Ik gok dat een van deze het gaat worden zo lang v Geel blijft:quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lijkt me dat Dirk Kuyt de nieuwe man wordt
Die heeft al aangegeven er totaal nog geen zin in te hebben de komende jaren.quote:
Dit speelt dan ook al langer. Wedstrijden zijn spaarzaam nog uitverkocht. Dat was 5-6 jaar geleden nog ondenkbaar. Hij heeft de neerwaartse spiraal niet kunnen doorbreken en beseft dat nu (eindelijk). Had niet veel later moeten gebeuren, want het Legioen hield zich (bewust) afzijdig.quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, de beslissing hangt af van 1 wedstrijdje in de Kuip. Dat zal het vast zijn.
De praatjes van Kuyt neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Die heeft al aangegeven er totaal nog geen zin in te hebben de komende jaren.
Oh.quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:14 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
De praatjes van Kuyt neem ik niet serieus.
Met Advocaat kom je geen steek verderquote:Op donderdag 24 januari 2019 12:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De staat van Feyenoord momenteel is wel iets waar Advocaat raad mee weet.
Kuyt heeft toch uberhaupt nog geen trainersdiploma? Die is pas net toegelaten tot die cursus Coach Betaald Voetbal.quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Die heeft al aangegeven er totaal nog geen zin in te hebben de komende jaren.
Klopt. Maar dat maakt niet uit, liever maakt men zich toch boos om zijn mogelijke komst.quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kuyt heeft toch uberhaupt nog geen trainersdiploma? Die is pas net toegelaten tot die cursus Coach Betaald Voetbal.
Kuyt is als een kankergezwel waar je niet van af komt, Scrummie.quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat maakt niet uit, liever maakt men zich toch boos om zijn mogelijke komst.
Daarom is het hartstikke leuk dat Gio stopt, maar je komt er geen steek verder mee zolang Van Geel blijft zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:15 schreef Slobeend het volgende:
Van Geel kennende, Henk Fraser of Henk Ten Cate.
Ik heb vrij weinig last van Kuyt tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:16 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Kuyt is als een kankergezwel waar je niet van af komt, Scrummie.
Houdt hij van KAMPFGEIST?quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:17 schreef Oldground het volgende:
Tijd is rijp voor onze Duitse vriend Alexander Zorniger.
Langetermijn-wise niet nee, dat klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Advocaat kom je geen steek verder
Louis van Goatquote:Op donderdag 24 januari 2019 12:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Langetermijn-wise niet nee, dat klopt.
Maar je hebt iemand met status nodig, iemand die de spelers op individueel vlak kan verbeteren, je hebt sowieso een ervaren trainer nodig.
Buitenlandse coaches genotquote:Op donderdag 24 januari 2019 12:17 schreef Oldground het volgende:
Tijd is rijp voor onze Duitse vriend Alexander Zorniger.
Het is van belang dat vGeel ook weggaat om echt stappen te zetten inderdaad. Mee eens.quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daarom is het hartstikke leuk dat Gio stopt, maar je komt er geen steek verder mee zolang Van Geel blijft zitten.
Die kritiek zie ik al zo lang onder verschillende trainers.quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is van belang dat vGeel ook weggaat om echt stappen te zetten inderdaad. Mee eens.
Maar druk zetten, looplijnen/bewegen zonder bal, georganiseerd verdedigen is al bijna anderhalf jaar ruk. Dat is gewoon trainbaar. In die zin gewoon goed dat Gio weg gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |