quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:12 schreef grazz het volgende:
Mocht dit lied de inzending zijn, dan is het niet de definitieve versie, dus hoop ik dat Avrotros gewoon wacht met het bekendmaken tot 7 maart. Geluidsopname is toch niet van hoge kwaliteit en de eind versie zal toch anders klinken.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe ik niet. Ik wacht lachend op Karma.![]()
Karmaquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat die “ I miss you” ?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:57 schreef Em31 het volgende:
Het verwijderde nummer is gedeeld op escforum..
Oh kan je het terug luisteren? Mij viel op dat zijn stem zo mooi past in dat nummer.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:11 schreef Em31 het volgende:
Godver het is wel echt een mooi nummer, die violen waren me nog niet eens opgevallen![]()
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Is dat die “ I miss you” ?
I miss youquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:14 schreef Em31 het volgende:
[..]Zolang ze niet de titel bekend maken is er niet veel aan de hand
Misleiden waarmee?quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:25 schreef ato het volgende:
En toch denk ik dat de AVRO/TROS ons ook misleiden..
Na de bekendmaking op 7 maart vast wel natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:36 schreef ato het volgende:
En hij komt niet bij programma's zoals DWDD?
#TeamKarmaquote:Op donderdag 24 januari 2019 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad ja... Wat een ontzettend kinderachtig gedrag.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:02 schreef grazz het volgende:
Egocentrisch gedrag vind ik het. Gaat alleen maar om 'dankzij mij weet iedereen de NLse inzending' *klopt zichzelf op schouder*
Ik gok op geen van deze twee momenteel. (Nergens op gebaseerd verder). Denk zelf misschien die ene die jij vond in dat zelfde register, die met Hardy.quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:39 schreef blackswangreen het volgende:
Joh, dat is het nummer toch niet. Ik gok op Closer to the Heart. Ik moet aan Roxette denken bij die titel.
Roxettequote:Op donderdag 24 januari 2019 17:39 schreef blackswangreen het volgende:
Joh, dat is het nummer toch niet. Ik gok op Closer to the Heart. Ik moet aan Roxette denken bij die titel.
Tuurlijk. We doen dit al jaren vol heerlijk gehyper. Geen zorgen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Roxette![]()
Maar lieffies.....redden jullie het wel zo tot 7 maart?
Okee okee....ha haquote:Op donderdag 24 januari 2019 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk. We doen dit al jaren vol heerlijk gehyper. Geen zorgen.
Dit.quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk. We doen dit al jaren vol heerlijk gehyper. Geen zorgen.
Ha ha goedzoquote:Op donderdag 24 januari 2019 18:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit.
Niks dan doorgewinterde hyperaars hier.
Ik ben niet doorgewinterd (wel belegen), maar wel hyper..WOEHOEEEEEEEEEEEE YESSSAAAAA #TeamWeGaanHoogEindigenquote:Op donderdag 24 januari 2019 18:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit.
Niks dan doorgewinterde hyperaars hier.
Hangt er vanaf. Hoeveel soorten neem je? Bij meer dan een is het een a, anders umquote:Op donderdag 24 januari 2019 18:07 schreef GeorgeM het volgende:
Dit forum werkt beter dan mijn anti depressiva (depressivum?)![]()
![]()
![]()
Dan is het umquote:Op donderdag 24 januari 2019 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Hoeveel soorten neem je? Bij meer dan een is het een a, anders um
Tuurlijk komt het goed!quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:14 schreef Dave het volgende:
Gelukkig gaan z'n zenuwen hem bij dat vele gebruik van z'n kopstem geen parten spelen.
#TeamKomt(HetWel)Goed(?)
Ok! Dan weer #TeamKomtGoedquote:Op donderdag 24 januari 2019 18:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goed!
Een hoge borststem is veel moeilijker. Kopstem is eigenlijk heel makkelijk (als je hem hebt, sommige mensen hebben amper kopstem).quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:14 schreef Dave het volgende:
Gelukkig gaan z'n zenuwen hem bij dat vele gebruik van z'n kopstem geen parten spelen.
#TeamKomt(HetWel)Goed(?)
Je hebt gelijk. Het wordt 'I Sing This Song For You Alone'.quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:58 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ik denk dat "I Miss You" het niet is, omdat Jan Smit dit jaar ook helemaal fan lijkt. Die kan zo'n soort nummer toch helemaal niet waarderen?
Outlaw in 'em ook niet, en dat is er ook doorheen gekomen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:58 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ik denk dat "I Miss You" het niet is, omdat Jan Smit dit jaar ook helemaal fan lijkt. Die kan zo'n soort nummer toch helemaal niet waarderen?
Klok, klepel enzo.quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een hoge borststem is veel moeilijker. Kopstem is eigenlijk heel makkelijk (als je hem hebt, sommige mensen hebben amper kopstem).
Ja, inderdaad, of heel misschien 'When the morning has cum'.quote:Op donderdag 24 januari 2019 19:02 schreef blackswangreen het volgende:
Je hebt gelijk. Het wordt 'I Sing This Song For You Alone'.
En het is ook nog eens precies drie minuten lang.quote:Op donderdag 24 januari 2019 20:54 schreef Nexum het volgende:
I Miss You is 100 % wel het lied. Had 1 van die AVROTROS mensjes niet woorden zoals 'orchestra' en 'haunting' gebruikt?
Nee? Wie dan?quote:Op donderdag 24 januari 2019 20:54 schreef Nexum het volgende:
I Miss You is 100 % wel het lied. Had 1 van die AVROTROS mensjes niet woorden zoals 'orchestra' en 'haunting' gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |