ghehequote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hier dus ookmaar dat is niet per se ongezond, imo, ik ben niet #viesdik nog
VIESDIKquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
ofwel, net 5 porties cashewnoten naar binnen gewerkti.e 150gr in totaal
In de vrieskou naar Alkmaar op dinsdagavond voor 90 (of meer) minuten matig voetbal, toch maar niet.quote:
noem je vitesse nu matig?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:32 schreef Sked het volgende:
[..]
In de vrieskou naar Alkmaar op dinsdagavond voor 90 (of meer) minuten matig voetbal, toch maar niet.
Flips vindt AZ ook best matig voetbal spelenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
ok, ja, stiekem ben ik nu aan het stoken tussen flippiee en jou
aja, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Flips vindt AZ ook best matig voetbal spelen
Eigenlijk bedoelde ik iets heel anders: "he's back!", voor nu dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Ligt eraan of jouw post een vraag of statement is.
herhaling van de bekerfinalequote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:32 schreef Sked het volgende:
[..]
In de vrieskou naar Alkmaar op dinsdagavond voor 90 (of meer) minuten matig voetbal, toch maar niet.
Nee niet eens, wist niet eens dat Whatsapp eruit ligt. Gebruik het amper net als alle andere sociale media.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deed whatsapp het niet en dacht je, laat ik FOK! eens bezoeken?
Viroquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niet eens, wist niet eens dat Whatsapp eruit ligt. Gebruik het amper net als alle andere sociale media.
Wat was dan wel de trigger om ff een kijkje te nemen?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niet eens, wist niet eens dat Whatsapp eruit ligt. Gebruik het amper net als alle andere sociale media.
Hoezo voor nu dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik iets heel anders: "he's back!", voor nu dan.
oh okay, hier geen last van gehad.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nja, inmiddels niet meer denk ik, maar was in het nieuws van wel
hier ook niet, denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh okay, hier geen last van gehad.
Ja nu je het zegt.. van jouquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb je een dickpic gestuurd, ontvangen?
Ok, dan is Whatsapp kapotquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt.. van jou
Nee, was iets aan het opzoeken en tussen de resultaten stond een fok topic. Nu ben ik weer hierquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat was dan wel de trigger om ff een kijkje te nemen?
he bahquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ok, dan is Whatsapp kapot
Ik had die van naatje doorgestuurd
mooiquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, was iets aan het opzoeken en tussen de resultaten stond een fok topic. Nu ben ik weer hier
Kom wat vaker terug zou ik zeggen, gezellig manquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, was iets aan het opzoeken en tussen de resultaten stond een fok topic. Nu ben ik weer hier
Nog meer oldbies terugquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kom wat vaker terug zou ik zeggen, gezellig man
Yup, zeker lange tijd geleden. Denk dat ik vaker ff hallo kom zeggen. Moet wat te doen hebben tijdens rookpauzes.quote:
Wie en watquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mooiI. kent jou ook waarschijnlijk, maar hij doet geen open boek over zijn oude account.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |