quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Mijn nagels zijn wat vies, maar die worden wel schoon in het gehakt - Legendarische woorden van Martinquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geen kookshows meer sinds Eurokok Martin is overleden
quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn wat vies, maar die worden wel schoon in het gehakt - Legendarische woorden van Martin![]()
Gehaktbal Kiekeboequote:Op donderdag 24 januari 2019 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn wat vies, maar die worden wel schoon in het gehakt - Legendarische woorden van Martin![]()
eurokok genotquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Edgar Davids is geen wijf.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:36 schreef matthijst het volgende:
Irritante wijf nog steeds die achterlijke bril op
Trumpgodquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Kan Jinek weer lekker 'Murican praten
Kan ze mooi de Luizenmoeder meepakken. Och och och.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:39 schreef BobW het volgende:
Zes weken maar, hopelijk houdt ze het vol
Niks mis met Jinek maar dit is niet haar programma gewoon,quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:39 schreef BobW het volgende:
Zes weken maar, hopelijk houdt ze het vol
quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:39 schreef dvdfreak het volgende:
jinek:you dont believe it but i lived in Oklohoma
quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:40 schreef Zipportal het volgende:
Make The Netherlands For Six Weeks Great Again.
FUCK YEAH.
Ze wil idd iets te vaak haar kennis van het Engels (Amerikaans) showenquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:40 schreef kree het volgende:
Vraag me af in hoeverre ze dan zelf betrokken is bij het kiezen van gasten.
Ik gok denk teveel
Idem... how simple can u go... f*ck yeah....quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:41 schreef kree het volgende:
omg god oe ben al beetje over de zeik maar het gaat alleen maar erger worden
www.opkostenvandepubliekeomroep.nlquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De website ligt eruit, fix dat even meneer de systeembeheerder
dat was gisterenquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:43 schreef kree het volgende:
Dit is de saaiste van deze week denk ik
quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
NPOgenot , 24 uur per dag gehandicaptentv
Ik zie hier nog wel enkele taalkundige uitdagingen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:47 schreef kree het volgende:
het punt is trouwens er is geen discussie met de gasten.
Nu is het alleen Jinek - Gast.
En dat leverd geen reet op, afgezien daarvan gaat ze diepte interview willen doen wat trouwens aan onderwerpen ook al totaal niet boeiend is
gaat ze WoW kijkenquote:
Nee Zeldaquote:
Hopelijk ontslaat ie mquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:50 schreef Martinello het volgende:
Directeurtje wordt de baas van Galjaard, dat is mooi.
volkomen nuchter hequote:Op donderdag 24 januari 2019 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of schrijft hij 's een pittig mailtje om 2 uur.
Ik mag het hopen dat ze dit lezen, want het is bagger.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:51 schreef praadje het volgende:
Ik vond Eva iets beter in haar rol zitten maar dat kan ook door de gasten komen. Of ze leest hier mee.
Eva
Was wel een Tlophow #how2talk .... F*ck Yeah,,,,,quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:00 schreef kree het volgende:
vraag ne trouwens wel af wie er dan nog een 10 voor gaat stemmen
Je bedoel Ron Parkingson. Die gast zit in het Journaal altijd zo met z'n handen te zwaaien alsof ie in een roeiboot zit...quote:
Nouja veel slechter als de laatste dagen kan het niet wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:24 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Je bedoel Ron Parkingson. Die gast zit in het Journaal altijd zo met z'n handen te zwaaien alsof ie in een roeiboot zit...
You're the proquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:53 schreef kree het volgende:
haha ik overweeg al om het gewoon niet te kijken, want weet nu al dat ik me alleen maar ga irriteren
Denk echt al dat de NPO dit dus doetquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:52 schreef kree het volgende:
echt ik daag iedereen hier uit die gister een 10 stemde in die poll en waarom?
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:05 schreef Zipportal het volgende:
WIDM is voor mongolen.
[ afbeelding ]
Geen VBL On Tour iigquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:06 schreef svann het volgende:
Klimaat en kunst, het loopt hier vast storm.
95cquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe hoog staat jullie thermostaat nu?
23,5quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe hoog staat jullie thermostaat nu?
Dat las ik ook, totale gekte. Maar daar komt gelukkig toch allemaal niks van terecht, in ons versnipperde parlementquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Er zijn al plannen om koopzondagen af te schaffen omwille van het klimaat
Winkels weer om 18:00 uur sluiten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Er zijn al plannen om koopzondagen af te schaffen omwille van het klimaat
En dat wilt met Johan Derksen in discussiequote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:14 schreef Zipportal het volgende:
D66 uh uududududududdhdhdhd kut wijf.
Ik heb wel 18 zonnepanelenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door jou halen we die doelstelling dus niet
Alle voetbalstadions dicht. Die felle lampen zijn energievretersquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Alle kerken dicht, scheelt weer een kachel. Geloven doe je maar lekker thuis.
Nee dat niet, maar ik verwarm m'n kantoor wel elektrischquote:
de arena heeft een miljoenmiljard zonnepanelenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alle voetbalstadions dicht. Die felle lampen zijn energievreters
Heeft Amsterdam niet overleefdquote:
Kaalscheren is het bestequote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:11 schreef Zipportal het volgende:
Misschien moeten ze al die hipsters er eens uitwerken met hun plakhaar wat elke dag voor het slapen gaan er uit gespoeld moet worden. Scheelt weer wat voor het klimaat.
in ieder geval niet rillend ten onderquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
we gaan er met z'n allen schaterlachend aan.
was gdtekend;cdaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ] Het kinderpardon blijft in de huidige vorm gehandhaafd [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |