Eindelijkquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:12 schreef Dave het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat het om een palingpopballad gaat hoor.
Daar is ie hoorrrrrrr.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:12 schreef Dave het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:12 schreef Dave het volgende:
Dit kan niet meer misgaanquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:12 schreef Dave het volgende:
Odds??quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:53 schreef ato het volgende:
Nederland staat nu weer op plaats 8 bij de odds.
Het verandert echt per uur. Hoewel Rusland vanaf het begin bovenaan staat. Zonder song allemaalquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:00 schreef Em31 het volgende:
Laat me raden, Zweden staat op dit moment op 1 en Rusland op 2? of andersom?
Er zijn er al een paar geweestquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:30 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
het eerste lied ooit dat met tekstkaarten wordt opgevoerd ipv te zingen
Echt altijdquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het verandert echt per uur. Hoewel Rusland vanaf het begin bovenaan staat. Zonder song allemaal
[ afbeelding ]
Je zet hem niet zo singer/songwriterig achter een piano op de promofoto als hij vervolgens met een dancetrack komt. Het zal wel elektronisch zijn, maar ik vermoed meer in de richting van London Grammar.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:59 schreef Momo... het volgende:
Dit nummer door Duncan vind ik wel echt fijn, zou best graag iets elektronisch zien van hem!
Ah! Vond jij dat verwijderde nummer dus die sfeer ook een beetje hebben?quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je zet hem niet zo singer/songwriterig achter een piano op de promofoto als hij vervolgens met een dancetrack komt. Het zal wel elektronisch zijn, maar ik vermoed meer in de richting van London Grammar.
Jullie hebben gelijk, dat verwijderde nummer deed inderdaad denken aan strong.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah! Vond jij dat verwijderde nummer dus die sfeer ook een beetje hebben?Deed me echt beetje denken aan Strong. De sfeer.
Ook eens qua foto. Tis bijna eng hoe eens we het zijn tegenwoordig![]()
Voorbarig zeg.quote:Op woensdag 23 januari 2019 21:53 schreef Niels93 het volgende:
Op ESC Forum hebben ze al officieel de titel van ons lied “Closer to the heart” gegeven.
Sjongejonge..quote:Op woensdag 23 januari 2019 21:53 schreef Niels93 het volgende:
Op ESC Forum hebben ze al officieel de titel van ons lied “Closer to the heart” gegeven.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:08 schreef Niels93 het volgende:
Heb maar even gezegd dat ze t eraf moeten halen en gewoon moeten afwachten. Net zoals wij
Het betekent gelukkig niet dat er ergens een lied te horen is.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:48 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
straks wordt dat ook nog eerder bekend en krijgen we blauwe clips
Of het is de 3 minuten versie, de 5 minuten versie, 3 minuten maar dan zonder piano en 5 minuten zonder vocalen, of zoiets. Allemaal van een nummer dat misschien niet naar ESF gaatquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Titels roepen betekent goddank niet dat er ergens een lied te horen is.
En zal misschien best dat alle genoemde titels gewoon op die EP met 5 nummers komen maar dan weet nog steeds niemand welke van de vijf.
Of misschien zijn/waren ze wel meer nieuwe nummers aan het maken in de laatste maanden.
Hij is nu shownieuws en Boulevard enzo aan het taggen op Twitter. Terwijl die Jesper het gewoon zelf op Genius heeft gezet.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of het is de 3 minuten versie, de 5 minuten versie, 3 minuten maar dan zonder piano en 5 minuten zonder vocalen, of zoiets. Allemaal van een nummer dat misschien niet naar ESF gaat
Dat zou leuk zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:03 schreef Greys het volgende:
Morgen wordt de tweede bevestigde artiest bekend gemaakt voor Eurovision in Concert op 6 april in AFAS. De eerste was België. Wordt Duncan de tweede?
Ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn.
Gut ik heb er dit jaar gewoon weer zin an!
Wat een treurwilg.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is nu shownieuws en Boulevard enzo aan het taggen op Twitter. Terwijl die Jesper het gewoon zelf op Genius heeft gezet.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is nu shownieuws en Boulevard enzo aan het taggen op Twitter. Terwijl die Jesper het gewoon zelf op Genius heeft gezet.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je het daar ook weer afhalen?quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Probeer eens...quote:
Oh, was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:38 schreef Greys het volgende:
Nee joh laat gaan.
Hij heeft dat stukje over dat het de verwijderde video song was alweer verwijderd op Genius. Kennelijk had ie zelf ook wel in de gaten dat dat wrs niet klopt.
Het geleuter over goedkeuring nodig van de EBU is ook weg.
Niet verlagen tot dat niveau ajb door er zomaar dingen op te zetten.Laat dat maar aan hem over.
Oh bedoelde ook niet jou, gewoon algemeen.quote:
Nee, niet gezien, haha. Ik vond het goed verzonnen van mezelf maar ik was dus niet de enige.quote:
Of Closer to the Fart.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:37 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het nummer veranderen in Jesper is een flapdrol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |