Jaah.... best wel! Nah.... zit meteen onder de prop dan? Roept wel meer vragen op.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:40 schreef heywoodu het volgende:
"Hij is mogelijk onderdeel van de prop" klinkt wel heel
Iets van warmte meten misschien?quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:43 schreef SideEffect het volgende:
Ze zeggen nu dat als de mijnwerkers de 2 meter zijn genaderd dat ze dmv een sonde? kunnen zien hoe het met julen gaat
Ze gingen dan een klein gat boren om idd een camera ofzo door te steken.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:43 schreef SideEffect het volgende:
Ze zeggen nu dat als de mijnwerkers de 2 meter zijn genaderd dat ze dmv een sonde? kunnen zien hoe het met julen gaat
Moeten die honden ook die put in?quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:38 schreef FReNsJ het volgende:
Ze zijn daar met de speurhonden, ik hoor ze blaffen op de livestream (merk pas nu het hier stil is dat er geluid bij is!)
Jaa ik denk een soort camera die warmte kan meten inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Iets van warmte meten misschien?
Of het gat versmalt/beentje gebogen waardoor hij klem is komen te zitten en puin op hem gevallen bij de eerste reddingspogingen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:44 schreef Ericr het volgende:
De prop is dan gruis/steen of al een bestaande prop met Julen er op of tussen.
Waarom doen ze dat nu pas??quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:46 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Ze gingen dan een klein gat boren om idd een camera ofzo door te steken.
Warmte meten. Dat heeft alleen zin als hij nog zou leven lijkt me.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jaa ik denk een soort camera die warmte kan meten inderdaad
Als ze geen warmte zien zegt dat ook genoeg over de toestand van julen hequote:Op donderdag 24 januari 2019 23:51 schreef miaeak het volgende:
[..]
Warmte meten. Dat heeft alleen zin als hij nog zou leven lijkt me.
Ja maar lijkt me niet dat je hem daarmee kunt lokaliseren.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als ze geen warmte zien zegt dat ook genoeg over de toestand van julen he
Oke is goedquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:52 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ja maar lijkt me niet dat je hem daarmee kunt lokaliseren.
Waarom een warmte camera als je ook een gewone camera kan doen?quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als ze geen warmte zien zegt dat ook genoeg over de toestand van julen he
Omdat hij waarschijnlijk niet zal zwaaien naar de camera? Ze weten dan toch nog niets over zijn toestand als ze een been kunnen zien?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:05 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Waarom een warmte camera als je ook een gewone camera kan doen?
Dat kan enorm goedkoop, in HD en met ledjes rond de camera zelfs.
https://www.bol.com/nl/p/(...)-glJZNUaAjeMEALw_wcB
(waarschijnlijk willen ze wel ets gesofisticeerder, dat ze kunnen draaien)
Of gewoon allebei, kan ook
Denk dat dat niet zo veel uitmaakt, maar DAT ze hem zien, toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk niet zal zwaaien naar de camera? Ze weten dan toch nog niets over zijn toestand als ze een been kunnen zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |