Hij krijgt geen kans om het niet te doen, hij geeft het meerdere malen aanquote:Op donderdag 24 januari 2019 13:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Onverantwoord maar hij hoeft het niet te doen natuurlijk.
Als ik Jens was dan konden ze van mij wat hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij krijgt geen kans om het niet te doen, hij geeft het meerdere malen aan
Dom volk daar om dat met deze temperaturen te doen
De bout hagellen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ik Jens was dan konden ze van mij wat hoor.
Altijd hetzelfde liedje daar. Straks weer paniek en alles op het laatste moment.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:41 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
De bout hagellen.
Dat konde ze.
Druk weekeinde voor de deur en wat doen ze?
Sprookjes bestaan niet, sorry.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Maar ik mis dus nog steeds dat meisje met de sneeuwschuivers.
( Had een sprookje kunnen worden)
Ik zag dat kind dus eg door de poort heen komen.quote:
Heb je wat geslikt?quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:47 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik zag dat kind dus eg door de poort heen komen.
Nee nog geen flikker.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
De vorige Cos had beter kunnen heten: Waar Gerrit en Shelly niet te zien waren!
Of sushigate
Of Merel hamstert er weer op los
Welk jochie?quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wordt echt kots misselijk van dat jochie![]()
[ afbeelding ]
Dat ding zal vast al lang en breed bij Wim Vroege onder een zeiltje liggen te wachten totdat hij hem mag gaan bouwen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:48 schreef Chea49 het volgende:
Jessie staat serieus al zijn aanstaande villa in te delen en Mike en Adriaan komen met ideeën.![]()
"Ik kan over water lopen"quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:52 schreef An_0_Niem het volgende:
Hallelujuh! De Messias is gearriveerd
[ afbeelding ]
FEBO ?quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wie heeft het bedacht dat Jens buiten moet slapen?
Jessias.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:52 schreef An_0_Niem het volgende:
Hallelujuh! De Messias is gearriveerd
[ afbeelding ]
Ff snel terugescrold. Moet af en toe wel lachen om hem maar ook erg vermoeiend 24/7 dat geklets.quote:
Da's de kas van A3quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat huisje in dat witte plastic is het atelier van Christel geworden?
Dat penthouse kwam er toen ook maar toen kwam er ook veel geld binnen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:54 schreef eskil het volgende:
[..]
Rijke fantasie , gaat ome John een hoop geld kosten.![]()
Ja is zo, maar dat waren ook onwerkelijke bedragen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat penthouse kwam er toen ook maar toen kwam er ook veel geld binnen.
Ik zou het serieus asociaal vinden als die villa er daadwerkelijk zou komen terwijl veel leveranciers nog veel geld van hen krijgen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:57 schreef eskil het volgende:
[..]
Ja is zo, maar dat waren ook onwerkelijke bedragen.
Ja, dat is pas humor. Een ziekte om te lachen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik mis de humor bij de utopen.
Ik zeg: "Astma patient derin"
Die staan piepend op en gierend weer neer.
Ja, maandag was er ook een kanker patiënt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is pas humor. Een ziekte om te lachen.
Is ook zo! Alhoewel wordt achteraf volgensmij door achter betaalt. Dat geld verdienen ze echt niet allemaal bijelkaar. No way.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou het serieus asociaal vinden als die villa er daadwerkelijk zou komen terwijl veel leveranciers nog veel geld van hen krijgen.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is pas humor. Een ziekte om te lachen.
Dat Jessie zijn enorme villa daar al aan het uitstippelen is vindt jij geen humor?quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik mis de humor bij de utopen.
Ik zeg: "Astma patient derin"
Die staan piepend op en gierend weer neer.
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat Jessie zijn enorme villa daar al aan het uitstippelen is vindt jij geen humor?
Er is geeneens geld om de kachel te laten branden.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat Jessie zijn enorme villa daar al aan het uitstippelen is vindt jij geen humor?
De kringloop is voor iedereen, als je maar betaalt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:06 schreef Chea49 het volgende:
Kringloopwinkel is bedoeld voor écht armlastige mensen. Merel weer aan het pingelen om de silo gratis in te kleden.
Ik noem het hoogmoedswaanzin.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weet ik, maar het lijkt er op dat Merel weer een dealtje wil sluiten, afwachten dus.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De kringloop is voor iedereen, als je maar betaalt.
20k of 220k in de min maakt geen ruk uitquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:07 schreef eskil het volgende:
[..]
Er is geeneens geld om de kachel te laten branden.
Snap ik niet?quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:10 schreef Giggio het volgende:
kinderlijk gedoe van timoteef en klotus
bezorgservice van het bedorven ei ?
Ja, een panterkistje voor een tientje geloof inclusief bezorgen, zie jij dat maar voor elkaar te krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De kringloop is voor iedereen, als je maar betaalt.
Lekker smerig uit die vieze handen van hem. Ouderen zijn extra gevoelig voor bacteriën.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:12 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Gouden ei conceptontbijtkes bezorgen bij ouderen... koekoek... zie alle ideeën die Timtim oppert falen
Juist! Wie trapt er nog in dat ze de winst uit de kistjes en petjes en knipbeurten halen.Laat me niet lachen.Het is allemaal maar schijn! Ze kunnen moeilijk de hele dag mensen op bed filmen.Het moet natuurlijk wel lijken dat ze wat uitvoeren.Al dat hout wat daar geleverd is dat red je niet met 3 markten of 5 knipbeurtjes.De grootste onzin allemaal, utopia zal nooit failliet gaan.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:02 schreef eskil het volgende:
[..]
Is ook zo! Alhoewel wordt achteraf volgensmij door achter betaalt. Dat geld verdienen ze echt niet allemaal bijelkaar. No way.
Ook dat natuurlijk maar lig in een deuk hier. Heb een vermoeden dat pappa Jessie die grond al had gekocht voor een villa voor zoonlief en dat hij daarom is teruggekeerd in Uto2.quote:
En alleen omdat er geopperd is om eens groot te gaan denken bijv zoiets als een bakkerijquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:12 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Gouden ei conceptontbijtkes bezorgen bij ouderen... koekoek... zie alle ideeën die Timtim oppert falen
Ik maak me ook geen zorgenquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
20k of 220k in de min maakt geen ruk uit
Dat dus. No worriesquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Juist! Wie trapt er nog in dat ze de winst uit de kistjes en petjes en knipbeurten halen.Laat me niet lachen.Het is allemaal maar schijn! Ze kunnen moeilijk de hele dag mensen op bed filmen.Het moet natuurlijk wel lijken dat ze wat uitvoeren.Al dat hout wat daar geleverd is dat red je niet met 3 markten of 5 knipbeurtjes.De grootste onzin allemaal, utopia zal nooit failliet gaan.
jij bedoeld dequote:Op donderdag 24 januari 2019 14:06 schreef Chea49 het volgende:
Kringloopwinkel is bedoeld voor écht armlastige mensen. Merel weer aan het pingelen om de silo gratis in te kleden.
Dat kastje was toch van een marktbezoeker die het voor haar bracht?quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, een panterkistje voor een tientje geloof inclusief bezorgen, zie jij dat maar voor elkaar te krijgen.
Slaat ook nergens op, zie hem nog geen uitgebreid ontbijtje maken zoals de bezorgdiensten dat tegenwoordig doen. De ingekochte spullen zijn binnen no-time verhuisd naar het huisje van Merel.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:15 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
En alleen omdat er geopperd is om eens groot te gaan denken bijv zoiets als een bakkerij
Nee, ik bedoel de kringloopwinkel. Tuurlijk mag iedereen daar kopen maar vind het een beetje asociaal om alles maar voor niks te willen hebben terwijl het al zo goedkoop is en de armlastigen daar hun slag kunnen slaan. Mensen die geld hebben kopen zelden bij een inbrengwinkel lijkt mij.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:21 schreef foktopialol het volgende:
[..]
jij bedoeld de
(bijzondere) bijstand van gemeentes.
kringloopwinkel is gewoon een winkel voor iedereen. om hergebruik van spullen te stimuleren.
Wat een ontgoocheling, dus het is allemaal nepquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Juist! Wie trapt er nog in dat ze de winst uit de kistjes en petjes en knipbeurten halen.Laat me niet lachen.Het is allemaal maar schijn! Ze kunnen moeilijk de hele dag mensen op bed filmen.Het moet natuurlijk wel lijken dat ze wat uitvoeren.Al dat hout wat daar geleverd is dat red je niet met 3 markten of 5 knipbeurtjes.De grootste onzin allemaal, utopia zal nooit failliet gaan.
Had het ook niet verwacht van Gerrit.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:27 schreef kaatje50 het volgende:
Andy is best tevreden over Gerrit. Zijn houding en instelling zijn goed. Aan zijn toon te horen, had hij dat niet zo verwacht.
Leuke stukje training net ook. Sneeuwballen ontwijken.
Ik weet het niet zeker. Maar dacht dat ze alleen reisgeld hoefde te betalenquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:27 schreef Chea49 het volgende:
Vroeg hier al eerder naar de kosten van de trainer van Gerrit. Iemand?
Apart Jessie had het er vanmorgen over in de vergadering en nu komt l.ltje rozewater ineens met dat idee. Komt zeker van achter Tim moet iets krijgen waardoor hij mag blijven.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:12 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Toch vreemd dan dat die trainer van Adriaan zo duur is?quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker. Maar dacht dat ze alleen reisgeld hoefde te betalen
Maar wel zoveel geld uitgeven aan allerlei drank eten dj voor een verjaardagsfeestje van Mevr. inhaal. Maak een vlog over kou en hout voor de kachel.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
20k of 220k in de min maakt geen ruk uit
Is allemaal show, volgens mij. Als Gerrit wint, is het dat goede training niet duur hoeft te zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toch vreemd dan dat die trainer van Adriaan zo duur is?
Denk niet dat TimTim nog te redden is, hij wordt gehaat overal en de uitzendingen doen hem al helemáál geen goed.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:28 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Apart Jessie had het er vanmorgen over in de vergadering en nu komt l.ltje rozewater ineens met dat idee. Komt zeker van achter Tim moet iets krijgen waardoor hij mag blijven.
Inderdaad, maar liever verrijkt zij zichzelf.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:30 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar wel zoveel geld uitgeven aan allerlei drank eten dj voor een verjaardagsfeestje van Mevr. inhaal. Maak een vlog over kou en hout voor de kachel.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Is allemaal show, volgens mij. Als Gerrit wint, is het dat goede training niet duur hoeft te zijn.
Als Adriaan wint is het dat een goede trainer geld kost.
Dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk niet dat TimTim nog te redden is, hij wordt gehaat overal en de uitzendingen doen hem al helemáál geen goed.
worden we al die jaren bedondert????quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat een ontgoocheling, dus het is allemaal nep
Nee hè, heb ik daar mijn eigen leven voor in de wacht gezet?quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:31 schreef Giggio het volgende:
[..]
worden we al die jaren bedondert????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch schijnt hij het heel erg druk te hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:35 schreef Jian het volgende:
Adriaan gaat niet gokken, hij gokt nooit. Jessus, wat doet die gozer wel. Kan ie niet gewoon vast in zijn kist gaan liggen en wachten tot ie dood gaat.
Hij heeft weinig lol in zijn leven. Alleen maar anderen vertellen wat ze wel en niet mogen eten.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:35 schreef Jian het volgende:
Adriaan gaat niet gokken, hij gokt nooit. Jessus, wat doet die gozer wel. Kan ie niet gewoon vast in zijn kist gaan liggen en wachten tot ie dood gaat.
tijd voor petitie 'COS eist onderzoek naar bequote:Op donderdag 24 januari 2019 14:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee hè, heb ik daar mijn eigen leven voor in de wachtrij gezet?![]()
![]()
Viel mij ook al op, het maakt haar wat grappiger en dat werd tijd.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Die bril staat Brenda wel....Ze heeft het ondeugends zo....Houd ik wel van..
Ik wel hoor. En ik heb het financieel gewoon goed.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de kringloopwinkel. Tuurlijk mag iedereen daar kopen maar vind het een beetje asociaal om alles maar voor niks te willen hebben terwijl het al zo goedkoop is en de armlastigen daar hun slag kunnen slaan. Mensen die geld hebben kopen zelden bij een inbrengwinkel lijkt mij.
Ik wil nu bewijzen dat die bewoners daar serieus creperen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
tijd voor petitie 'COS eist onderzoek naar being door Utopia 1 èn 2'
Ik breng er ook spulletjes maar koop er nooit wat. Ik ben daar een beetje vies van omdat je niet weet waar het vandaan komt en wat er mee gedaan is.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:38 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ik wel hoor. En ik heb het financieel gewoon goed.
Breng vaak overtollige spullen naar de kringloop en koop er ook wel eens wat als ik een leuk boek zie of wat anders.
Hahahahaha ja het is niet de gezelligste gast onze wereldverbeteraar.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:35 schreef Jian het volgende:
Ja vind haar ook wel iets leuks hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Die bril staat Brenda wel....Ze heeft het ondeugends zo....Houd ik wel van..
Historical marshial arts meneer met broek die in het Oostenrijkse leger werd gedragenquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:44 schreef Chanel5 het volgende:
Er zitten oogjes onderaan die vlechten, hij gaat er iets mee tillen of trekken?
Waren te druk met tostis etenquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:48 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
klotus en mike doen weer eens niet mee?
kan best zo zijn inderdaad. maar wie het hergebruikt is minder van belang wegens de grote overvloed aan spullen (hier althans).quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de kringloopwinkel. Tuurlijk mag iedereen daar kopen maar vind het een beetje asociaal om alles maar voor niks te willen hebben terwijl het al zo goedkoop is en de armlastigen daar hun slag kunnen slaan. Mensen die geld hebben kopen zelden bij een inbrengwinkel lijkt mij.
Die volle bloedmaan hadden we een paar dagen geleden alquote:
Nou ze is aardig gegroeidquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die volle bloedmaan hadden we een paar dagen geleden al
geen idee, kan best zijn dat ze het doen om adriaan te helpen beseffen dat hij beter gewoon weer vlees kan gaan eten. lekker eitje af en toe.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:27 schreef Chea49 het volgende:
Vroeg hier al eerder naar de kosten van de trainer van Gerrit. Iemand?
Mike blijft doorgaan de zeikhommel.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:21 schreef Ranah het volgende:
ik ben wel blij dat....
ik heb niet zelf gezegd ik ben hoofd bouw..
maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... ik heb besteld en hij wil meer samenwerken met mij en meer fysiek werk doen maar ja.........
mike klaagt over het bouwen van de trap zonder hem
discussie over koffie en bezuinigen enz
gaat over jessie
quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Jessie kan het al![]()
[ afbeelding ]
Nou moeders broodmessen worden al opgezochtquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:59 schreef chufi het volgende:
Leuk weer voor de kindertjes thuis die straks gaan oefenen ...
Hahahahahaquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Jessie kan het al![]()
[ afbeelding ]
Ja hij is gelukkig niet zo heel arrogantquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:01 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Valse bescheidenheid van baardmans.
Vreselijk dit soort zelfingenomen gasten.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij is gelukkig niet zo heel arrogant
Ik vind het juist grappigquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:04 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Vreselijk dit soort zelfingenomen gasten.
Zo weggelopen uit Vikings.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
En dan weer terug naar je biertje.![]()
Deze gast is geniaal.![]()
![]()
ramona is 1 van de kippen daar?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Die snor zijn net de benen van Ramona
quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:16 schreef chufi het volgende:
Wat gebeurde er in de Middeleeuwen als je toch een nieuwe handgreep handteerde? Werd je dan gediskwalificeerd?
quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Was is dit nu voor iets dan, leren ze hoe ze elkaar moet steken met zo'n zwaard ?
Ik ook met een stok.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik doe ook mee met een Swiffer Enguarde
quote:
Ja vrouwen vinden dat geil van die rare luiquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:23 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vind het hem wel leuk doen
Wat het voor nut heeft geen idee maar tis leuk
TRquote:
je begrijpt 't niet.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:28 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[ afbeelding ]
Merel vind er weinig aan
Iets met Brandon ?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:30 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Er gebeurde iets grappigs maar ik weet niet wat
quote:
Jaaah,is heel errug.quote:
Beter gooit ze die domme lelijk uggs weg, en besteld ze nieuwe schoenen voor promotiequote:Op donderdag 24 januari 2019 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Er moet een schoenmaker komen meende ik gehoord te hebben...
Met gratis een setje sokken en nog 2 dozen droge witte wijnquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter gooit ze die domme lelijk uggs weg, en besteld ze nieuwe schoenen voor promotie
quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Met gratis een setje sokken en nog 2 dozen droge witte wijn
dat zal wel voor de markt zijn?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:40 schreef foktopialol het volgende:
[..]
dat groende rechtsachter? koude fusten bier?
Dit heeft niks met opbouwen te maken. Alleen maar dit soort onzin dat ze in hun schoot geworpen krijgen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Kijk liever hierna dan na 2 wipkippen (tim en Fran)
Blikjes.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:40 schreef foktopialol het volgende:
[..]
dat groende rechtsachter? koude fusten bier?
oh je houd nog vol aan "opbouwen"quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:42 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dit heeft niks met opbouwen te maken. Alleen maar dit soort onzin dat ze in hun schoot geworpen krijgen.
Dacht dat ze iemand neer moest steken,trauma alert.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:45 schreef Bumfuzzle het volgende:
Achgossie... franny is weer even acuut depressief
Dat zouden zij moeten doen. Waar ze de laatste maanden mee bezig zijn heeft er totaal niets meer mee te maken.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:45 schreef foktopialol het volgende:
[..]
oh je houd nog vol aan "opbouwen"
Dom meisje.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dacht dat ze iemand neer moest steken,trauma alert.
Ik ook, heb als meisje in mijn vinger gesneden tijdens het snijdenquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Oh, Franny heeft een jeugdtrauma met een mes opgelopen
Ze is ook verkracht,maar niet bang voor piemels.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Oh, Franny heeft een jeugdtrauma met een mes opgelopen
Zit dit meisje daar wel op haar plaats. met in haar nek hijgend een Tim. Snap die ouders niet dat ze niet ingrijpen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:49 schreef schizolientje het volgende:
ze heeft iemand neer zien steken en vertelde dat in haar spreekbeurt over depressie. Maar daar denkt natuurlijk niemand meer aan
Deed je de unterhau verkeerd?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, heb als meisje in mijn vinger gesneden tijdens het snijden
quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Deed je de unterhau verkeerd?
nou geil..ik vind zijn humor leuk, zullen we het daar op houden...quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vrouwen vinden dat geil van die rare lui
quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:49 schreef schizolientje het volgende:
ze heeft iemand neer zien steken en vertelde dat in haar spreekbeurt over depressie. Maar daar denkt natuurlijk niemand meer aan
Ik snap mensen zoals jij niet dat je dat typt, omdat ze volwassen is. Wat kunnen de ouders volgens jou doen dan? Hun dochter is veilig in een tv programma.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:51 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zit dit meisje daar wel op haar plaats. met in haar nek hijgend een Tim. Snap die ouders niet dat ze niet ingrijpen.
Ik hou er ook wel vanquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou geil..ik vind zijn humor leuk, zullen we het daar op houden...
Psychoquote:
geen budget voor echte uggs he en ze moeten natuurlijk wel echt zijn(volgens mereltje)quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter gooit ze die domme lelijk uggs weg, en besteld ze nieuwe schoenen voor promotie
quote:
Weet ik,heb ik ook weleens gezien.Hoor je mij janken?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze heeft iemand zien neersteken vertelde ze toen in de silo met christine
sta je nu ook met een zwaard te zwaaien dan?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Weet ik,heb ik ook weleens gezien.Hoor je mij janken?
Zou die wel willen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Jessie lijkt hier op volgens de Vikingsman
[ afbeelding ]
Ik vind dit by far het leukste wat ze in UTO als groepsactiviteit hebben gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
sta je nu ook met een zwaard te zwaaien dan?
ook als groep daar zijn ze voor het eerst gewoon lol aan het maken, zo komt het over. geen opvallende aandacht trekkerij, of nepgedoe.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind dit by far het leukste wat ze in UTO als groepsactiviteit hebben gedaan.
Zo kunnen de Talpa-kabouters onopgemerkt door de streamers hun gang gaan elders op het terrein, in huisjes of silo.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet wat het nut is van deze zwaardgevechts demonstratie. Elke keer worden ze al dan niet vanuit de Febo opgezadeld met deze onzin, capoeira, vuurspuwen whatever. Lekker belangrijk. Het lijkt wel meer dan in Uto 1 deze infantiele bezigheidstherapie. En vulling voor de uitzending lijkt me dit ook niet want je ziet hier uiterlijk maar 10 a 20 seconde van terug in de uitzending.
Zijn wij het eens.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:01 schreef foktopialol het volgende:
[..]
ook als groep daar zijn ze voor het eerst gewoon lol aan het maken, zo komt het over. geen opvallende aandacht trekkerij, of nepgedoe.
Ze zijn onder de indruk van zwaardmans, anders was het een ander verhaal geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:01 schreef foktopialol het volgende:
[..]
ook als groep daar zijn ze voor het eerst gewoon lol aan het maken, zo komt het over. geen opvallende aandacht trekkerij, of nepgedoe.
quote:
Ze heeft ze toch niet zo lang geleden laten maken!?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
geen budget voor echte uggs he en ze moeten natuurlijk wel echt zijn(volgens mereltje)
Ja, weet natuurlijk niet of het nep is (opgemaakt). Ziet er wel echt uit.quote:
quote:
maar hij maakt er toch ook een leuke les van.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zijn onder de indruk van zwaardmans, anders was het een ander verhaal geweest.
Scherp.Klopt,nu alweer kapot.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft ze toch niet zo lang geleden laten maken!?
Erg flauw. Slaat nergens op.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je deze ook gezien An?
Heet jij An?quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Erg flauw. Slaat nergens op.
Ben toch wel benieuwd wat ze er mee doet. Het is toch niet zo dat ze zo druk bezig is . Ze zit of ligt meestal.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Scherp.Klopt,nu alweer kapot.
Nee, moet dat, om hier te posten?quote:
Alles is onder controle. Alles loopt op rolletjes.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:08 schreef chufi het volgende:
Wie heeft deze gast geregeld? Ze hebben het nog zo druk met van alles nog te regelen ..
lijkt mij ook echt leukquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind dit by far het leukste wat ze in UTO als groepsactiviteit hebben gedaan.
nee er wordt nu van alles voor ze geregeld door de FEBO om wederom de evenementen tot een groot succes te maken!quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:08 schreef chufi het volgende:
Wie heeft deze gast geregeld? Ze hebben het nog zo druk met van alles nog te regelen ..
Je antwoord is voldoende.De vraag kan ik niks mee.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, moet dat, om hier te posten?![]()
Yep, om ons om de tuin te leiden. Dat wij denken, goh wat hebben ze het toch druk, zoveel te doen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee er wordt nu van alles voor ze geregeld door de FEBO om wederom de evenementen tot een groot succes te maken!
Binnenkort hebben wij een familiedag.Lijkt me leuk om dit te doen.Verwachten ze nooit.quote:
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je antwoord is voldoende.De vraag kan ik niks mee.
quote:
Neequote:Op donderdag 24 januari 2019 16:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je deze ook gezien An?
Had ze het te koud?quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:14 schreef PoezeligDing het volgende:
En Tranny wil geen ronde miss zijn omdat ze geen dikke tieten heeft?
Met haar blote reet te pas en te onpas showen heeft ze geen problemen mee.
Ik weet de reden niet.quote:
Okay... ook niet gezien.quote:
Ik vond de botoxboer ook wel leuk en geslaagd.Allemaal die blije kopjes.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Diana komt binnenkort vast wel weer.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik vond de botoxboer ook wel leuk en geslaagd.Allemaal die blije kopjes.
De Haka vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik vond de botoxboer ook wel leuk en geslaagd.Allemaal die blije kopjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |