Ja hoor. zolang eventuele poep er maar op komt...quote:Op donderdag 24 januari 2019 19:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
welke dan?
Kan ik de vellen ook opvouwen?
Poept een kind?quote:Op donderdag 24 januari 2019 19:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja hoor. zolang eventuele poep er maar op komt...
Top.quote:Op donderdag 24 januari 2019 19:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja hoor. zolang eventuele poep er maar op komt...
Huh, ik dacht dat die vellen wegwerp zijn?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:38 schreef Elleska het volgende:
ik vouw de inlegvellen om de inlegger heen en ze krimpen nog iets in de was. als je ze op maat knipt heb je kans dat ze daarna te klein zijn.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:38 schreef Elleska het volgende:
D.U.M.A.N. welke luiers heb je gekocht en wat is er verkeerd aan de inlegvellen?
ik vouw de inlegvellen om de inlegger heen en ze krimpen nog iets in de was. als je ze op maat knipt heb je kans dat ze daarna te klein zijn.
Maar als je het inlegvel onder de flap steekt, poept je kleine toch gewoon op de luier ipv op het inlegvel? Dan heb je er toch niks aan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:08 schreef Elleska het volgende:
goeie keuze die luiersben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen.
wat ik dus doe is het inlegvel om de inlegger/booster heen vouwen en dan het geheel onder de flappen steken. je kan het er ook los bovenop leggen en na het aandoen alles binnen de elastieken duwen.
Een kort wasje is denk ik toch te weinig.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:15 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Maar als je het inlegvel onder de flap steekt, poept je kleine toch gewoon op de luier ipv op het inlegvel? Dan heb je er toch niks aan?
En 3 keer wassen voor gebruik, toch? Kan ik 3 keer een kort wasje draaien?
Wij hebben de newborn gebruikt tot 10 maanden dat is met de S inlegger. Rond de 8 maanden merkten we wel dat we steeds eerder moesten verschonen met een S en zijn toen met de M inleggers begonnen in de newborn broekjes.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:47 schreef -Mellow- het volgende:
Gebruiken jullie voor Milovia zowel maat S als M?
Goed om te weten.. thanks!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:06 schreef coccinelle het volgende:
Zo te zien kunnen deze inlegvellen gewoon meegewassen worden bij enkel alleen plas. Dit kan net zo lang tot het vel kapot gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |