quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:48 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dacht dat jij ging slapen. Sorry, lees soms iets en typ al. Ben veel te wild.
we krijgen vans wel een Picaquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Krijgt die Badeend zijn artwork morgen? ben wel benieuwd hoe dat staat aan de muur
Nou nu is het wel goed hoor anders ga ik me ongemakkelijk voelen ... maar hij wasquote:
Wanneer wordt er geloot?quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]In de koker krijgen we 2 x Feyenoord Ajax
Ik zie een schreeuwend koppelquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk je? irena is in moment uit de show
Was ook een mooie, vooral die kleuren. Ik hou niet van de muziek van Sade, dus ik ga niet klikkenquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou nu is het wel goed hoor anders ga ik me ongemakkelijk voelen ... maar hij was
er erg blij mee, dat is leuk![]()
en nu nog eentje van Sadé![]()
Eentje met een Paard voor Piet![]()
Blokverwarming ?quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb de verwarming hier pas nodig bij -10 zoiets.
Eerst erover zeiken dan.quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij mi is maar de pleezitz koud
Heb daar geen verwarming, maar dan merk je wel als je daar even gaat pauzeren dat je poten verrekte koud worden.quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb de verwarming hier pas nodig bij -10 zoiets.
Bij mij alles, hal en douche en w.c. en die zitten op een hoopje. Man, je moet daar heen met handschoenen aan zo wat.quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij mi is maar de pleezitz koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |