SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:
We zijn hier best wel progressief ditdatquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:10 schreef Nizno het volgende:
Hebnix tegen mannen trouwens (ff serieuze noot), hoef er alleen geen relaties oid mee.
Hahaha nee ik eet wel vlees, hoef alleen geen paal bij de seks..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:10 schreef Rafeiro het volgende:
Nizno ik vind je best lief denk ik.
Je bent alleen geen vegan hoop ik?
Ik ook niet, toch wat in gemeenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hahaha nee ik eet wel vlees, hoef alleen geen paal bij de seks..
Ow wauw en je post eindigt niet eens met de opmerking; misschien ken je dr wel...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
We zijn hier best wel progressief ditdat![]()
Mijn tante is ook al jaren getrouwd met haar vrouw.
Was volgens mij een van de eerste in amsterdam
Ik eet wel groente, mag dat?quote:
Ja, die splinters he. Irritantquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hahaha nee ik eet wel vlees, hoef alleen geen paal bij de seks..
Godverquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ow wauw en je post eindigt niet eens met de opmerking; misschien ken je dr wel...
Schijnt dat veel hetero's denken dat iedereen elkaar kent in de gayscene..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Godver![]()
Omdat jullie toevallig allebei lesbisch zijn![]()
Misschien ken je mijn eerste vriendin wel. Die is ook lesbisch.
Misschien bén jij mijn eerste vriendin wel
Ik ben blij dat je t zelf erkent. Das de eerste stap.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:15 schreef knokkels het volgende:
Soms he, zeg je net iets teveel van het goede, knok
Common misconceptionquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Schijnt dat veel hetero's denken dat iedereen elkaar kent in de gayscene..
Je ben niet geaard, de gaydar van een gay gaat niet af.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Common misconception![]()
Ben nog wel eens met haar bij het COC in Maastricht geweest.
Zo'n show and tell setting ook.
"Neem iemand mee die een positieve invloed op je leven heeft gehad"
Nou, dit is dus knokkels. Mijn ex. Terwijl iedereen me liet zitten vanwege mijn geaardheid/ik nog niet wist bla bla ging hij normaal met me om.
Een mens is een mens, no matter which side of the love spectrum.
Ik schijn geen homo te kunnen zijn, bij gebrek aan een gay vibe.
Whut?
Nee, ik was een van de enige lui in ons jaar die gewoon menselijk met haar omging.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:17 schreef Nizno het volgende:
Maar goed.. je lijkt dus op n vrouw dat ze t eerst ff met jou getest heeft?
heul veulquote:
Ik merk t, heb afgelopen dagen al 4 gehoord minstens.quote:
Was wel grappig later, samen door Maastricht lopen, achter een best mooie dame aan. Goed uitzichtquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:22 schreef Nizno het volgende:
Een excuuskareltje zodat ze nog niet de kast uit hoefde
Net Joost, maar dan andersquote:
Ow ja dat kan ik ook, heerlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was wel grappig later, samen door Maastricht lopen, achter een best mooie dame aan. Goed uitzicht
Zij dus, keihard: Hey knok! LEKKER WIJF HE!?
Pcies.quote:
Geniusquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ow ja dat kan ik ook, heerlijk.
[..]
Pcies.
Ik laatst ook. Ging ik zomaar achter het gordijn in mijn slaapkamer roken. Zwaar gordijn, dus zowat geen rook in de slaapkamer, maar het was te koud om buiten te rokenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:28 schreef Nizno het volgende:
Ok ik heb voor t eerst in bijna 3 jaar een gebod aan mezelf geschonden.
Sjips en cola bij t bed.
Ik damp alleen nog.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik laatst ook. Ging ik zomaar achter het gordijn in mijn slaapkamer roken. Zwaar gordijn, dus zowat geen rook in de slaapkamer, maar het was te koud om buiten te roken
Ik ook, wanneer de koffie nog heel heet isquote:
Electronisch roken knurft.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook, wanneer de koffie nog heel heet is
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Electronisch roken knurft.
Goedkoper ook!
30euro, en 6euro max per week nu.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:34 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou ja, aanschaf is best wel duur
ik zit aan de 8.40 per 1.5 weekquote:
Zo dan. pakje pw?quote:
Klopt. Ik rookte ook teveulquote:
Dan zou je nog geen 3 euro per 2week kwijt zijn electronischquote:
Rond de 20sig per dag.quote:
Maar die dingen kunnen dan weer geen *kuch* "droge kruiden"aanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Klopt. Ik rookte ook teveul
[..]
Dan zou je nog geen 3 euro per 2week kwijt zijn electronisch
True, die moet je gewoon niet gebruikenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar die dingen kunnen dan weer geen *kuch* "droge kruiden"aan
Ik ben blij nu met elec. Geen geur meer en een trekje of 2 en kan hem weg leggen, peuk hoeft niet helemaal op terwijl je dan eigelijk je nicoshot al binnen hebt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ik rook steeds minder, wel goed, alleen wordt mn nieuwe shag snel oud.
Doe nu denk ik 2 weken met een pakje, maar inkoop is dat niet gewend.
Ah. Jij hebt nog te weinig shows van mij meegekregen merk ik ...quote:
Ik rook tegenwoordig steeds minder vaak mijn hele shaggie opquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben blij nu met elec. Geen geur meer en een trekje of 2 en kan hem weg leggen, peuk hoeft niet helemaal op terwijl je dan eigelijk je nicoshot al binnen hebt.
Klopt afgelopen nacht je 1equote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah. Jij hebt nog te weinig shows van mij meegekregen merk ik ...
I'm The Rambling Man
En dan struikelen en je volledige fles cola over je vloer legenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:42 schreef Nizno het volgende:
Ik ga de sjips en cola opbergen. Vinnut irritant. De hele tijd kruimels voorkomen enzo... brb
Geen last van. Ik gebruik doppen op flessen die ik dichtdraaiquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan struikelen en je volledige fles cola over je vloer legen![]()
Dat zou wel iets voor mij zijn
Oh, dat gaat dus zo!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen last van. Ik gebruik doppen op flessen die ik dichtdraai
Werkt echt uitstekend. Je kan flessen dan zelfs perongeluk laten pleuren.quote:
Ik had nooit moeite met buiten roken en kou. Alleen regen is kut.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:49 schreef knokkels het volgende:
Ik rookte vroeger een pakje per 6,7 dagen. Zware shag gewoon op mijn flatje binnenshuis.
Nu heb ik een tuin, maar momenteel is het dus zeg maar -2
BRRR enzo
Ik merk ook dat ik het steeds minder lekker ga vinden
Daarna wel met beleid open draaienquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Werkt echt uitstekend. Je kan flessen dan zelfs perongeluk laten pleuren.
Een uurtje of 6 wachten minstensquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarna wel met beleid open draaien
Mijn slaapkamerraam staat standaard open voor frisse lucht. Die misbruik ik dus nuquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik had nooit moeite met buiten roken en kou. Alleen regen is kut.
Dan misbruikte ik afzuigkap.
quote:
Neuj geen zenuwen maar gewoon een stom nr.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet waarom, iedereen krijgt hier de zenuwen van
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj geen zenuwen maar gewoon een stom nr.
Jah dat soort knutselnrs zijn idd mooi. Accoustisch (hoe schrijf je dat) sowiesoquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jah dat soort knutselnrs zijn idd mooi. Accoustisch (hoe schrijf je dat) sowieso
Wie is lies?quote:
Nog nietquote:
Oeh, deel je ookquote:
Het is dan ook helemaal geen rainy dayquote:
Moet je ff aan sjors vragen.quote:
Lies Of Love, youtube coverband die ik vond. Mocht alles van ze draaien. En toen crashte mijn harddiskquote:
Maar ook niet de laatstequote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is dan ook helemaal geen rainy day
Ah das ruk. Ik zal morgen eens kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lies Of Love, youtube coverband die ik vond. Mocht alles van ze draaien. En toen crashte mijn harddisk![]()
Mannen krijgen de midlifecrisis toch?quote:
Oeh, hoe laat kan ik aanschuiven? Ik hoef alleen het strand op te gaan en x aantal km te volgenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ah das ruk. Ik zal morgen eens kijken.
Tussen t afwassen en puinruimen door.. krijg eters. Schijnt dat huis dan aan kant behoort te zijn.
Daar is die little green bag toch voor?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mannen krijgen de midlifecrisis toch?
Geen idee waar je schuift dus ook geen idee hoe laat:)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, hoe laat kan ik aanschuiven? Ik hoef alleen het strand op te gaan en x aantal km te volgen
Je bent A& de M aan het uitfluiten?quote:
T einde van sjors net.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je bent A& de M aan het uitfluiten?
quote:
Luciferstokjes even weghalenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:19 schreef Nizno het volgende:
Ik ga zo eens kijken of mn ogen ook dicht kunnen...
Die heb ik niet nodig. Ben een avondmens.. zelfs al ben ik moe dan nog moet ik mezelf dwingen te slapen. Anders spijt vlg dag.quote:
Ik zie net dat ik nog 20 minuten hebquote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:20 schreef Nizno het volgende:
Ik vermoed van wel na die korte afgelopen nacht...
Alles meer dan een uur is winst.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 02:20 schreef Nizno het volgende:
Ik vermoed van wel na die korte afgelopen nacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |