Lolquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het publiek achter het doel gaat uit zijn dak.
Extreem weinig zin in zijn analyses.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal er dit halfjaar nog wel zitten.
TR gezet.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vitesse is genaaid door de VAR.
Pics?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die kont van Suzanne Schulting blijft genieten.
De man die de term 'cupfighter' heeft verzonnen, verdient een tijdelijke onmetelijke pijn in zijn voet.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
Eeuwige cupfighter die de cup nooit pakt
Ook nog samen met Johan die onzin uitslaat, op die momenten schakel ik naar Ziggy.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Extreem weinig zin in zijn analyses.
Of scrimmagequote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De man die de term 'cupfighter' heeft verzonnen, verdient een tijdelijke onmetelijke pijn in zijn voet.
Ik schakel dan gewoon om 20:59 in. Denk je dat ik daarop zit te wachten bij pakweg Juventus v Atlético?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nog samen met Johan die onzin uitslaat, op die momenten schakel ik naar Ziggy.
Ook niet bij Ajax - Real hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schakel dan gewoon om 20:59 in. Denk je dat ik daarop zit te wachten bij pakweg Juventus v Atlético?
We zullen het zien. Misschien ontsnap ik dus aan een ban.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk komt die door vanwege de sneeuw.
Oh, de Real Madrid-takes worden weer leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet bij Ajax - Real hoor.
Motoren interesseren mij geen ene reet.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die motor
Dat is die nieuwste Moto Guzzi toch?
Droommotor.
Op dat soort momenten heb ik echt een hekel aan voorbeschouwingen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, de Real Madrid-takes worden weer leuk.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Motoren interesseren mij geen ene reet.
Ik word liever bereden door Suzanne Schulting.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man, beetje motor rijden.
Bij de eerste keer 'In de CL staan ze er wel' gooi ik mijn tv gewoon kapot.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op dat soort momenten heb ik echt een hekel aan voorbeschouwingen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word liever bereden door Suzanne Schulting.
Hier geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij de eerste keer 'In de CL staan ze er wel' gooi ik mijn tv gewoon kapot.
Hij gaat zo door 10 stuks TVs per jaar heen, 5 bij het darts en 5 bij het voetbal.quote:
Raar om hiervoor een printscreen te maken.quote:
Ik denk bij Stijn rants altijd aan dit gifje:quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij gaat zo door 10 stuks TVs per jaar heen, 5 bij het darts en 5 bij het voetbal.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:10 schreef Zipportal het volgende:
Even een gifje maken die JR leuk vindt.
Je hebt ook niet heel veel op de bank zitten he. Tenminste, meeste namen zeggen mij niets of nauwelijks iets.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:44 schreef yats het volgende:
Respect voor het uitvak. Verder helemaal klaar met een aantal spelers. Stelletje overbetaalde slappe zakken.
Het feit dat Beerens erin moet staan zegt genoeg. Wat is die gozer slecht.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Je hebt ook niet heel veel op de bank zitten he. Tenminste, meeste namen zeggen mij niets of nauwelijks iets.
quote:
Schulting?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom staat dat irritante grafwijf in de op?
True.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ken haar persoonlijkheid niet, maar op die kont kan je wel een fapje machen.
7 Miljoen is niksquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor Willem II kan deze dag toch niet meer stuk.
Dat is toch nog niet definitief?quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor Willem II kan deze dag toch niet meer stuk.
4 miljoen euro voor RKC is al helemaal fantastisch. Volgens mij hebben die een tijdje qua toekomst aan een zijden draadje gehangen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II kan daarmee toch leuke stapjes zetten.
Kunnen ze meteen meedoen om promotiequote:Op woensdag 23 januari 2019 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
4 miljoen euro voor RKC is al helemaal fantastisch. Volgens mij hebben die een tijdje qua toekomst aan een zijden draadje gehangen.
PSV verloor van RKC.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
4 miljoen euro voor RKC is al helemaal fantastisch. Volgens mij hebben die een tijdje qua toekomst aan een zijden draadje gehangen.
Muah bij Ajax TV vind ik dat wel meevallen, durven ze ook wel de dieptepunten te bespreken en in te gaan op de actualiteit. FresiaGodin durfde toen zelfs nog wel kritische vragen te stellen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal van die vreselijke goednieuwsshows.
Eens. Pleur dat dan op FOX 2quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat debiel om dat uit te zenden als er gewoon live voetbal is.
Ajax TV is de positieve uitzondering ja.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah bij Ajax TV vind ik dat wel meevallen, durven ze ook wel de dieptepunten te bespreken en in te gaan op de actualiteit. FresiaGodin durfde toen zelfs nog wel kritische vragen te stellen.
Omdat ze voor Feyenoord waarschijnlijk een goede voorbeschouwing willen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat debiel om dat uit te zenden als er gewoon live voetbal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |