?
pi_184797531
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Afgelopen zondag eindelijk eens bij de Mc in Duitsland geweest! Was erg lekker alleen daar hanteren ze denk wel nog dat eten even blijft liggen voor het wordt besteld want het was best lauw, en ik at daar.
Dan ga je terug? Waarom accepteren mensen dat? Doe je in een restaurant toch ook niet. En McDonald's pretendeert zelf restaurant te zijn
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')