Obispo (of Viergever) - Edson Álvarez (of César Montes)quote:Op zondag 27 januari 2019 19:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Welk duo wil jij centraal achterin zien volgend seizoen bij PSV?
Hee daar was ik gister ookquote:Op zondag 27 januari 2019 16:17 schreef Rabieluh het volgende:
Haha wtf, ben dagje naar de Efteling en krijg nu net de stand mee.
Mooi. Beter blijf je weg.quote:Op maandag 28 januari 2019 07:03 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vlieg over een paar uur naar Las Vegas voor een aantal dagen jongens. Dus jullie hebben voorlopig hier geen last van me.
wat een agressie.quote:
Laten we gewoon maar beginnen met Fortuna. Alsof de drie punten in Sittard vanzelf in je tas springen.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die arrogante houding mag je aan die Amsterdammers overlaten. Zorg eerst maar eens dat je wedstrijden tegen Utrecht, Heerenveen en Feyenoord zonder kleerscheuren doorkomt. Er is nog meer dan genoeg aan te merken op ons eigen spel.
Was alleen 's ochtends even inderdaad, af en toe paraplutje open geslagen.quote:
Haha lekker dan. Ik stond in de rij voor de Baron, opeens hoorde ik van meedere kanten de stand, iemand naast me pakte een mobiel erbij en ging de wedstrijd streamen.quote:Op maandag 28 januari 2019 11:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Was alleen 's ochtends even inderdaad, af en toe paraplutje open geslagen.
Timing van de wedstrijd was wel fantastisch.
Ongeveer een uur gezien in de rij van de symbolica, toen we naar binnen gingen stond het 4-2, toen we er uit kwamen was het 6-2
inderdaad, zoals gezegd eerst zelf maar eens een reeks overwinningen, één voor één neerzetten. Dan kijken we wel verder.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laten we gewoon maar beginnen met Fortuna. Alsof de drie punten in Sittard vanzelf in je tas springen.
Gelukkig spelen we thuisquote:Op maandag 28 januari 2019 09:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laten we gewoon maar beginnen met Fortuna. Alsof de drie punten in Sittard vanzelf in je tas springen.
quote:De samenwerking tussen Ibrahim Afellay en Stoke City is per direct ten einde gekomen, zo laten the Potters maandagmiddag weten via de officiële kanalen. Het contract van de middenvelder liep oorspronkelijk nog door tot het einde van dit seizoen, maar is met wederzijdse instemming ontbonden. Afellay kan zodoende met een transfervrije status op zoek naar een nieuwe werkgever.
Misschien iets voor de graafschap of nac of twente.quote:
Snel halen samen met Erik Pieters! PL-ervaring dit dat!!!quote:
Hoe kom ik bij een uitwedstrijd?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we thuis
Haal weg voor PSVCL dit leest man gek!!!1!quote:
Dat zou zomaar eens kunnen!quote:Op maandag 28 januari 2019 15:15 schreef Vollenhoven het volgende:
Denken jullie dat Psv dit jaar kampioen wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |