hahahahah yeah right... pff ik bedoel de meest gequote horror held is toch wel Ash.. (Duke Nukem anyone?)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:13 schreef Hymn het volgende:
hmm, tegen Pinhead lijkt me wel wat. Puur vanwege het feit dat Pinhead gewoon roelt![]()
Maar Ash roelt natuurlijk ook.
maar voor de stoere oneliners kom je uit bij Pinhead.
Das waar, maar imo heeft Pinhead stoerdere quotesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hahahahah yeah right... pff ik bedoel de meest gequote horror held is toch wel Ash.. (Duke Nukem anyone?)
niet dat pinhead niet cool is maar ik prefereer Ash
hebben we meteen een titel voor sequel # 2quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:56 schreef Hymn het volgende:
Of gewoon Freddy vs Jason vs Pinhead vs Ash, beter dan dat krijg je het niet
ow robert englund zei heel iets anders zondagquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:08 schreef StrayDog het volgende:
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het vervolg weer gewoon Freddy vs Jason zou worden, dus geen ander figuur erbij.
Ze hadden daar wel over gedacht, maar waren van het idee afgestapt.
In elk geval zou Ash het zeker niet worden.
Weet helaas niet meer waar dat stond.
check mn usericonquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:11 schreef splendor het volgende:
kan iemand ff een pic van ash neerplanten? ik ben niet zo heel bekent met dit genre
wacht ook op antwoordquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
euhhh, wie is Ash???/![]()
Precies de reden waarom ik denk dat die film het nog wel eens niet zo goed kan gaan doen... geen hond kent Ash behalve de trouwe horrorfans...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:24 schreef Markster het volgende:
leatherface of michael myers, pinhead is geen moordenaar dus die past er niet bij. Ash ken ik niet
ik voor MONSTURDquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:51 schreef Tweek het volgende:
Ik ben voor Jack Frost.
Nou wat zei die danquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ow robert englund zei heel iets anders zondag
Jazeker!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:36 schreef Forumschorem het volgende:
Ash...
Ze bedoelen toch niet Bruce Campbell uit Evil Dead???
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:40 schreef Forumschorem het volgende:
Ash vs Leatherface, allebei een kettingzaag... VrrroemVRRRMMM!!!
Dat de film zelf als concept groen licht heeft gekregen (freddy vs jason vs ash) maar dat er nog een goed script moet komen en verder hoopte hij dat Bruce Campbell erbij zou komen zodat waarschijnlijk Sam Raimi zich er ook wel bij zou voegen.. lijkt me sterk dat hij zoiets zegt als ronny yu al het vervolg zou gaan maken (waar ik overigens nooit wat over heb gehoord)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:15 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Nou wat zei die dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |