Disco?quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:05 schreef Marsani het volgende:
Het jaar 1970 op tv nu. Ik vind al die muziek mooi ontdek ik nu.
Tis nog net niet verwarmd.. Maar dit stadion is toch ook al weer 20 jaar oudquote:Op donderdag 24 januari 2019 21:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wind staat er niet veel in zo'n modern stadion.
S&G Hello my old friendquote:Op donderdag 24 januari 2019 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Disco?![]()
Of iets anders?
Elvis en de Beatles?
De Lange Leegte was andere koek met -12 en straffe noordooster.quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis nog net niet verwarmd.. Maar dit stadion is toch ook al weer 20 jaar oud
Dat hoef je mij niet te vertellen...quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Lange Leegte was andere koek met -12 en straffe noordooster.
Dat was wel slecht voor je knieën .quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen...speelde er zelf
Die ging naar de kloten in een kampioenswedstrijd in Hoogezand.. we wonnen maar ik ging niet mee bier zuipen...quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat was wel slecht voor je knieën .
boah de zijn nu mooi in spaniequote:Op donderdag 24 januari 2019 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ging naar de kloten in een kampioenswedstrijd in Hoogezand.. we wonnen maar ik ging niet mee bier zuipen...
Voelen we ons nog veilig allemaal? De VS komen ons misschien helpen als we aangevallen worden. Misschien ook niet. Misschien toch maar wat tanks kopen voor de zekerheid?twitter:davidgura twitterde op donderdag 24-01-2019 om 15:48:16Asked by if U.S. soldiers would defend a NATO ally "if needed," Secretary of State Mike Pompeo says, "I'm not going to get into hypotheticals..." https://t.co/WgptblfbAL reageer retweet
heh.... ik was net in zo'n vredige mood.........quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:50 schreef Recce het volgende:
Voelen we ons nog veilig allemaal? De VS komen ons misschien helpen als we aangevallen worden. Misschien ook niet. Misschien toch maar wat tanks kopen voor de zekerheid?twitter:davidgura twitterde op donderdag 24-01-2019 om 15:48:16Asked by if U.S. soldiers would defend a NATO ally "if needed," Secretary of State Mike Pompeo says, "I'm not going to get into hypotheticals..." https://t.co/WgptblfbAL reageer retweet
Ja en we hebben maar heel weinig bommen en raketten. Veel te weinig om onszelf te kunnen verdedigen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als het Rode Gevaar Europa binnenkomt wallsen staan we er dus alleen voor
quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Beetje Russiche hervorming van Europa kan nooit kwaad zooitje dat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |