maar tzijn erg leuke films om naar te kijken.
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 03-01-2003 20:50]
Toen ik als klein kindje van 10 Evil Dead II keek vond ik hem echt heel eng. Ik was samen met mijn moeder aan het oppassen op een verlaten boerderij van mijn tante. Dat was extra spannend daar in die omgeving.
quote:Daarom vond ik deel I juist het beste... deel II was IMO meer een iets grappigere versie van deel I
Op vrijdag 3 januari 2003 20:45 schreef Disorder het volgende:
Ik vind de eerste 2 films behoorlijk overgewardeerd. Het derde deel heb ik nooit gezien.
Het enige wat ik leuk vond aan, vooral deel 2, was het camerawerk. Keihard met de camera richting dat houten huisje rennen, opgevolgd door een shot van binnenin het huis.
Ik vond het camerawerk icm de stoere soundtrack van I eigenlijk reden genoeg om I het beste te vinden. Daarna werden ze steeds grappiger, en kwamen er one-liners in (vind ik ook niet erg hoor ), maar I als 'debuut' vond ik het beste! (al was dat ook al een remake...)
Evil Dead word door A-film opnieuw in de bioscoop uitgebracht.
Hij gaat vanaf 17 april weer tijdelijk in de bioscoop rouleren.
Ik zou zeggen, check je plaatselijke Filmhuis voor data en tijden.
quote:nee, doe maar niet, zonde van m'n geld
Op zondag 13 april 2003 22:26 schreef victorinox het volgende:
*schopje*Evil Dead word door A-film opnieuw in de bioscoop uitgebracht.
Hij gaat vanaf 17 april weer tijdelijk in de bioscoop rouleren.
Ik zou zeggen, check je plaatselijke Filmhuis voor data en tijden.
Ik vind het toch knap hoe ze met zo weinig middelen en special effects enzo, zo'n bijzondere film neer hebben kunnen zetten, waar menig mens nu nog bij trilt ( )
Hilarisch !!
Vooral het klassieke stuk waarin Bruce Campbell struikelt, en ie uitgelachen wordt door het meubilair !
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:55 schreef MikeyMo het volgende:
1 sucks, 2 roels, 3 is het leuktst
quote:Complete bullshit! hoe kan 2 roelen als je 1 vind zuigen? 2 is een remake van 1....
Op vrijdag 3 januari 2003 22:55 schreef MikeyMo het volgende:
1 sucks, 2 roels, 3 is het leuktst
quote:Niet helemaal correct hoor....
Op dinsdag 15 april 2003 00:14 schreef AntiChrist het volgende:[..]
2 is een remake van 1....
quote:
Often considered to be a remake of the first Evil Dead, however this is not accurate. The rights to show scenes from the original could not be obtained to re-cap what happened, so they recreated the beginning to explain how Ash got to the cabin, a headless Linda, etc
quote:Ow whatever smartass hevig gebaseerd op 1 dan... lekker zo doorgaan en je mag niet meer mee naar Evil Dead woensdag
Op dinsdag 15 april 2003 00:30 schreef Ash het volgende:[..]
Niet helemaal correct hoor....
[..]
Deel 1 blijft mijn favoriet....
quote:doorgaan??! ik zeg een keertje iets, dan ga je toch lekker alleen!
Op dinsdag 15 april 2003 09:15 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Ow whatever smartass hevig gebaseerd op 1 dan... lekker zo doorgaan en je mag niet meer mee naar Evil Dead woensdag
blah
quote:Ow suck my ass...
Op dinsdag 15 april 2003 11:18 schreef Ash het volgende:[..]
doorgaan??! ik zeg een keertje iets, dan ga je toch lekker alleen!
blah
Ik moet ook nog werken hoor! (again )
quote:Ow goddammit that sux.. ik denk rond 7 uur ofzo
Op dinsdag 15 april 2003 11:36 schreef Ash het volgende:
Hoe vroeg?Ik moet ook nog werken hoor! (again
)
quote:Nee hoor,. mijn chick lag dubbel toen die motorzaagzombie de schuur binnenkwam rennen
Op zaterdag 3 mei 2003 17:37 schreef fratsman het volgende:
Heb vorige week voor 10 euro de DVD van Evil Dead II gekocht, en ik heb me weer bescheurd!
Vind het alleen vreemd dat mannen wel kunnen lachen om dit soort films en vrouwen er niks aan vinden...
Meer mensen die dit is opgevallen?
quote:Geef mij zo'n vriendin!
Op zaterdag 3 mei 2003 21:29 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nee hoor,. mijn chick lag dubbel toen die motorzaagzombie de schuur binnenkwam rennen
quote:Enige wat ik hoor van mn vriendin ga je nou weer (the evil dead, evil dead 2, army of darkness) kijken..... ach ja niet zo verwonderlijk met al die versies die er uit zijn
Op zaterdag 3 mei 2003 21:29 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nee hoor,. mijn chick lag dubbel toen die motorzaagzombie de schuur binnenkwam rennen
quote:Ken je deze uitgave al? http://www.play.com/play247.asp?pa=mcrpr&page=title&r=R2&title=121752
Op zondag 4 mei 2003 20:47 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Enige wat ik hoor van mn vriendin ga je nou weer (the evil dead, evil dead 2, army of darkness) kijken..... ach ja niet zo verwonderlijk met al die versies die er uit zijn
(al blijft army of darkness R3 echt een pareltje)
4 disc alle films.
quote:Ja,
Op dinsdag 29 juli 2003 01:39 schreef Tweek het volgende:[..]
Ken je deze uitgave al? http://www.play.com/play247.asp?pa=mcrpr&page=title&r=R2&title=121752
4 disc alle films.
quote:leuk, maar daar hebben we het nu niet over.
Op vrijdag 3 januari 2003 20:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
evil death zuigt
quote:Kom jij maar terug als je ook weet hoe je de titel WEL GOED schrijft.....
Op vrijdag 3 januari 2003 20:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
evil death zuigt
On-topic: mijn favoriet is nog steeds deel 1, de kettingzaag, de sfeer, Ash, het aparte camerawerk van Sam Raimi en de fietstocht door het park terug nadat we de film gekeken hadden. Het gevoel wat ik toen had heb ik na Hellraiser niet meer gehad na het zien van een horrorfilm
quote:Waar heb je het over?
Op zaterdag 3 mei 2003 17:37 schreef fratsman het volgende:
Heb vorige week voor 10 euro de DVD van Evil Dead II gekocht, en ik heb me weer bescheurd!
Vind het alleen vreemd dat mannen wel kunnen lachen om dit soort films en vrouwen er niks aan vinden...
Meer mensen die dit is opgevallen?
ps: Ja, ik ben echt een vrouw.
quote:die scene met dat looprek
Op dinsdag 29 juli 2003 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe bruce campbell horror film al gezien ?http://www.apple.com/trailers/independent/bubba_ho-tep/
quote:Ik heb die samen met Antichrist (ook van het forum) gezien op het Filmfestival in Brussel!
Nieuwe bruce campbell horror film al gezien ?
Geweldige film!
quote:Bedoel je van de Evil Dead reeks? wat de beste uitgaves zijn?
Op dinsdag 29 juli 2003 17:05 schreef PimD het volgende:
Wie kan even kort een lijstje geven van wat de meest uitgebreide dvd's zijn die nog te koop zijn (dus niet out-of-print dvd's ofzo)? Die 4-DVD box lijkt me wel leuk om te hebben, maar volgens mij mis je dan best veel aan extra's
Voor zover ik weet zijn het deze:
-The Evil Dead (de Elite Entertainment editie voor zijn oorspronkelijke beeldformaat) (R1) (volgens mij is deze ook Regio 0)
-The Evil Dead: Book of The Dead Edition (R1) (Mooie Uitgave + Extra's)
-The Evil Dead II: Limited Edition Tin (R1) (volgens mij is deze ook Regio 0)
-Army of Darkness (2 Disc's) (R2 UK) (Wegens een DTS soundtrack op de Theatrical Cut)
-Army of Darkness: Director's Cut (R3) wegens Superieure Beeld en Geluid t.o.v de eerder uitgebrachte Anchor Bay releases.
En dan als laatste The Evil Dead Trilogy Boxset (R2 UK) niet specifiek voor de kwaliteit voor de films zelf, maar wegens de 4e disc met exclusiefe extra's.
Voor meer info over bovenstaande releases,
check mijn sig maar,
aangezien ik bijna alle bovenstaande versies heb.
quote:nou da's niet zo moeilijk, het verhaal is anders qua humor, de ffecten zijn minder goed etc etc
Op dinsdag 15 april 2003 00:14 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Complete bullshit! hoe kan 2 roelen als je 1 vind zuigen? 2 is een remake van 1....
Ik vindt Texas Chainsaw Massacre 1 goed, maar dat betekent niet direct dat ik het Bruckheimer product wat op stapel staat ook geweldig ga vinden
quote:HOLY SHIT!
Nieuwe bruce campbell horror film al gezien ?http://www.apple.com/trailers/independent/bubba_ho-tep/
quote:Ach, dat hebben Hennie's wel vaker.......
Op dinsdag 29 juli 2003 17:58 schreef Hennie het volgende:
sorry ik vindt ze te eng en ik snap het plot niet
als ondertitels je niets uitmaken kun je imho beter voor de UK 2 disc editie gaan. Die is te koop bij o.a. Boudisque en Fame voor ong 16,- Met credit card kun je hem bij Play bestellen voor ong. 9,-
Als je de mooiste versie wilt moet je de r3 nemen, maar dan moet je en engels kunnen, en een Credit Card hebben en een regiovrije DVD speler hebben
quote:Als ik me niet vergis is deze NL MGM (Big Deal) versie, identiek aan de R3 Versie, dus UNCUT, en Superieure Beeld en Geluid kwaliteit.
Op zondag 12 oktober 2003 08:02 schreef MikeyMo het volgende:
een kale uitvoering van de DVD met de Directors Cut er op is nu te koop bij de FRS e.d.
Hij ligt in de Big Deal bakken en kost denk 15,- ofoz, iig zit hij in de actie van 2 voor 25,-als ondertitels je niets uitmaken kun je imho beter voor de UK 2 disc editie gaan. Die is te koop bij o.a. Boudisque en Fame voor ong 16,- Met credit card kun je hem bij Play bestellen voor ong. 9,-
Als je de mooiste versie wilt moet je de r3 nemen, maar dan moet je en engels kunnen, en een Credit Card hebben en een regiovrije DVD speler hebben
quote:Klinkt interessant.
Op zondag 12 oktober 2003 10:03 schreef Ash het volgende:[..]
Als ik me niet vergis is deze NL MGM (Big Deal) versie, identiek aan de R3 Versie, dus UNCUT, en Superieure Beeld en Geluid kwaliteit.
quote:volgens de berichten die ik heb gehoord duurt ie 86 minuten...
Op zondag 12 oktober 2003 10:03 schreef Ash het volgende:[..]
Als ik me niet vergis is deze NL MGM (Big Deal) versie, identiek aan de R3 Versie, dus UNCUT, en Superieure Beeld en Geluid kwaliteit.
Dus de R3 is nog steeds de WINNER!
quote:Eigenlijk gaat het natuurlijk nergens over want de nederlandse videoband van MGM was wel uncut naar mijn weten?.. pfff ach ja gelukkig heb ik de R3 (en bijna alle andere versies)
Op zondag 12 oktober 2003 12:22 schreef Ash het volgende:
whoa mijn fout,
Ik heb net de Duitse recensie gelezen van deze DVD,
welke identiek is aan de R2 NL versie, en je hebt gelijk het bevat de Theatrical versie ipv de Director's Cut! shame shame,
het geluid en beeld zijn nog steeds wel ver boven de kwaliteit van de R1's (Anchor Bay)Dus de R3 is nog steeds de WINNER!
spoiler:
quote:spoiler:
Op zondag 12 oktober 2003 12:30 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Ik las in een ander topic dat er 2 verschillende endings zijn gemaakt voor deel 3?spoiler:
Ik heb alleen de versie gezien dat ie wakker wordt in London waar alles naar de maan is. Hoe gaat dat andere einde dan?
quote:De nieuwe Anchor Bay versie van Evil Dead I die pas is uitgekomen is toch juist een 'opgepoetste' versie? (zie ook de recensie op www.dvd.nl)
Op zondag 12 oktober 2003 12:22 schreef Ash het volgende:
whoa mijn fout,
Ik heb net de Duitse recensie gelezen van deze DVD,
welke identiek is aan de R2 NL versie, en je hebt gelijk het bevat de Theatrical versie ipv de Director's Cut! shame shame,
het geluid en beeld zijn nog steeds wel ver boven de kwaliteit van de R1's (Anchor Bay)Dus de R3 is nog steeds de WINNER!
Of gaat het hier over Evil Dead III: Army of Darkness? Daar zou ik voor weinig geld nog graag de MGM versie van hebben.
quote:Ik heb het inderdaad over Army of Darkness, en dan over de pas uitgebrachte R2 NL MGM editie en de R3 MGM Editie
Op zondag 12 oktober 2003 13:00 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
De nieuwe Anchor Bay versie van Evil Dead I die pas is uitgekomen is toch juist een 'opgepoetste' versie? (zie ook de recensie op www.dvd.nl)
Of gaat het hier over Evil Dead III: Army of Darkness? Daar zou ik voor weinig geld nog graag de MGM versie van hebben.
quote:Ok. Morgen maar even bij de frs kijken. De screenshots van de MGM versie zien er stuk beter uit dan de Anchor Bay versie.
Op zondag 12 oktober 2003 13:02 schreef Ash het volgende:[..]
Ik heb het inderdaad over Army of Darkness, en dan over de pas uitgebrachte R2 NL MGM editie en de R3 MGM Editie
De 2dvd versie met extra's krijg ik deze week binnen, dus als ik die kan aanvullen met een kale MGM versie dan ben ik zeer tevreden.
quote:Koop dan alsjeblieft voor die 3 euro meer de R3 versie... daar wordt je vrolijker van
Op zondag 12 oktober 2003 13:24 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Ok. Morgen maar even bij de frs kijken. De screenshots van de MGM versie zien er stuk beter uit dan de Anchor Bay versie.
De 2dvd versie met extra's krijg ik deze week binnen, dus als ik die kan aanvullen met een kale MGM versie dan ben ik zeer tevreden.
quote:wees dan wel zo lief om een linkje te plaatsen
Op zondag 12 oktober 2003 13:03 schreef AntiChrist het volgende:
Die R3 is overigens ook niet duur. 18 euro ofzoiets
quote:http://www4.cd-wow.com.hk/detail_results_2.php?product_code=4909
Op zondag 12 oktober 2003 22:20 schreef MikeyMo het volgende:[..]
wees dan wel zo lief om een linkje te plaatsen
http://www.dddhouse.com/cms/dddhouse/en/index.jsp?action=productDetail&productID=2852
quote:Jeez wat een sadistische moeder heb jij
Op vrijdag 3 januari 2003 20:46 schreef -Wepeel2- het volgende:
Toen ik als klein kindje van 10 Evil Dead II keek vond ik hem echt heel eng. Ik was samen met mijn moeder aan het oppassen op een verlaten boerderij van mijn tante. Dat was extra spannend daar in die omgeving.
quote:Ik had hem zelf gehuurd.
Op zondag 12 oktober 2003 23:06 schreef MadScientist het volgende:[..]
Jeez wat een sadistische moeder heb jij
had ze je als encore ook nog The Shining laten zien??
quote:Ik heb geen regiovrije dvd-speler.
Op zondag 12 oktober 2003 13:54 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Koop dan alsjeblieft voor die 3 euro meer de R3 versie... daar wordt je vrolijker van
(want als je nu de NL versie koopt mis je nog altijd 2 seconden
)
Nog even sparen dus.
quote:oee das klote ja.... dat was het eerste wat ik deed nadat ik mn dvdspeler kocht.. regiovrij laten maken (koste toen fucking 325 gulden kut SONY!!)
Op zondag 12 oktober 2003 23:56 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Ik heb geen regiovrije dvd-speler.
Ik zit er wel aan te denken om er een aan te schaffen. Helaas weet ik al dat mijn televisie niet overweg kan met een ntsc-signaal (zwart/wit beeld), dus ik zal dan ook direct een nieuwe tv moeten aanschaffen.Nog even sparen dus.
quote:Ach ik bestel hem ook wel gewoon. Ik ken genoeg mensen met een regiovrije dvd-speler en in de toekomst zal ik er zelf ook wel een krijgen.
Op maandag 13 oktober 2003 00:17 schreef AntiChrist het volgende:[..]
oee das klote ja.... dat was het eerste wat ik deed nadat ik mn dvdspeler kocht.. regiovrij laten maken (koste toen fucking 325 gulden kut SONY!!)
Op http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=956 staat in ieder geval een enthousiast stukje over deze MGM versie van de dvd.
en hier een negatief stukje over 'onze' versie van MGM: http://www.fragland.net/index.php?page=dvd&dvdid=225
[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 13-10-2003 00:48]
Zijn allen goed. Deel 2 is't best. Vooral die scene dat ie op z'n eigen hand schiet bij't muizenhol...
Ave, Crucisalus
quote:Deze einde heb ik dus gezien. Is dit de originele einde?
Op zondag 12 oktober 2003 12:31 schreef AntiChrist het volgende:[..]
spoiler:
bij dat andere einde keert ie terug naar deze tijd in de S-mart waarhij weer een deadite afmaakt
quote:Op dvd.nl staat nu ook een recensie van de nieuwe versie van Army of Darkness. Daar zijn ze positiever dan in bovenstaande recensie.
Op maandag 13 oktober 2003 00:34 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
en hier een negatief stukje over 'onze' versie van MGM: http://www.fragland.net/index.php?page=dvd&dvdid=225
[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 16-10-2003 01:29]
quote:Ik de eerste.
Op vrijdag 19 december 2003 18:44 schreef fratsman het volgende:
* fratsman heeft um op DVD.
Hij gaat bijna beginnen.
buy smart, buy s-mart
quote:net alsof yorin die film heeft gemaakt.. er zijn nou eenmaal meerdere versies in omloop... en als het goed is hebben jullie de europese versie gezien (met uitgebreide liefdesscene
Op zaterdag 20 december 2003 00:59 schreef jdmorpheus het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE WHAT THE FUCK ze hebben de beste quote ooit weggehaald!!![]()
![]()
"Good, bad, i'm the guy with the gun!"
is nu vervangen door:
"i ain't that good"![]()
bah. cultuurbarbaren op Yorin!
quote:ook al zoveel versies van dat kreng? WOW Evil dead in de bios? Maar ga niet ff naar Den Haag...
Op zaterdag 20 december 2003 17:26 schreef AntiChrist het volgende:[..]
net alsof yorin die film heeft gemaakt.. er zijn nou eenmaal meerdere versies in omloop... en als het goed is hebben jullie de europese versie gezien (met uitgebreide liefdesscene
) ik heb niet gekeken aangezien ik hem al 5 keer op DVD heb
ow trouwens voor de liefhebber maandag avond draait The Evil Dead in pathe buitenhof (in Den Haag)
quote:yep zoveel versies..
Op zaterdag 20 december 2003 17:36 schreef kinky_queen het volgende:[..]
ook al zoveel versies van dat kreng? WOW Evil dead in de bios? Maar ga niet ff naar Den Haag... [afbeelding]
quote:je lijkt wel een fan...
Op zaterdag 20 december 2003 18:35 schreef AntiChrist het volgende:[..]
yep zoveel versies..
alhoewel evil dead 2 heb ik 4 keer en the evil dead heb ik 3 keer
![]()
Ik heb de minder goed uitgewerkte versie van Army of Darkness van Anchor Bay op DVD. Tip me eens als de r3 ergens goedkoop te krijgen is
quote:Zou je hem ook niet spannend vinden als je hem voor 't eerst op je 14 e zou zien?
Op zaterdag 20 december 2003 19:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb deel 2 & 3 op DVD, deel 1 vond ik tegenvallen.
* ik vind hem nu ook nog splatteriffic hoor!
quote:hij is 17 euro bij www.cd-wow.co.uk
Op zaterdag 20 december 2003 19:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb deel 2 & 3 op DVD, deel 1 vond ik tegenvallen.Ik heb de minder goed uitgewerkte versie van Army of Darkness van Anchor Bay op DVD. Tip me eens als de r3 ergens goedkoop te krijgen is
quote:geen idee, ikz ag hem voor het eerst op mijn 24e ofzo
Op zaterdag 20 december 2003 19:20 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Zou je hem ook niet spannend vinden als je hem voor 't eerst op je 14 e zou zien?
quote:Evil Dead was de eerste horrofilm die ik echt eng vond als kind. A NightMare On Elmstreet en Friday The 13th vond ik vooral grappig.
Op zaterdag 20 december 2003 19:20 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Zou je hem ook niet spannend vinden als je hem voor 't eerst op je 14 e zou zien?
Als kind heb ik ook een aantal delen van House gezien, en ik geloof dat ik die ook nog wel spannend vond.
quote:Die zal je nu waarschijnlijk niet meer spannend vinden, 2 is kut en 3 en 4 zijn afgrijselijk
Op zondag 21 december 2003 14:35 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Als kind heb ik ook een aantal delen van House gezien, en ik geloof dat ik die ook nog wel spannend vond.
NB
Jim Carrey heeft het schizo gebeuren (letterlijk met die handaanval) in Me, myself&irene gejat van AOD... jatten is quoten en net zoals in de wetenschap geldt, dat is bevestigen dat iets goed is. En zo zijn er wel
meer 'filmquotes' naar de evil dead reeks te vinden.
Jim Carrey en Campbell hebben veel van elkaar weg, ik ben toch geneigd dat de kloon Carrey zijn meester Campbell heeft overtroffen, hij heeft net iets meer mimiek.
quote:evil dead II
NB
Jim Carrey heeft het schizo gebeuren (letterlijk met die handaanval) in Me, myself&irene gejat van AOD...
quote:oke............
Jim Carrey en Campbell hebben veel van elkaar weg, ik ben toch geneigd dat de kloon Carrey zijn meester Campbell heeft overtroffen, hij heeft net iets meer mimiek.
quote:*kuch* yeah right.... carrey mag er misschien beroemd mee zijn geworden, maar hij is nog steeds jack shit tegenover BC
Op dinsdag 20 januari 2004 01:31 schreef giovan het volgende:
quote:Hij maakt wat bredere toegankelijker films. Ik vind ze allebei wel geniaal, hoewel Carrey de laatste tijd (vooral met die laatste film Bruce almighty, hehe alleen de titel verwijst al naar Campbell) toch een beetje aan het afzakken is. Maar dat zag je met Murphy ook, als de status te groot wordt zakt de inspiratie in en wordt grappigheid een fabriekskunstje.
Op dinsdag 20 januari 2004 07:54 schreef AntiChrist het volgende:
nog steeds jack shit tegenover BC
quote:Niet dat ik weet...
Op dinsdag 20 januari 2004 09:39 schreef furanku het volgende:
Klein vraagje, ik kan mijn evil dead 1 en 2 niet meer herinneren, maar ik zag vroeger ooit een kleine scene, waarin een paar kippen rondliepen zonder kop. Ook zonder veren btw, zodat je alleen datgene ziet wat er ook met thanksgiving wordt gevierd. Is die scene misschien uit 1 van de evil dead movies?
Evil Dead 2 rocks!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Norris op 22-01-2004 21:07]
quote:Nou niet helemaal een remake. Alleen de eerste 10 minuten zijn een verkorte samenvatting van het eerste deel. Dat had iets met rechten te maken geloof ik. Ze mochten geen footage uit deel 1 gebruiken, dus hebben ze het hele eerst stuk maar versneld nog een keer verteld.
Op donderdag 22 januari 2004 20:26 schreef Mr.Norris het volgende:
Deel 2 is eigenlijk een remake van deel 1 en daarom, naar mijn mening, minder baanbrekend. Maar wel (nog) humoristischer dan deel 1.
Deel drie is gewoon een waardige afsluiter van een geniale trilogie.
Maar ik blijf erbij dat ik deel 2 leuker vind.
Maar ik snap je verhaal wel ja. Evil Dead I was veel meer een vernieuwing / openbaring op horror gebied.
Woeps! mijn fout!quote:Op donderdag 1 april 2004 18:57 schreef rijkie_v het volgende:
Zaterdag fratsman!
he heh, groovy...quote:Op donderdag 1 april 2004 16:44 schreef Tokus het volgende:
yey, er komt een Army of Darkness comic!
bovenstaande zijn de covers, door Marc Silvestri en J. Scott Campbell!
Het binnenwerk zal door Nick Bradshaw getekend worden, en geschreven worden door Andy Hartnell (Danger Girl). Ben benieuwd....
Da's vaag, ik hoefde tijdens het registreren niet eens een creditcardnr in te voerenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:59 schreef furanku het volgende:
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=15197
ik wil niet vervelend doen, maar ik moet ff melden dat je moet oppassen met het posten van je eigen website meteen in je allereerste postquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:43 schreef MZonneveld het volgende:
M'n kopie is al op de post, ik zal hem deze week ontvangen denk ikquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:58 schreef AntiChrist het volgende:
PS 25 Mei komt Bubba Ho-Tep uit R1 een must voor iedere Bruce Campbell fan!
is dat niet zo'n beetje de verhaallijn van A Fistful of Boomsticks? die computergame.quote:Op donderdag 13 mei 2004 19:15 schreef MZonneveld het volgende:
-knip-
Ash may need a hand fighting deadites, demons, the FBI and reality TV.
Ik heb de eer gehad Bubba Ho-Tep in de bioscoop te mogen zien, volgens mij was er nog niks bekend over ronny yu die de sequel zou gaan maken anders zou Robert Englund niet over Sam Raimi beginnen volgens mij gaat het als volgt... freddy vs jason vs ash als die goed presteert krijgt Raimi geld van new line voor evil dead 4 want zoals we weten willen Bruce Campbell en Sam Raimi die film graag maken alleen krijgen ze er geen geld voor... nu dus misschien welquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:33 schreef MZonneveld het volgende:
Die Bubba Ho-tep heb ik al een tijdje in de pre-order staan... Ik ben erg benieuwd naar deze film. Elvishorror...
Maaruh ik dacht dat Ronny Yu gewoon de Freddy vs Jason sequal ging doen...?!!?
Sam gaat zich hopelijk op deze Fangoria rumour storten:
EVIL DEAD IV: CONSEQUENCES: Horror, 136 mins. Prod co: Award Pictures. Prod/scr: Graham MacCrae, Glenn MacCrae. Budget: $71m. Pre-production. Delivery date: 2004. Ash may need a hand fighting deadites, demons, the FBI and reality TV.
Freddy vs Jason vs ????quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:46 schreef MZonneveld het volgende:
Fingers crossed dan maar...![]()
Ach misschien als opwarmer.... Ronnie VS Samquote:"To those who say no to 'Freddy vs Jason vs Ash', forget it. It's gonna happen if Sam Raimi says yes. If he says no all though some of you will be happy just think of this, what has New Line done that past 10 or so months on this project? Talking F v J v A not F v J 2. So if Sam Raimi says no then we may have to wait another full year to get F v J 2 or gasp not even a movie at all. A treatment has been written and I'm told its very good, because I was dead set againt Ash in the movie but was told movie is filled with lots of goodies including great fight (on paper anyways) scenes and good throwbacks to all three franchises"
maak daar maar 15 van minimaal...quote:Op zondag 16 mei 2004 00:47 schreef kinky_queen het volgende:
tjah,
als je eens wist hoelang FREDDY VS JASON in de pen heeft gezeten, zeker 10 jaar...
![]()
die versie is gewoon goed hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 00:57 schreef Shogo het volgende:
Ik zag bij de FRS de momentum uk versie liggen van Evil Dead 2. Ik vroeg me af is deze wat qua kwaliteit (extra's boeien me niet dus hoef sowieso niet de beste uitgave te hebben)?
Book of the dead-uitgave is't fijn. Wel jammer dat Within the woods er nog steeds niet bij staat. Die had ik toch graag gezien.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die versie is gewoon goed hoor
Ik heb hem en ik heb me nergens aan gestoord. Ook volgens dvdcompare is hij niet slecht...
Overigens ben ik nu in het bezit van Evil Dead 1 - the book of the dead uitgave en Army of Darkness r3, de alom geroemde beste kwaliteits uitgave
je gaat me nou toch niet vertellen dat Kinky_Queen de R3 nog niet heeft he???quote:Op maandag 12 juli 2004 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik heb hem en ik heb me nergens aan gestoord. Ook volgens dvdcompare is hij niet slecht...
Overigens ben ik nu in het bezit van Evil Dead 1 - the book of the dead uitgave en Army of Darkness r3, de alom geroemde beste kwaliteits uitgave
oh en ik heb vernomen dat Kinky_queen die ook binnen 2 weken wel in zijn bezit heeft![]()
Thx dan haal ik hem binnenkort.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, eh... nee niet dus..., nog niet althans...quote:Op maandag 12 juli 2004 12:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je gaat me nou toch niet vertellen dat Kinky_Queen de R3 nog niet heeft he???
zou je dat wel doen? Ik geloof nl dat de DVD van From dusk till dawn 2 beter isquote:Op maandag 12 juli 2004 13:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
Thx dan haal ik hem binnenkort.
Die hebben ze niet meer.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zou je dat wel doen? Ik geloof nl dat de DVD van From dusk till dawn 2 beter is
jazeker wel dat ik je dat ga vertellenquote:Op maandag 12 juli 2004 12:19 schreef AntiChrist het volgende:
je gaat me nou toch niet vertellen dat Kinky_Queen de R3 nog niet heeft he???
maar je vergeet 1 belangrijk ding mijn vriendquote:Op maandag 12 juli 2004 22:06 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jazeker wel dat ik je dat ga vertellen
Maar ik heb de meeste andere versies ook hoor, waaronder een 'peoples edition' met alle scenes uit alle versies bijelkaar geedit...
en ja, dat is een bootleg
Euh...quote:Op maandag 12 juli 2004 22:29 schreef MikeyMo het volgende:
Yeah KQ, big pimpin'
overigens staat je Book of the dead naast m'n pluche Mogwai's
Maar als ik eerdaags met behulp van MikeyMo de r3 heb, dan zal ik altijd minstens 1 x heftiger/cooler/meer Master zijn dan jijquote:Op maandag 12 juli 2004 22:31 schreef AntiChrist het volgende:
maar je vergeet 1 belangrijk ding mijn vriendde R3 is een absolute must de rest = bijzaak
![]()
en die people's edition daar heb ik weleens wat over gehoord is gemaakt door een fan.. zo kan ik ze ook wel maken![]()
Ik heb AB al vaak gemaild daarover met iedere x als standaard andwoordmeeltje dat ze de rechten niet hebben. DUH, dat begrijp ik ook wel...quote:Op maandag 12 juli 2004 22:31 schreef AntiChrist het volgende:
pfff bootleg's... de enige bootleg die ik zou willen hebben als het om evil dead gaat is een digitaal geremasterde versie van within the woods (waar bij anchorbay een versie van moet liggen aangezien ze bezig waren daarmee om hem op the book of the dead edition te knallen, totdat ze op het laatste moment een no go kregen...)
quote:Op maandag 12 juli 2004 22:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Euh...
[..]
![]()
end an weet je nog niet eens dat ik aan de onderkant van Gizmo een gat heb uitgehold om me daar zo nu en dan even aan te vergrijpenquote:Op maandag 12 juli 2004 22:53 schreef kinky_queen het volgende:
en ik had je al niet hoog in mijn 'coolbook' staan...
![]()
oh ja, ik kan je AoD R3 nog cancellen hoor ...quote:Op maandag 12 juli 2004 22:53 schreef kinky_queen het volgende:
en ik had je al niet hoog in mijn 'coolbook' staan...
![]()
hahaha dat zou je denken ja... zij het niet dat ik de AOD master himself benquote:Op maandag 12 juli 2004 22:45 schreef kinky_queen het volgende:
Maar als ik eerdaags met behulp van MikeyMo de r3 heb, dan zal ik altijd minstens 1 x heftiger/cooler/meer Master zijn dan jij
Nee stom, dat wisten ze allangquote:Op maandag 12 juli 2004 23:16 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben een druiloor, dat weet ik zelf ook wel, maar dat hoef je toch niet aan iedereen te melden?
Je was ook zo vlot met het openen van een mooi topic over dat meesterwerkquote:Op maandag 12 juli 2004 23:18 schreef AntiChrist het volgende:
hahaha dat zou je denken ja... zij het niet dat ik de AOD master himself benwat mij een voorsprong geeft van 2x meer heftiger/cooler/meer master zijn dan jou
Ik sta al sinds 2001 geregistreerd sinds die tijd heb ik al heel wat Evil Dead draadjes gevuldquote:Op maandag 12 juli 2004 23:19 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nee stom, dat wisten ze allang
[afbeelding]
![]()
[..]
Je was ook zo vlot met het openen van een mooi topic over dat meesterwerk
Ik neem mijn woorden onmiddelijk terug Anti 'God' christ you are the realquote:Op maandag 12 juli 2004 23:28 schreef AntiChrist het volgende:
Ik sta al sinds 2001 geregistreerd sinds die tijd heb ik al heel wat Evil Dead draadjes gevuld
kijk hier maar eens11 oktober 2001 dus kom nou niet ineens de Evil Dead Pimp daddy uithangen
ach jij ben dan wel weer de ultieme baggerfilm masterquote:Op maandag 12 juli 2004 23:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden onmiddelijk terug Anti 'God' christ you are the real [afbeelding]
[afbeelding]
Wat moeten jullie nou? huh huh huhquote:Op maandag 12 juli 2004 23:39 schreef MikeyMo het volgende:
relluh relluh relluh
je vergeet gewoon dat je tegen de man zit te ouwehoeren die zo'n beetje alle Steven Seagal films heeft gezienquote:Op maandag 12 juli 2004 23:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wat moeten jullie nou? huh huh huh
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Film zit propvol humor, tis alleen gitzwartquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef jimjim1983 het volgende:
![]()
ik vond 'm wel leuk, leuke shots af en toe, maar ik had meer humor verwacht en eng was ie ook al niet. Ik snap dat het een cultfilm is maar ik vind 'm een beetje overgewaardeerd.
of kan jij uitleggen wat ik er niet aan snap?
volgens mij is jimjim1983 levensmoe... evil dead overgewaardeerdquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:14 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Film zit propvol humor, tis alleen gitzwart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |