Raar om hiervoor een printscreen te maken.quote:
Ik denk bij Stijn rants altijd aan dit gifje:quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij gaat zo door 10 stuks TVs per jaar heen, 5 bij het darts en 5 bij het voetbal.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:10 schreef Zipportal het volgende:
Even een gifje maken die JR leuk vindt.
Je hebt ook niet heel veel op de bank zitten he. Tenminste, meeste namen zeggen mij niets of nauwelijks iets.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:44 schreef yats het volgende:
Respect voor het uitvak. Verder helemaal klaar met een aantal spelers. Stelletje overbetaalde slappe zakken.
Het feit dat Beerens erin moet staan zegt genoeg. Wat is die gozer slecht.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Je hebt ook niet heel veel op de bank zitten he. Tenminste, meeste namen zeggen mij niets of nauwelijks iets.
quote:
Schulting?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom staat dat irritante grafwijf in de op?
True.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ken haar persoonlijkheid niet, maar op die kont kan je wel een fapje machen.
7 Miljoen is niksquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor Willem II kan deze dag toch niet meer stuk.
Dat is toch nog niet definitief?quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor Willem II kan deze dag toch niet meer stuk.
4 miljoen euro voor RKC is al helemaal fantastisch. Volgens mij hebben die een tijdje qua toekomst aan een zijden draadje gehangen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II kan daarmee toch leuke stapjes zetten.
Kunnen ze meteen meedoen om promotiequote:Op woensdag 23 januari 2019 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
4 miljoen euro voor RKC is al helemaal fantastisch. Volgens mij hebben die een tijdje qua toekomst aan een zijden draadje gehangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |