Rtquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:51 schreef SideEffect het volgende:
Ik lees al vanaf het begin dit topic mee en moet zeggen dat sommige mensen te dom zijn om te poepen hier....
In je maag ook. Sondevording Etc. Maar als ze iets van hem zien weten ze in ieder geval dat hij er zit.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:11 schreef Myrr het volgende:
Heet het ook geen sonde als ze een camera in je hol duwen om je darmen te bekijken?
Denk dat ze gewoon een camera gaan gebruiken.
Absoluut!quote:
Ja dat heb ik begrepen en terecht ook. Dit zijn mijnwerkers, ze hoeven dat niet voor hun kiezen te krijgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Absoluut!
En deze mannen zullen ook niet al teveel van het ventje te zien krijgen. Zodra ze ook maar een vermoeden hebben dat ze iets van hem zien, dan gaan ze direct terug en zullen er leden van een speciaal opgeleid team afdalen om het ventje naar boven te halen.
60 meter in 10 dagen is sneller dan 1 meter in 5 uurquote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:30 schreef Mammietje het volgende:
Dat vorige cluppie met al dat grote, zware materieel deed 10 dagen over 60 meter en deze mannen doen ff een meter binnen 5 uur handmatig....
Mja.... maar ik noemde meer verschil dan dat he?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:32 schreef illusions het volgende:
[..]
60 meter in 10 dagen is sneller dan 1 meter in 5 uur
Alsof jij de grondsamenstelling weet. Je doet net of deze gasten zoveel beter zijn, en die vorige gasten een stel slomerikken, terwijl het gewoon dezelfde mijnwerkers zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mja.... maar ik noemde meer verschil dan dat he?
Zit ik net van de stoel te glijden bij een paar helden, kom jij de boel verpesten...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Alsof jij de grondsamenstelling weet. Je doet net of deze gasten zoveel beter zijn, en die vorige gasten een stel slomerikken, terwijl het gewoon dezelfde mijnwerkers zijn.
Wat maakt het uit, als het ze helpt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:37 schreef Myrr het volgende:
Is het erg dat ik ze rust gun en de moed om zichzelf dat te gunnen? Ze zingen Christelijk, dus dat zal wel niet. Het idee dat ze dit gaan dragen omdat het een test is van God oid is echt vreselijk.
Naja mensen dood wensen is wel een ding, maar in dit geval lijkt het me het enige dat nog humaan is.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als het ze helpt.
Werkelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zit ik net van de stoel te glijden bij een paar helden, kom jij de boel verpesten...
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:37 schreef Myrr het volgende:
Is het erg dat ik ze rust gun en de moed om zichzelf dat te gunnen? Ze zingen Christelijk, dus dat zal wel niet. Het idee dat ze dit gaan dragen omdat het een test is van God oid is echt vreselijk.
Hmm. Hoe doe je dat? Hoe oud ben je?quote:
Die ouders doen het nu...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hmm. Hoe doe je dat? Hoe oud ben je?
Ik zou er niet mee willen leven, twee kinderen kwijt. Vooral deze laatste manier. Nope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |