drink het wel maar meestal na zes uurquote:Op donderdag 24 januari 2019 05:52 schreef Burner82 het volgende:
Geen koffie 's morgens snap ik nog steeds niet
Senseo aanzetten is het 1e dat ik doe 's morgensquote:Op donderdag 24 januari 2019 05:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
drink het wel maar meestal na zes uur
gadverquote:Op donderdag 24 januari 2019 05:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Senseo aanzetten is het 1e dat ik doe 's morgens
Bedenk me net dat zondag mijn "verplichte" verjaardagsfeestje is... Gaat mijn planning.quote:
nice, gefeliciteerd hequote:Op donderdag 24 januari 2019 06:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bedenk me net dat zondag mijn "verplichte" verjaardagsfeestje is... Gaat mijn planning.
Dat is pas gadver
Thnxquote:Op donderdag 24 januari 2019 06:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nice, gefeliciteerd he
quote:Op donderdag 24 januari 2019 06:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Thnx![]()
Mijn aanwezigheid is optioneel, maar lijkt me raar om niet te gaan
Raaarrrrrquote:Op donderdag 24 januari 2019 07:11 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Geen idee wat er gebeurd is, maar ik heb in totaal misschien 4 uurtjes geslapen maar voel me totaal niet moe.
Goedemorgenquote:
Uitslapen! En de vakantie voor het najaar regelen. Morgen vrij, al heb ik een afspraak met mijn manager, maar dat is altijd wel gezellig.quote:Op donderdag 24 januari 2019 07:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Al plannen voor het weekend?
Vrijdagavond ga ik op visite, kennis is een boer en kan dan ook weer 5 liter verse melk meenemenquote:Op donderdag 24 januari 2019 07:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uitslapen! En de vakantie voor het najaar regelen. Morgen vrij, al heb ik een afspraak met mijn manager, maar dat is altijd wel gezellig.
En jij?
als een blokquote:Op donderdag 24 januari 2019 07:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, ook goed geslapen?
Ja dat kan ookquote:Op donderdag 24 januari 2019 08:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen slaapt zijn roes uit
quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Iedereen een tia door de haags posts.
Die lees ik nooit.quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Iedereen een tia door de haags posts.
Zou wel heerlijk zijnquote:
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 24 januari 2019 08:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat de kans vrij klein is op donderdagmorgen...
Moest ff wat wegwerken aangezien we gisteren van 13:00 tot 23:00 offline zijn geweestquote:Op donderdag 24 januari 2019 08:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen slaapt zijn roes uit
Goedemorgeeeeeeeen, ohh lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2019 08:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
GoedemorgenIk ga straks naar de winkel voor spullen om die taart te maken
storing?quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:51 schreef rival het volgende:
[..]
Moest ff wat wegwerken aangezien we gisteren van 13:00 tot 23:00 offline zijn geweest
Karamel en banaan trekt altijd mijn aandachtquote:Op donderdag 24 januari 2019 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goedemorgeeeeeeeen, ohh lekkerDoe je wel even een fotootje? Leuk dat je de taart gaat maken
Nee, heel makkelijk ! En goedkoper dan 4 uur je gas aan zettenquote:Op donderdag 24 januari 2019 08:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Karamel en banaan trekt altijd mijn aandachtEn het is ook niet al te moeilijk om te maken......hoop ik
Gisteren had mijn vriend al boterkoek gemaakt, zo lekker als die nog warm zijn. Volgende week laat ik wel weer het lekkers staanquote:Op donderdag 24 januari 2019 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, heel makkelijk ! En goedkoper dan 4 uur je gas aan zetten
zal zo even kijken of de bakker al is langs geweestquote:Op donderdag 24 januari 2019 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook goed. Ik doe niet moeilijk.
niet naar een bakker?quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Zin om zo naar de Hema te lopen voor taart.
dan denk ik altijd 'ik moet wat bakken. Nu'quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd als ik Heel Holland Bakt kijk, 'ik ga morgen naar de banketbakker'
En zit je met 142 recepten die je nog weleens zou kunnen maken.quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd als ik Heel Holland Bakt kijk, 'ik ga morgen naar de banketbakker'
Perenquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:11 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag wat ga bakken. Maar wat
Is je bed al opgemaakt?quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Zin om zo naar de Hema te lopen voor taart.
ach ach ach, die kunnen ook echt helemaal niets hequote:Op donderdag 24 januari 2019 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
KPN monteur hier ergens in de wijk heeft lopen prutsen...
Lage standaard hebbenquote:
Ach een foutje is zo gemaakt. Dat het bijna 10 uur duurt voordat ze beseffen dat onze storing en dat onderhoud met elkaar te maken hebben dat is wel echt een slechte zaak...quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ach ach ach, die kunnen ook echt helemaal niets he
Big Advertising is coming to get youquote:
Doe er een paar extraquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nu heb ik zin in broodjes uit de oven, met al dat gebakker hier
Oreo bonbons?quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:18 schreef Allures het volgende:
Iemand een goed recept voor iets leuks kleins wat makkelijk te vervoeren is? Ik denk aan koekjes of cake of cinnamonrolls
quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan met roomboter en rosbief* Fem_LittleLady gaat de oven aanzetten
Ik ken je bak skills natuurlijk nietquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is dan weer een beetje te makkelijk. Het moet wel een uitdaging zijn qua bakken
Macarons.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is dan weer een beetje te makkelijk. Het moet wel een uitdaging zijn qua bakken
Dan weekend?quote:
beter dan de helft van die koekerts bij hhbquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ken je bak skills natuurlijk niet.
Ik kijk geen HHBquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:37 schreef Allures het volgende:
[..]
beter dan de helft van die koekerts bij hhb
Maak brookiesquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:40 schreef Allures het volgende:
Ik heb een beetje veel aan mijn hoofd en dan helpt bakken altijd. Dus ik ga gewoon heel veel maken vandaag
Ik kom straks langs.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:40 schreef Allures het volgende:
Ik heb een beetje veel aan mijn hoofd en dan helpt bakken altijd. Dus ik ga gewoon heel veel maken vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |