Ja, want daar gaat het om hè. Steunbetuigingen vanuit een anoniem forum.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal kindjes hier. Hebben Cocu net nog een wedstrijdje zien spelen in zijn tweede periode. Meer historisch besef is er niet.

2x gedeeld topscoorder van PSV.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik had meer reacties verwacht in dit topic, Hij is jarenlang topscorer voor PSV geweest
[ afbeelding ]

Willy heeft jou zien spelen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb Willy van der Kuijlen nog zien spelen (en vise versa trouwens), maar inderdaad niet zo’n behoefte aan een obligate rip...

Klopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Willy heeft jou zien spelen?

Niet dat ik de vraag exact begrijp, maar het is een enorm integere man.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
en was hij eerlijk? Hoort wel bij de beste PSVers ooit

over je voetbal kwaliteitenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet dat ik de vraag exact begrijp, maar het is een enorm integere man.

Volgens mammie ben ik al hartstikke volwassen verdomme, kan al helemaal zelf de was doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal kindjes hier. Hebben Cocu net nog een wedstrijdje zien spelen in zijn tweede periode. Meer historisch besef is er niet.

dat was wel een prima wedstrijdjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 09:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]

Toch, het was de periode net voordat PSV voetbalhoofdstad van Nederland werd. Niet lang daarna kwam Romario, later spelers als Ronaldo, Nilis en Van Nistelrooij. Sprak toch gewoon wat meer aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:18 schreef Idisrom het volgende:
Ik bedoel geen RIP-opmerkingen of zo.
Ik weet nog wel dat het mij destijds een sensationeel gevoel gaf, om Cambuur in de beker tegen PSV te zien spelen, met Hallvar Thoresen en Jurrie Koolhof in de spits.

doe je toch die jongens in de jaren 70 tekort, die UEFA cup kwam niet uit de lucht vallenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch, het was de periode net voordat PSV voetbalhoofdstad van Nederland werd. Niet lang daarna kwam Romario, later spelers als Ronaldo, Nilis en Van Nistelrooij. Sprak toch gewoon wat meer aan.

Dat was weer de periode daarvoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
doe je toch die jongens in de jaren 70 tekort, die UEFA cup kwam niet uit de lucht vallen

Maar ook de generatie Koolhof-Gullit-Van der Gijp, die ook landskampioen werden met PSVquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
doe je toch die jongens in de jaren 70 tekort, die UEFA cup kwam niet uit de lucht vallen

OK maar in de jaren 70 begon Frits goed te schuiven, dat is ook het grote verschil met al die andere clubs die het geprobeerd hebben zoals AZ, Vitesse en Twente, de zakken van Frits waren nou eenmaal dieper en die heeft toch wat moois neergezet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar ook de generatie Koolhof-Gullit-Van der Gijp, die ook landskampioen werden met PSV

PSV is echt een ander verhaal geworden onder Ruts, Ploegsma en Van Raaij. De eerste van de drie is wellicht de minst bekende naam, maar hij wilde echt van PSV de topclub van Nederland maken.quote:

dat was zonder Frits niet geluktquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV is echt een ander verhaal geworden onder Ruts, Ploegsma en Van Raaij. De eerste van de drie is wellicht de minst bekende naam, maar hij wilde echt van PSV de topclub van Nederland maken.

Philips was een gewone sponsor. Misschien wat ruimer dan TDK in die tijd, maar er was echt geen situatie zoals bv Berlusconi bij AC Milan.quote:

dat betwijfel ik ernstig, alle tekorten werden door Philips gedekt, was ook peanuts voor ze.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Philips was een gewone sponsor. Misschien wat ruimer dan TDK in die tijd, maar er was echt geen situatie zoals bv Berlusconi bij AC Milan.

absurd, zijn ze lekker klaar mee dat PSV die namen heeft doorgegeven, ook al hoeven ze het niet uit te zitten het blijft een belachelijke strafquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:56 schreef RipCity het volgende:
Jaar cel geëist tegen PSV-fans in ‘Madrileens muntjesincident’
https://www.ad.nl/nederla(...)esincident~a9fdf56f/
Een jaar

PSV heeft ze ook stadionverboden van 1 tot 3 jaar hiervoor gegevenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
absurd, zijn ze lekker klaar mee dat PSV die namen heeft doorgegeven, ook al hoeven ze het niet uit te zitten het blijft een belachelijke straf

Gaat nergens overquote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:56 schreef RipCity het volgende:
Jaar cel geëist tegen PSV-fans in ‘Madrileens muntjesincident’
https://www.ad.nl/nederla(...)esincident~a9fdf56f/
Een jaar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |