Meevoetballend is hij dit seizoen zeker beter dan Dolberg in ieder geval, die is echt alleen maar onzichtbaarquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ze zullen er ook wel naar streven. Dat lijkt me logisch.
Ik vind Huntelaar júist goed in een team wat combinatievoetbal speelt. In dit team dus. Je komt vaak in de zestienmeter van de tegenstander, en ik vind hem erg goed in positie kiezen (en afwerken, al was dat vroeger wat scherper). Je hoeft niet altijd technisch begaafd te zijn om in zo'n team mee te kunnen als spits. Ook die teams hebben een eindstation nodig. Daarnaast (ook al weet ik dat dit de discussie niet was) vind ik hem meevoetballend ook weer niet heel dramatisch.
Ik vind ook dat Huntelaar daarin erg onderschat wordt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Meevoetballend is hij dit seizoen zeker beter dan Dolberg in ieder geval, die is echt alleen maar onzichtbaar
Ik kijk komende zondag Feyenoord - Ajax als enige Ajacied tussen 4 Feyenoorders. Zin inquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nu al zin in zondag. Lekker schuimbekkend voor de tv
Zoals Dolberg was in 16/17 die ook zijn eigen kansen kon creëren was wel ideaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ze zullen er ook wel naar streven. Dat lijkt me logisch.
Ik vind Huntelaar júist goed in een team wat combinatievoetbal speelt. In dit team dus. Je komt vaak in de zestienmeter van de tegenstander, en ik vind hem erg goed in positie kiezen (en afwerken, al was dat vroeger wat scherper). Je hoeft niet altijd technisch begaafd te zijn om in zo'n team mee te kunnen als spits. Ook die teams hebben een eindstation nodig. Daarnaast (ook al weet ik dat dit de discussie niet was) vind ik hem meevoetballend ook weer niet heel dramatisch.
Nunnely was op zijn 16de ook zogenaamd klaar voor het eerste. Lolquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lesley de Sa
Jody Lukoki
Che Nunnely
Sheraldo Becker
Overmars heeft dit al ontkend.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:03 schreef Lyzio_NL het volgende:
Had vernomen dat Pavon een reële optie was voor Ajax? Wat mag dat grapje gaan kosten?
Waar?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars heeft dit al ontkend.
Bij FOX Sports gisteren tijdens een interview, hij maakte al opmerkingen van "Met 23 jaar en dan nog daar spelen zegt ook wel iets" & "Wij gaan zeker niks halen nu".quote:
Overmars vond ik in dat interview trouwens walgelijk overkomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij FOX Sports gisteren tijdens een interview, hij maakte al opmerkingen van "Met 23 jaar en dan nog daar spelen zegt ook wel iets" & "Wij gaan zeker niks halen nu".
Sowieso moet die gozer meer dan 30 miljoen kosten, en is hij niet eens goed bezig de laatste maanden.
Overmars is altijd walgelijk slecht in interviews.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:58 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Overmars vond ik in dat interview trouwens walgelijk overkomen.
Ik vond wat ie zei (hij zei zoals gewoonlijk eigenlijk helemaal niks) niet eens zo stuitend, maar de manier waarop. Die verheven manier en die frisse tegenzin waarmee hij daar tegenover Hans staat. Ik had echt plaatsvervangende schaamte, wat een ongelofelijk engerd is dat geworden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars is altijd walgelijk slecht in interviews.
Maar Overmars stond tegenover Jan-Joost.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:02 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ik vond wat ie zei (hij zei zoals gewoonlijk eigenlijk helemaal niks) niet eens zo stuitend, maar de manier waarop. Die verheven manier en die frisse tegenzin waarmee hij daar tegenover Hans staat. Ik had echt plaatsvervangende schaamte, wat een ongelofelijk engerd is dat geworden.
Is maar net hoe je het ziet. Overmars is een hele harde zakenman en een hele goede en zegt gewoon waar het op staat, simpel toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:02 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Ik vond wat ie zei (hij zei zoals gewoonlijk eigenlijk helemaal niks) niet eens zo stuitend, maar de manier waarop. Die verheven manier en die frisse tegenzin waarmee hij daar tegenover Hans staat. Ik had echt plaatsvervangende schaamte, wat een ongelofelijk engerd is dat geworden.
Vond je dat ie wat zei dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is maar net hoe je het ziet. Overmars is een hele harde zakenman en een hele goede en zegt gewoon waar het op staat, simpel toch?
Foutje, klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Overmars stond tegenover Jan-Joost.
Hij gaf toch gewoon antwoorden op de vragen? Wat wil je nog meer dat die zegt danquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:08 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Vond je dat ie wat zei dan?
[..]
Foutje, klopt inderdaad.
Dat Jan Joost de pestpleuris kan krijgenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij gaf toch gewoon antwoorden op de vragen? Wat wil je nog meer dat die zegt dan
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat Jan Joost de pestpleuris kan krijgen
Niks mis meequote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat Jan Joost de pestpleuris kan krijgen
Agree to disagree. Ik vond 'm een nietszeggend interview geven met een vreselijke air over zich heen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij gaf toch gewoon antwoorden op de vragen? Wat wil je nog meer dat die zegt dan
Is maar net wat je wil zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:31 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Agree to disagree. Ik vond 'm een nietszeggend interview geven met een vreselijke air over zich heen.
Voor Feyenoorders wel, die hebben verder niks om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Jullie moeten je gewoon meer bezig houden met waar het om gaat.
En dat is voetbal, wedstrijden winnen, punten halen, prijzen winnen.
Het hele ajax gebeuren gaat teveel over bijzaken die niets met rollen van de bal te maken hebben. Niet alleen hier maar ook bij ajax zelf.
Het gaat om zondag middag 14.30 uur. Dat is belangrijker dan die 86 miljoen.
ik denk niet dat ze naar zondag uitkijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Voor Feyenoorders wel, die hebben verder niks om naar uit te kijken.
We moeten niks.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Jullie moeten je gewoon meer bezig houden met waar het om gaat.
En dat is voetbal, wedstrijden winnen, punten halen, prijzen winnen.
Het hele ajax gebeuren gaat teveel over bijzaken die niets met rollen van de bal te maken hebben. Niet alleen hier maar ook bij ajax zelf.
Het gaat om zondag middag 14.30 uur. Dat is belangrijker dan die 86 miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |