Gewoon twee keer die knop aan de zijkant indrukken en je bent al bij Apple Pay.quote:Op donderdag 13 juni 2019 18:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Als ik mijn telefoon toch moet unlocken en naar de Apple Pay app moet gaan kan ik net zo goed mijn pasje swipen qua tijd en gemak..
https://tweakers.net/nieu(...)r-scherm-dan-xs.htmlquote:Op donderdag 13 juni 2019 13:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Laatste wat ik erover heb gelezen dat mogelijk volgend jaar een nieuwe “kleine” iPhone gaat uitkomen.
https://www.icreatemagazine.nl/nieuws/komt-er-een-iphone-se-2/
De SE is volgens mij best populair geweest en voor zakelijk gebruik (en voor niet zakelijke gebruikers) zou een nieuwe SE met een voorkant met bijna alleen maar scherm denk ik wel weer een hit worden.
Een klein topmodel willen mensen echt wel is gebleken.
De uitknop? Dat werkt niet bij mijn iPhone 7.quote:Op donderdag 13 juni 2019 21:32 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Gewoon twee keer die knop aan de zijkant indrukken en je bent al bij Apple Pay.
2x homebuttonquote:Op woensdag 19 juni 2019 04:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De uitknop? Dat werkt niet bij mijn iPhone 7.
Heb je KPN (of een van de aanverwante providers)? Die deden het niet zo goed gisteren..quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:11 schreef KaBuf het volgende:
Weten jullie nog trucjes om NL-Alert werkend te krijgen? Staat bij mij gewoon aan, maar ik krijg er plots geen meldingen meer van.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb je KPN (of een van de aanverwante providers)? Die deden het niet zo goed gisteren..
Ik gebruik mn SE nog steeds. Niet eens zakelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Laatste wat ik erover heb gelezen dat mogelijk volgend jaar een nieuwe “kleine” iPhone gaat uitkomen.
https://www.icreatemagazine.nl/nieuws/komt-er-een-iphone-se-2/
De SE is volgens mij best populair geweest en voor zakelijk gebruik (en voor niet zakelijke gebruikers) zou een nieuwe SE met een voorkant met bijna alleen maar scherm denk ik wel weer een hit worden.
Een klein topmodel willen mensen echt wel is gebleken.
Ja KPN, maar met die eerste maandag van de maand werkte het ook niet laatst.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb je KPN (of een van de aanverwante providers)? Die deden het niet zo goed gisteren..
Dan neem je die van 256GB.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:10 schreef Krollie het volgende:
Ik heb nu een iPhone 6s Plus. En ik wil graag de Xs Max. Is het een probleem dat die Xs Max maar 64GB heeft, terwijl ik nu 128GB heb? Ik heb nu nog wel 64GB over van die 128. Plus ik heb uitgebreide iCloud van een euro per maand.
Nee hoor, is geen probleem. Ik heb een 2TB-familieabonnement en daar zit gewoon 3 toestellen van heel weinig gb op. Kan prima.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:10 schreef Krollie het volgende:
Ik heb nu een iPhone 6s Plus. En ik wil graag de Xs Max. Is het een probleem dat die Xs Max maar 64GB heeft, terwijl ik nu 128GB heb? Ik heb nu nog wel 64GB over van die 128. Plus ik heb uitgebreide iCloud van een euro per maand.
Die wilde ik ook en zou ik eigenlijk ook krijgen, ware het niet dat KPN werkelijk alles fout heeft laten gaan wat maar fout kan gaan bij een bestelling.quote:
Want het moest direct?quote:Op zondag 21 juli 2019 11:42 schreef Krollie het volgende:
[..]
Die wilde ik ook en zou ik eigenlijk ook krijgen, ware het niet dat KPN werkelijk alles fout heeft laten gaan wat maar fout kan gaan bij een bestelling.Ik heb deze iPhone los moeten kopen, want een abonnement met telefoon lukte gewoon niet.
En daarom is het de 64GB versie geworden want ze hadden 256GB niet op voorraad in de winkel.Ze hebben alleen 64, “want die wordt het meest verkocht”.
![]()
Geluidsbegrenzing staat standaard aan naar mijn weten, is echter zo aangepast.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben niet iemand die veel gebruik maakt van de headphone jack, aangezien ik normaliter veel in de auto naar muziek luister en niet als ik aan het lopen ben, maar er viel mij vandaag wel wat op; waarom is het geluid zo zacht (ook al staat het op max) wanneer je de earphones van Apple gebruikt? Staat er een instelling in het menu standaard aan of zo, waardoor dit komt?
Omdat het al 3 keer eerder fout ging en ik heel graag die iPhone nu wilde heb ik hem maar los gekocht. Ik had écht geen zin om nog een keer langer te moeten wachten dan gedacht voor ik hem eindelijk zou hebben.quote:
Maar je hebt wel door dat je dan onderstreept dat die versie dan prima verkoopt voor die winkel?quote:Op zondag 21 juli 2019 16:00 schreef Krollie het volgende:
[..]
Omdat het al 3 keer eerder fout ging en ik heel graag die iPhone nu wilde heb ik hem maar los gekocht. Ik had écht geen zin om nog een keer langer te moeten wachten dan gedacht voor ik hem eindelijk zou hebben.
Als je die muziek niet via Apple hebt aangeschaft slaat hij ze niet op in de Cloud maar op je iPhone geheugen. Neemt hij dus nooit mee.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:47 schreef Krollie het volgende:
Waarom wordt mijn muziek nooit meegenomen bij wisseling van iPhone? Ik heb ruim 400 nummers en alleen 3 nummers, die ik ooit echt gekocht heb, worden meegenomen. Waarom herkent de iPhone de andere nummers niet en neemt ie die ook mee?
Wordt die niet meegenomen in de iPhone backup?quote:Op maandag 22 juli 2019 10:48 schreef AssyriskaFF het volgende:
Als je die muziek niet via Apple hebt aangeschaft slaat hij ze niet op in de Cloud maar op je iPhone geheugen. Neemt hij dus nooit mee.
Nee.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wordt die niet meegenomen in de iPhone backup?
Daar gaat het niet om. Genoeg mensen die de 256GB of zelfs de 512GB variant willen. Die zou ook gewoon beschikbaar moeten zijn in een winkel die iPhones (bij abonnementen) verkoopt. Of in ieder geval dat de winkel hem kan bestellen in plaats van dat gezegd wordt dat je die alleen thuis opgestuurd kan krijgen. Als het zo’n persoon was als ik vanmiddag aan de deur kreeg die mijn simkaart bracht, dan vertrouw ik zo’n duur toestel echt niet met de post.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar je hebt wel door dat je dan onderstreept dat die versie dan prima verkoopt voor die winkel?
Dan mogen ze hem bestellen en kom ik hem wel ophalen. Tot nu toe nooit gezeik gehad met levering van een telefoon, maar ik kan best een weekje wachten op een telefoon met meer ruimte.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:35 schreef Krollie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Genoeg mensen die de 256GB of zelfs de 512GB variant willen. Die zou ook gewoon beschikbaar moeten zijn in een winkel die iPhones (bij abonnementen) verkoopt. Of in ieder geval dat de winkel hem kan bestellen in plaats van dat gezegd wordt dat je die alleen thuis opgestuurd kan krijgen. Als het zo’n persoon was als ik vanmiddag aan de deur kreeg die mijn simkaart bracht, dan vertrouw ik zo’n duur toestel echt niet met de post.
¤171,- bij Apple indien je geen garantie hebt.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat is een beetje een normale prijs voor het vervangen van een scherm (glasplaatje) van een IPhone 8?
Heb hem op straat maten vallen. Daar zal geen garantie voor zijnquote:Op maandag 29 juli 2019 18:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
¤171,- bij Apple indien je geen garantie hebt.
Ik heb nog een 8 te koop.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat is een beetje een normale prijs voor het vervangen van een scherm (glasplaatje) van een IPhone 8?
Mja misschien een beetje overdreven gezien hij verder echt nog prima functioneert. Maar er zitten scheuren in het glas.quote:
150quote:Op maandag 29 juli 2019 18:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De prijzen gaan nergens over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als ik zo de berichten lees van de nieuwe iPhone 11, dan sla ik dit jaar weer over. Ik ga niet ¤1100,- neertellen voor iets wat weinig nieuwe features bevat tov een X.
Wat dat betreft is de concurrentie qua ontwikkeling nu verder. Maar goed, ik weiger een Androidtoestel te kopen..
Klopt, als ik zie wat de concurrentie kan leveren voor minder dan ¤700,- en betere features, vind ik gewoon het prijsverschil van ¤400,- niet waard. Krankjorem, om meer dan ¤1000,- voor een telefoon te vragen met weinig vernieuwing.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
De prijzen gaan nergens over.
Wel nog steeds blij met mijn XR, de batterij is echt fantastisch
Thanks! Werkt idd altijd, net even flink wat keren geprobeerd.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vanuit onder naar boven (halverwege het scherm) swipen en dan naar rechts.
Ik kom van een 6 dus dit jaar 'moet' ik wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als ik zo de berichten lees van de nieuwe iPhone 11, dan sla ik dit jaar weer over. Ik ga niet ¤1100,- neertellen voor iets wat weinig nieuwe features bevat tov een X.
Wat dat betreft is de concurrentie qua ontwikkeling nu verder. Maar goed, ik weiger een Androidtoestel te kopen..
XR, mark my words.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:08 schreef senesta het volgende:
Ik overweeg eerlijk een oneplusMijn man en zoon hebben de 7 en 7 ultra geloof ik en ik ben echt onder de indruk, van het toestel maar vooral van de batterij
Ik bleef altijd bij apple omdat het bekend en gewoon goed was maar ik twijfel nu wel echt voor het eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |