Dat Dolph nog nooit een Oscar heeft gekregen, hè?quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:01 schreef mario390 het volgende:
boah Creed 2 werd enn Topfilm, Apollo´s zon gaat de dood van zijn vater rächen tegen Viktor Drago,Zon van Ivan Drago,Dolph Lundgren spelt ook mit
Assertieven hoeven die cursus natuurlijk niet te doen waardoor de wat minder assertieven de boel gewoon gelijktrekken. Lekker eenheidsworst.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, maar het zou wel grappig zijn als iemand een keer iets vindt waarmee je dat soort resultaten wel kunt bereiken. Maar dan zou iedereen zo'n cursus doen en zijn de minder assertieven uiteindelijk weer het minst assertief en zijn we niets opgeschoten.
Dat is wel toevallig, ik zit naar muziek te luisteren waar jij niet zoveel aan zou vinden.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
Ondertussen ben ik on a Brandi bender![]()
Ook dat. Zelfs ik zou hem op dat gebied niet vertrouwen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral al omdat-ie je zwanger maakt als-ie naar je kijkt volgens mij.
Op z’n tijd, maar dan ga ik ook helemaal los.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent wel een poetser, toch?
Dat is helemaal niet toevallig.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel toevallig, ik zit naar muziek te luisteren waar jij niet zoveel aan zou vinden.
Dan loopt alles vast! Krijg je eeuwige discussies omdat iedereen maar assertief loopt te doen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Assertieven hoeven die cursus natuurlijk niet te doen waardoor de wat minder assertieven de boel gewoon gelijktrekken. Lekker eenheidsworst.
Ook weer zo. GB laat zich ook altijd heel diplomatiek uit over mijn lievelings van de dag. "Het swingt wel weer", zegt-ie danquote:
Ik kan medisch gezien ook geen kinderen krijgen, dus dat klopt. Maar zelfs dan zou ik niet te dicht bij hem in de buurt willen komen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat jij zwanger raakt van 'm toch wel klein is.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook weer zo. GB laat zich ook altijd heel diplomatiek uit over mijn lievelings van de dag. "Het swingt wel weer", zegt-ie dan
De theorie is erg handigquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of het ook echt iets helpt zo'n koersoes
Ja, beetje lafjes wel hm.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook weer zo. GB laat zich ook altijd heel diplomatiek uit over mijn lievelings van de dag. "Het swingt wel weer", zegt-ie dan
Oh, dat was misschien een wat vervelend onderwerp dan. Het moet wel erg zijn als je het dan nog steeds niet vertrouwt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik kan medisch gezien ook geen kinderen krijgen, dus dat klopt. Maar zelfs dan zou ik niet te dicht bij hem in de buurt willen komen.
Dit mijn lievelings van vandaag. Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 23 januari 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja swing is goed was nog niet eens diplomatiek bedoeld
Oh! Nee hoor, helemaal geen vervelend onderwerp. Heb ze nooit gewild ook, kwam er toevallig achter. No worries.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat was misschien een wat vervelend onderwerp dan. Het moet wel erg zijn als je het dan nog steeds niet vertrouwt.
Yep. Zo van ‘godverdomme, pak ik het weer verkeerd aan’.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je je nu lekker bewust van je niet-assertiviteit?
Swingt wel lekker.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit mijn lievelings van vandaag. Ik ben benieuwd
Eigenlijk zou je wat assertiever moeten zijn en terug moeten gaan om te klagen dat de cursus niet het gewenste resultaat had. Oh, wacht ...quote:
Zijn die muziekstromingen die je volgt eigenlijk al oud?quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit mijn lievelings van vandaag. Ik ben benieuwd
Ook assertieve mensen pakken dingen regelmatig verkeerd aan.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep. Zo van ‘godverdomme, pak ik het weer verkeerd aan’.
Oh echt?quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Waren 10 bijeenkomsten. Meld me gewoon weer aan voor de volgende.
Ze zijn geworteld in oude tradities, dat wel. Maar kijk naar deze club: de ngoni is een traditioneel instrument dat al eeuwen door herders bespeeld wordt en heeft gelijkenissen met andere instrumenten zoals de banjo en zo. Maar de bas-ngoni hebben zij zelf uitgevonden en Bassekou speelt solo's ook met een Wah-pedaal. De traditie staat dus niet stil.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn die muziekstromingen die je volgt eigenlijk al oud?
En ook assertieve mensen krijgen te maken met botte boeren waartegen geen kruid gewaasen is en die je maar beter kunt laten begaan.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ook assertieve mensen pakken dingen regelmatig verkeerd aan.
Zn vrouw is savequote:Op woensdag 23 januari 2019 00:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat en vall![]()
![]()
https://twitter.com/_OficialDani/status/1087852135918776327
Dat laatste was me wel duidelijk, maar het is dus geworteld in oude tradities. De geschiedenis van veel gebieden in Afrika is me totaal niet bekend, dus ik heb geen idee hoever die tradities teruggaan en waar ze door zijn beïnvloed.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn geworteld in oude tradities, dat wel. Maar kijk naar deze club: de ngoni is een traditioneel instrument dat al eeuwen door herders bespeeld wordt en heeft gelijkenissen met andere instrumenten zoals de banjo en zo. Maar de bas-ngoni hebben zij zelf uitgevonden en Bassekou speelt solo's ook met een Wah-pedaal. De traditie staat dus niet stil.
Kan niet zien hier van daan...quote:
Die man ervoor smokkelt iets mee onder z'n overhemd!quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat en vall![]()
![]()
https://twitter.com/_OficialDani/status/1087852135918776327
Morgen dan maar ff checken voor ie weggesmolten isquote:Op woensdag 23 januari 2019 00:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kan niet zien hier van daan...
Een baby kussen..quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Die man ervoor smokkelt iets mee onder z'n overhemd!
Dit komt weer uit Mali en daar gaat het musiceren over van vader op zoon, hè? Dat is een soort kaste van Griotten en dat gaat tot 14 of 15 generaties terug.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste was me wel duidelijk, maar het is dus geworteld in oude tradities. De geschiedenis van veel gebieden in Afrika is me totaal niet bekend, dus ik heb geen idee hoever die tradities teruggaan en waar ze door zijn beïnvloed.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:38 schreef Lyza666 het volgende:
90 miljoen voor Frenkie de Jong. Man man man, das gibts doch nicht.
Ja, Turkse herders spelen op een Ud. Die klinkt wel enigszins vergelijkbaar.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Beetje Turksachtig dit, ik moet aan die feesten bij mijn broertje denken, en vinger knippen
Wat dan?quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:39 schreef TillyB het volgende:
@gemeenteamsterdam op insta is wholesome aflove it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |