Correct.quote:
Daar zat hij er naar te kijken. Hij loopt nou stampend naar de telefooncel. "ik ga me er niet druk over maken!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet 'ie het al? Ik zat op de stream buiten.
Serieus? Wat een luie laffe hond is het ookquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft zich al weer bedacht, het zal ook eens niet
Ger en ik gaan een trap bouwen, nog geen half uur geleden zegt hij dat
Nu gaat hij alleen tekenen en Erik moet bouwen. Jessie zoals hij in elkaar zit, iets willen doen en dan uitbesteden aan een ander
Onzin. Hij loopt maar te gillen dat hij alles alleen moet doen, nou helpen er mensen mee is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Mike staat maanden stilletjes aan die Silo te werken en nu hij bijna klaar is willen die twee sukkels met de eer strijken, staan luidruchtig te verkondigen hoe hard ze bezig zijn met de silo.
Doet me meteen denken aan Lotus met dat geknaag aan de binnenkant van haar wangenquote:mazaru,dinsdag 22 januari 2019
Die zit zich gewoon op te vreten dat er een trap gebouwd kan worden zonder zijn toestemming of 'bouwkundig inzicht'![]()
Ik zal het je het sterker vertellen. Gerrit heeft die hele silo eigenhandig opgebouwd.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Onzin. Hij loopt maar te gillen dat hij alles alleen moet doen, nou helpen er mensen mee is het weer niet goed.
Zij hebben ieder geval iets gedaanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:13 schreef maryo55 het volgende:
Mike zegt genoeg gedaan vandaag. Heb hem samen met Tim Lotus en Franny kistjes in elkaar gezet of geschuurd . Hooguit 2 uurtjes werk volgens mij. Mike de harde werker
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:13 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan Lotus met dat geknaag aan de binnenkant van haar wangen
Maanden lang. Mike heeft ook een hele tijd niet goed in zijn vel gezeten en toen hebben Adriaan en Brandon heel veel gedaan in de Silo.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Mike staat maanden stilletjes aan die Silo te werken en nu hij bijna klaar is willen die twee sukkels met de eer strijken, staan luidruchtig te verkondigen hoe hard ze bezig zijn met de silo.
In de tv-uitzending wordt luie Jessie ook lui neergezet en Mike als een harde werker. Dat was vorige week ook met afwisselde beelden. Jessie over hem lullen, afgeven en Mike de silo aan het werkquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:12 schreef Braindead2000 het volgende:
En ik denk dat Eric ook wel meer aan die silo heeft gedaan dan Mike.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maanden lang. Mike heeft ook een hele tijd niet goed in zijn vel gezeten en toen hebben Adriaan en Brandon heel veel gedaan in de Silo.
Jessie geeft graag dingen uit handen maar claimt wel de credits. Kijk naar de kleding. Moet Brandon nu doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft zich al weer bedacht, het zal ook eens niet
Ger en ik gaan een trap bouwen, nog geen half uur geleden zegt hij dat
Nu gaat hij alleen tekenen en Erik moet bouwen. Jessie zoals hij in elkaar zit, iets willen doen en dan uitbesteden aan een ander
En Jessie luistert ook naar Eric als hij uitlegt hoe hij die trap wil gaan bouwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:15 schreef xsaskiax het volgende:
GM wat goed hoe Jessie Erik aan het werk krijgt en zich ook 'belangrijk' laat voelen.
Jessie neemt ook zonder meer aan wat Erik zegt.
Erik is blij met de berekeningen.
Zo kan het ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |