Correct.quote:
Daar zat hij er naar te kijken. Hij loopt nou stampend naar de telefooncel. "ik ga me er niet druk over maken!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet 'ie het al? Ik zat op de stream buiten.
Serieus? Wat een luie laffe hond is het ookquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft zich al weer bedacht, het zal ook eens niet
Ger en ik gaan een trap bouwen, nog geen half uur geleden zegt hij dat
Nu gaat hij alleen tekenen en Erik moet bouwen. Jessie zoals hij in elkaar zit, iets willen doen en dan uitbesteden aan een ander
Onzin. Hij loopt maar te gillen dat hij alles alleen moet doen, nou helpen er mensen mee is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Mike staat maanden stilletjes aan die Silo te werken en nu hij bijna klaar is willen die twee sukkels met de eer strijken, staan luidruchtig te verkondigen hoe hard ze bezig zijn met de silo.
Doet me meteen denken aan Lotus met dat geknaag aan de binnenkant van haar wangenquote:mazaru,dinsdag 22 januari 2019
Die zit zich gewoon op te vreten dat er een trap gebouwd kan worden zonder zijn toestemming of 'bouwkundig inzicht'![]()
Ik zal het je het sterker vertellen. Gerrit heeft die hele silo eigenhandig opgebouwd.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Onzin. Hij loopt maar te gillen dat hij alles alleen moet doen, nou helpen er mensen mee is het weer niet goed.
Zij hebben ieder geval iets gedaanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:13 schreef maryo55 het volgende:
Mike zegt genoeg gedaan vandaag. Heb hem samen met Tim Lotus en Franny kistjes in elkaar gezet of geschuurd . Hooguit 2 uurtjes werk volgens mij. Mike de harde werker
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:13 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan Lotus met dat geknaag aan de binnenkant van haar wangen
Maanden lang. Mike heeft ook een hele tijd niet goed in zijn vel gezeten en toen hebben Adriaan en Brandon heel veel gedaan in de Silo.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Mike staat maanden stilletjes aan die Silo te werken en nu hij bijna klaar is willen die twee sukkels met de eer strijken, staan luidruchtig te verkondigen hoe hard ze bezig zijn met de silo.
In de tv-uitzending wordt luie Jessie ook lui neergezet en Mike als een harde werker. Dat was vorige week ook met afwisselde beelden. Jessie over hem lullen, afgeven en Mike de silo aan het werkquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:12 schreef Braindead2000 het volgende:
En ik denk dat Eric ook wel meer aan die silo heeft gedaan dan Mike.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maanden lang. Mike heeft ook een hele tijd niet goed in zijn vel gezeten en toen hebben Adriaan en Brandon heel veel gedaan in de Silo.
Jessie geeft graag dingen uit handen maar claimt wel de credits. Kijk naar de kleding. Moet Brandon nu doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft zich al weer bedacht, het zal ook eens niet
Ger en ik gaan een trap bouwen, nog geen half uur geleden zegt hij dat
Nu gaat hij alleen tekenen en Erik moet bouwen. Jessie zoals hij in elkaar zit, iets willen doen en dan uitbesteden aan een ander
En Jessie luistert ook naar Eric als hij uitlegt hoe hij die trap wil gaan bouwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:15 schreef xsaskiax het volgende:
GM wat goed hoe Jessie Erik aan het werk krijgt en zich ook 'belangrijk' laat voelen.
Jessie neemt ook zonder meer aan wat Erik zegt.
Erik is blij met de berekeningen.
Zo kan het ook!
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:15 schreef xsaskiax het volgende:
GM wat goed hoe Jessie Erik aan het werk krijgt en zich ook 'belangrijk' laat voelen.
Jessie neemt ook zonder meer aan wat Erik zegt.
Erik is blij met de berekeningen.
Zo kan het ook!
ik hoor mike ook niet zeggen dat hij dat alleen heeft gedaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maanden lang. Mike heeft ook een hele tijd niet goed in zijn vel gezeten en toen hebben Adriaan en Brandon heel veel gedaan in de Silo.
Hij lult maar wat.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:16 schreef xsaskiax het volgende:
en leuk hoe Jessie liet merken en horen dat hij precies weet hoe de schuinte moet zijn, de maat van de treden en zelfs de tussenmaat..
Erik bevestigde ook een paar keer dat wat Jessie zei waar is......... niet leuk voor Mike de 'bouwer'
ja hij ziet Erik veel meer als een autoriteit als het om bouwen gaat dan Mike die maar wat doet, maar wel veel en vaak zichzelf op de borst kloptquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Jessie luistert ook naar Eric als hij uitlegt hoe hij die trap wil gaan bouwen.
Heerlijk he? En die zat maar nee te schuddenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:16 schreef xsaskiax het volgende:
en leuk hoe Jessie liet merken en horen dat hij precies weet hoe de schuinte moet zijn, de maat van de treden en zelfs de tussenmaat..
Erik bevestigde ook een paar keer dat wat Jessie zei waar is......... niet leuk voor Mike de 'bouwer'
joh, daar zitten gerrit en jessie op te wachtenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:16 schreef Koos1958 het volgende:
Mike nu bij christel zeiken dat jessie en gerrit de trap willen gaan maken. Het zit hem dus niet lekker ipv dat hij het tegen hun zegt gaat hij achter hun rug om lullen. En christel stookt het vuurtje nog een beetje op.
en jessie praat gewoon de maten na die hem door erik adriaan en mike al zijn verteld.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hij lult maar wat.
Er klopt helemaal niets van wat hij aan het uitrekenen is.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Mike: Als ze dat kunnen bouwen kunnen ze ook de silo afbouwen, denk ik.
Hij is helemaal gepikeerd.
Jessie zou zich er ook niet mee bemoeien. Dat was het punt van dit systeem.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:18 schreef Verida het volgende:
[..]
joh, daar zitten gerrit en jessie op te wachten
ik kan me goed voorstellen dat mike niet gelijk naar jessie toe gaat. Mike is gewoon hoofd bouwen, heeft hard gewerkt aan die silo en die voelt natuurlijk ook wel dat dit een pesterijtje is van Jessie
Vergeet ook Merel niet. Zonder Merel zou het daar nog maar kale grond zijn. Eigenlijk zou die silo naar Merel vernoemd moeten worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ik denk dat Eric ook wel meer aan die silo heeft gedaan dan Mike.
Nu even niet,maar het is wel zijn silo hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:17 schreef cashew42 het volgende:
[..]
ik hoor mike ook niet zeggen dat hij dat alleen heeft gedaan.
dat dusquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jessie zou zich er ook niet mee bemoeien. Dat was het punt van dit systeem.
Hij probeert Christel uit te horen wat Adriaan en Erik er van vinden. Hij baalt dat die 2 het ook een prima plan vinden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:18 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor hem nu lullen die mike wat is het argument waarom zij het nu op gaan pakken dan. En niemand heeft het verhaal uit 2e hand. En niet van hunzelf.
cos invullingenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu even niet,maar het is wel zijn silo hoor.
En Mike heeft Eric ook vreselijk af lopen branden toen hij net binnen was. Hij had geen idee wat die man kwam doen en werd moe van hem omdat hij niet zelfstandig kon werken en steeds maar naar hem toe kwam om te vragen hoe iets moest en wat hij moest doenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja hij ziet Erik veel meer als een autoriteit als het om bouwen gaat dan Mike die maar wat doet, maar wel veel en vaak zichzelf op de borst klopt
Heb ik hem zelf horen zeggen mijn beste.quote:
En heel wat vaker dan 1 keerquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb ik hem zelf horen zeggen mijn beste.
Mike is elektricien...... zit nu te janken tegen Christel dat er zoveel projecten niet afgemaakt zijn...... nee lekker slim omdat HIJ ze niet afmaakte...... begon er wel aan maar maakte niets afquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heerlijk he? En die zat maar nee te schudden![]()
Dat had hij moeten doen bij John toen die dat belachelijke trapje bij de caravan had gemaakt
Wat is er eigenlijk mis met de huidige trap?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:19 schreef Bramenstruik het volgende:
ik adviseer ze die trap te laten zoals ie is, anders kan die dikke vogel naar boven
Hij zal binnenkort wel weer een paar weken vakantie nemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mike is elektricien...... zit nu te janken tegen Christel dat er zoveel projecten niet afgemaakt zijn...... nee lekker slim omdat HIJ ze niet afmaakte...... begon er wel aan maar maakte niets af
Is een ladder, is niet veilig.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:21 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met de huidige trap?
NIKS iig komt die vogel er niet op (tis een ladder)quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:21 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met de huidige trap?
en waarom moeten ze dat ineens doen ? dat uitrekenen ?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gaan hem ook helemaal niet bouwen, ze rekenen nu alleen maar uit hoeveel planken er gezaagd moeten gaan worden voor die trap. En Mike verzint er weer zijn verhaal om heen.
Vorstverlet.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zal binnenkort wel weer een paar weken vakantie nemen.
Hij probeert erik in te palmen. Hij was al tijdens de stemming gepikeerd toen adriaan iedereen benoemde Blij met Jes Erik zijn maatje en bij Mike blij dat hij weer terug is . Dus Erik is Adriaans maatje en hij niet meer alleen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Mike heeft Eric ook vreselijk af lopen branden toen hij net binnen was. Hij had geen idee wat die man kwam doen en werd moe van hem omdat hij niet zelfstandig kon werken en steeds maar naar hem toe kwam om te vragen hoe iets moest en wat hij moest doen
Omdat ze denken dat Mike de trap express niet maaktquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
en waarom moeten ze dat ineens doen ? dat uitrekenen ?
hebben ze niets anders te doen als voorbereiding voor de markt of het boksgala ?
de laatste tijd trekt hij wat meer naar Erik toe, anders heeft hij alleen Timothy nog maar (en natuurlijk zijn Lotus waar hij niets mee heeft he..)quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Mike heeft Eric ook vreselijk af lopen branden toen hij net binnen was. Hij had geen idee wat die man kwam doen en werd moe van hem omdat hij niet zelfstandig kon werken en steeds maar naar hem toe kwam om te vragen hoe iets moest en wat hij moest doen
Dat is idd wel een mooie manier om Moeke Veerkamp op de begane grond te houdenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is een ladder, is niet veilig.
quote:
Wat denk je het is een tv programma en je ziet hoe Mike reageertquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
hebben ze niets anders te doen als voorbereiding voor de markt of het boksgala ?
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
oh hij liep net al te schelden toen hij ging roken............ slachtofferrol.... daar gaat ZIJN silo... ZIJN Utopiaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
oh...... dus dat maakt het ineens allemaal logisch en dan moet Jessie natuurlijk weer veren in zijn reet krijgen voor zijn acties.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat denk je het is een tv programma en je ziet hoe Mike reageert
Denk ingefluisterd door achter omdat Brenda het vanmorgen in de vergadering het er ook al over hadquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
iddquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan nooit meer lang duren voor hij vertelt dat hij de eerste was die binnen kwam en er al 7 maanden zit.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
[..]
oh hij liep net al te schelden toen hij ging roken............ slachtofferrol.... daar gaat ZIJN silo... ZIJN Utopia
en dan liegt hij geen woord.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan nooit meer lang duren voor hij vertelt dat hij de eerste was die binnen kwam en er al 7 maanden zit.
Heeft hij vorige maand ook gedaan en daar is hij gisteren en vandaag weer mee begonnen vanaf het hout binnen was.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:24 schreef Mylene het volgende:
Is Adriaan nu ook meehelpen met kistjes maken?![]()
Of aan het afluisteren?
Geef Lellebel een slagroomspuit met patronen,die komt dan haar bed niet meer uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]Winterslaap met zijn lellebel. Of houden geiten geen winterslaap?
Nee, Mike en Lotus slapen er gewoon, Febo grijpt niet in en ze schijnen ook te neuken daarquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:24 schreef An_0_Niem het volgende:
Klopt het dat er eigenlijk niemand in de silo mag slapen i.v.m.de brandveiligheid?
Christel kwaakt dat ze Mike aan het uitdagen zijn, Gerrit heeft nergens geen zin in zegt ze, dus waarom dit wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan nooit meer lang duren voor hij vertelt dat hij de eerste was die binnen kwam en er al 7 maanden zit.
ja die is vandaag in haar elementquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:26 schreef schizolientje het volgende:
Christel blijft de boel opporren met opmerkingen als : ik weet niet of dat goed komt en ik weet niet of het geen uitdagen is enz
Die zijn al in bestelling. De drank doet het werk niet meer zo goed kijken wat die patronen doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geef Lellebel een slagroomspuit met patronen,die komt dan haar bed niet meer uit.
Natuurlijk Mikequote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Christel kwaakt dat ze Mike aan het uitdagen zijn, Gerrit heeft nergens geen zin in zegt ze, dus waarom dit wel?
Mike: mij hebben ze er niet mee hoor
Vieze vuile gore smeerlap is die Jessie om tequote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Ja, tis een minne hond die Jessiequote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:12 schreef Mylene het volgende:
[..]
Serieus? Wat een luie laffe hond is het ook![]()
![]()
Inmiddels de rode draad van zijn verblijf, zelf geen flikker uitvoeren![]()
.
Die is ook vies bezig,vanmiddag beweerde ze heel iets anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:26 schreef schizolientje het volgende:
Christel blijft de boel opporren met opmerkingen als : ik weet niet of dat goed komt en ik weet niet of het geen uitdagen is enz
Als ze straks met Jessie in gesprek is dan lult ze weer met Jessie mee en deugt mike niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is ook vies bezig,vanmiddag beweerde ze heel iets anders.
Dat dus, hij heeft alleen een grote bek en verder doet het 0,0quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jessie geeft graag dingen uit handen maar claimt wel de credits. Kijk naar de kleding. Moet Brandon nu doen.
Dan ligt ze de hele dag als een geit op bed te spacen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zijn al in bestelling. De drank doet het werk niet meer zo goed kijken wat die patronen doen.
Gerrit kwam naar Jessie om te zeggen dat er expres gewacht wordt met de trap zodat Mike de ladder weg kan tillen en anderen op zolder kunnen slapen enz... Vandaar dat ze het plan opgevat hebben om de trap op te gaan meten en kijken of zij hem af kunnen makenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vieze vuile gore smeerlap is die Jessie om te![]()
Jessie bemoeit zich overal mee, de galbakquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:19 schreef Chanel5 het volgende:
Bemoei je verdomme niet met zaken waar je geen verstand van hebt Jessie.
Behhhhhh behhhhhquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan ligt ze de hele dag als een geit op bed te spacen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Meneer de narcist ( jessie) zei net dat hij en Ger vanavond de trap gingen bouwenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gaan hem ook helemaal niet bouwen, ze rekenen nu alleen maar uit hoeveel planken er gezaagd moeten gaan worden voor die trap. En Mike verzint er weer zijn verhaal om heen.
de rush van een patroon is minder dat een minuut, doet in principe minder schade dan een avondje doorzakkenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tim is ook over de zeik! En dat alleen omdat Jessie de hoek van de trap berekentquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:33 schreef Mjelleke het volgende:
Het is toch te hylarisch voor woorden weer wat er nu gebeurt!
Krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En daarbij nog dat Erik het helemaal ziet zitten........ de nieuwe 'maat' van Mike (zoals hij hem tegenwoordig ineens noemt)quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tim is ook over de zeik! En dat alleen omdat Jessie de hoek van de trap berekent
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Behhhhhh behhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dacht echt dat het aan mij lag, hoopte dat het alleen maar was toen ze net binnen was, maar man oh man...... en vooral als ze demonstratief 'lacht'quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer [ afbeelding ]
Ik kan haar geitenlach echt niet meer aanhoren.
Maar mensen gebruiken meestal niet maar 1 he. Vind hier buiten de kroeg al een paar keer hele dozen lege patronen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de rush van een patroon is minder dat een minuut, doet in principe minder schade dan een avondje doorzakken
Ja om hem te paaien! Maar ik krijg het idee dat ook Eric beter met Jessie dan met mike overweg kan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En daarbij nog dat Erik het helemaal ziet zitten........ de nieuwe 'maat' van Mike (zoals hij hem tegenwoordig ineens noemt)
Ooooookay, die huisjes branden natuurlijk een stuk minder en ook minder snel.............zucht.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:24 schreef An_0_Niem het volgende:
Klopt het dat er eigenlijk niemand in de silo mag slapen i.v.m.de brandveiligheid?
Vorige week een dode door die shit.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de rush van een patroon is minder dat een minuut, doet in principe minder schade dan een avondje doorzakken
Dat is ook altijd het punt van Jessie, het blijft bij vragenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:38 schreef mazaru het volgende:
En verschrikkelijke Jessie komt vragen aan klotus of hij moet helpen met het verplaatsen van het hok
ja, maar schijnt nog steeds onschuldiger te zijn dan alcohol, zelfs in die mate, en ja ik weet ken de berichten van zenuwuitval, maar die zijn er met alcohol ook, het enige wat ik zeg is gooi niet alles op een hoop, omdat het een "drug" is, dat is nl alcohol ook, en ernstiger dan die patronenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar mensen gebruiken meestal niet maar 1 he. Vind hier buiten de kroeg al een paar keer hele dozen lege patronen.
als het antwoord ja is moet hij eerst even wat doen en komt hij er zo aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook altijd het punt van Jessie, het blijft bij vragen![]()
er gaan er iedere dag meer dood aan de alcoholquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vorige week een dode door die shit.
Heb je het weleens gedaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, maar schijnt nog steeds onschuldiger te zijn dan alcohol, zelfs in die mate, en ja ik weet ken de berichten van zenuwuitval, maar die zijn er met alcohol ook, het enige wat ik zeg is gooi niet alles op een hoop, omdat het een "drug" is, dat is nl alcohol ook, en ernstiger dan die patronen
Ohhh dan is het niet ergquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
er gaan er iedere dag meer dood aan de alcohol
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vorige week een dode door die shit.
Of een sigaretje rokenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:39 schreef cashew42 het volgende:
[..]
als het antwoord ja is moet hij eerst even wat doen en komt hij er zo aan.
Aan oorlog ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
er gaan er iedere dag meer dood aan de alcohol
waar het omgaat, tis geen veralavende substantie, je hersenen komen ff zonder zuurstof, tis niet echt een drugquote:
Ik ook,de koppijn nadien was voor mij een signaal om het niet weer te doen.quote:
priecies, ik ook, verklaring zie boven, tis niet echt een drugquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ook,de koppijn nadien was voor mij een signaal om het niet weer te doen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, maar schijnt nog steeds onschuldiger te zijn dan alcohol, zelfs in die mate, en ja ik weet ken de berichten van zenuwuitval, maar die zijn er met alcohol ook, het enige wat ik zeg is gooi niet alles op een hoop, omdat het een "drug" is, dat is nl alcohol ook, en ernstiger dan die patronen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het verschil he..... Jessie noemt echt altijd degene die de credits verdient, Mike kan alleen maar IK IK IK IK zeggen (en dat lijkt steeds erger te worden)quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:43 schreef mazaru het volgende:
Adriaan zegt dat het tof is dat Gerrit en Jessie de trap aanpakken. Jessie zegt dat het wel samen met Eric is.
Adriaan: Perfect!
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:44 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]tuurlijk zijn die dingen niet onschulidig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
Maar er kan wel een psychische afhankelikkheid/verslaving optreden, net als met eten, gokken etc.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waar het omgaat, tis geen veralavende substantie, je hersenen komen ff zonder zuurstof, tis niet echt een drug
En dat toontje van mike nu. Dat zou al verschrikkelijk op mijn irritatieklieren werken. Arrogante nietsnutquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is het verschil he..... Jessie noemt echt altijd degene die de credits verdient, Mike kan alleen maar IK IK IK IK zeggen (en dat lijkt steeds erger te worden)
dat ontken ik ook nietquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Maar er kan wel een psychische afhankelikkheid/verslaving optreden, net als met eten, gokken etc.
Maar hij doet wel heel normaal tegen Mike en kent hem erin........quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie nog even checken bij Mike, over die trap en even doen alsof hij dat allemaal weet.
Dat is Jessie all over.
Loser... t wordt met de dag erger lijkt het wel. En waarom dan is nog steeds de vraag.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:47 schreef mazaru het volgende:
MIke: Een trap maken kan iedereen. Maar een goede trap maken
Tjongejonge het zit heel diep hoor
Jaloezie en hij wordt opgehitst door klotusquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:48 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Loser... t wordt met de dag erger lijkt het wel. En waarom dan is nog steeds de vraag.
Hij moet wel. Eigen belang.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maar hij doet wel heel normaal tegen Mike en kent hem erin........
ik geniet ervan dat Jessie heel normaal tegen Mike blijft doen.... hij luistert naar wat Mike te zeggen heeft........quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:47 schreef mazaru het volgende:
JESSIE GA WEG BIJ DIE SUKKEL! Ik word plaatsvervangend giftig door dat hooghartige toontje
wel onlogisch toch, dat iemand zonder ervaring zich er mee bemoeid?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:47 schreef mazaru het volgende:
MIke: Een trap maken kan iedereen. Maar een goede trap maken
Tjongejonge het zit heel diep hoor
Zo knap dat hij dat kan. Dat doe ik hem echt niet naquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik geniet ervan dat Jessie heel normaal tegen Mike blijft doen.... hij luistert naar wat Mike te zeggen heeft........
Lotus stookt en is bezig met een hetze tegen Jessie......quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:48 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Loser... t wordt met de dag erger lijkt het wel. En waarom dan is nog steeds de vraag.
Hij moet wel. Jessie kennende, als hij het wist, ging hij nog liever dood dan dat hij het vroeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:47 schreef mazaru het volgende:
JESSIE GA WEG BIJ DIE SUKKEL! Ik word plaatsvervangend giftig door dat hooghartige toontje
whahahahahahahaha Mike heeft EEN trap gemaakt!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo knap dat hij dat kan. Dat doe ik hem echt niet na
Jessie vroeg niets. Mike begon met 'gaan jullie lekker een trap bouwen?'quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij moet wel. Jessie kennende, als hij het wist, ging hij nog liever dood dan dat hij het vroeg.
Hij zal de planken aangegeven hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
whahahahahahahaha Mike heeft EEN trap gemaakt!!!!!!!!
Het is idd onlogisch maar als degene het niet doet en men wil vooruit... tsja dan zou ik het denk ik ook gaan proberen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:49 schreef cashew42 het volgende:
[..]
wel onlogisch toch, dat iemand zonder ervaring zich er mee bemoeid?
laat erik toch gewoon de trap bouwen, met adriaan en mike o.a.
Whahaha, dat was aan het eind. Hij had toen al vanalles gevraagd.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie vroeg niets. Mike begon met 'gaan jullie lekker een trap bouwen?'
Ik geniet.quote:
Nope helemaal niets,quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:50 schreef cashew42 het volgende:
ik heb nu een paar uurtjes vrij, lult jessie.
heeft ie al gewerkt, of gekookt of afgewassen? wat heeft ie letterlijk gedaan dan?
precies zoals het hem uitkomt,en maar zeiken dat niemand hem helpt maar als ze vragen om te helpen heeft hij geen hulp nodig.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:51 schreef Koos1958 het volgende:
Haha Mike zeggt eerst van er komt niemand boven en daarna dat er niemand boven hoeft te komen. Mike verandert het verhaal ineens en hij vult heel erg in nu.
Die grote neus in andermans zaken steken. Dat is het enige wat hij kan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:50 schreef cashew42 het volgende:
ik heb nu een paar uurtjes vrij, lult jessie.
heeft ie al gewerkt, of gekookt of afgewassen? wat heeft ie letterlijk gedaan dan?
hij staat weer werkende mensen te storen.
Ja dat is Mikequote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eccht alles opnoemen wat hij nu gedaan heeft.
mike staat toch gewoon kistjes te maken nu?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope helemaal niets,
En Mike legt rustig uit hoe Jessie het het beste kan doen, waar hij op moet letten
De sfeer wordt er niet leuker opquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaloezie en hij wordt opgehitst door klotus
# 1 is niet zo onmisbaar als hij denkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:52 schreef mazaru het volgende:
En weet zegt Jessie precies hoe het is. Mike wil die trap niet maken. Hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij ging stoppen met de loods. Dat heeft alleen niet het effect gehad wat hij wou
Wat een vieze hond het die Jessie om te kotsen die galbakquote:
Nee, ik zou hem compleet negerenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom Mike hem steeds antwoord gaf.
Je moet het willen zien. Was een smerige onderdrukker is dat.quote:
En dat kwartje begint te vallen. Kijk alleen maar naar 'zijn' groepje. Tim! Frannie! Klotus!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
# 1 is niet zo onmisbaar als hij denkt.
Ik ook. Ik baalde al dat Mike hem uberhaupt antwoord gaf.quote:
Ja, als ik Mike was had ik er helemaal niets van gezegd.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook. Ik baalde al dat Mike hem uberhaupt antwoord gaf.
Toch is kalm blijven de mooiste wraakquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo knap dat hij dat kan. Dat doe ik hem echt niet na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, Jessie is weer eens weggelopen,als iemand niet naar zijn pijpen danst en geen kans maakt om te winnen loopt hij met zijn pikkie tussen de benen weg.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Kut, ik was buiten. Hoorde Mike (weer) schreeuwen tegen Jessie. Alles weer gemist.
Mike laat zich erg kennen en Jessie maakt daar handig gebruik van, walst over hem heenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Kut, ik was buiten. Hoorde Mike (weer) schreeuwen tegen Jessie. Alles weer gemist.
Hij loopt altijd gauw weg, en dan naar andere toe om het verhaal te vertellen.. hopen dat ze het met hem eens zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
Leuke opmerking van Jessiie, ik had geen zin meer om weer op die rtonde rondjes te blijven gaan in een gesprek met Mike.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zegt jij voelt het als iets persoonlijks en dat is het niet. en jessie loopt weg en dat verwijt Mike hem nu haha.
Wie liep er nou weg?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:53 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie lult Mike zo plat dat hij weg loopt![]()
King Jessie uiteraard, als iemand anders wegloopt is het raar maar als hij het doet is het primaquote:
En dat het hier netjes blijft is helemaal mooi.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:55 schreef Mylene het volgende:
Het blijft grappig om COS de reacties terug te lezen voor en tegen![]()
![]()
.
Jessiequote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:00 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ze motten gewoon DE trappen specialist belluh
Opa Pisfles
Maar wie is daar als allereerste mee begonnen. Juist Mike. En nu verwijt hij het iemand anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:59 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
King Jessie uiteraard, als iemand anders wegloopt is het raar maar als hij het doet is het prima
Jens heeft hem ook al door.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:00 schreef xsaskiax het volgende:
ik zit te kijken en me te verbazen wat een vieze, smerige draaikont Jens blijkt te zijn, die het nu helemaal met Mike en Timothy eens is en zo Jessie belachelijk maakt .......
Jens zegt dat Jessie dan kan zeggen dat HIJ de trap heeft gebouwd, wat loopt die ineens smerig te stoken zeg
[ afbeelding ]
Die maakt een trap met 34 hele kleine treden!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:00 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ze motten gewoon DE trappen specialist belluh
Opa Pisfles
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat kwartje begint te vallen. Kijk alleen maar naar 'zijn' groepje. Tim! Frannie! Klotus!
Omdat Jessie de hele tijd rustig bleef en keer op keer dingen uit stond te leggen en Mike bleef zuigen en proberen hem af te bekken......quote:
en maaikie wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:54 schreef cashew42 het volgende:
[..]
hij wordt gewoon stelselmatig lastig gevallen door iemand die niets doet.
jessie doet niets.
Jessie spraak vandaag ook helemaal niet aardig over Jensquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:00 schreef xsaskiax het volgende:
ik zit te kijken en me te verbazen wat een vieze, smerige draaikont Jens blijkt te zijn, die het nu helemaal met Mike en Timothy eens is en zo Jessie belachelijk maakt .......
Jens zegt dat Jessie dan kan zeggen dat HIJ de trap heeft gebouwd, wat loopt die ineens smerig te stoken zeg
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Die maakt een trap met 34 hele kleine treden!
Ja, best kwalijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Lotus stookt en is bezig met een hetze tegen Jessie......
ja zou jij alleen met Lotus willen blijven? niet dat Timothy wat bijzonders is.........quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:03 schreef mazaru het volgende:
Die mike. Ineens is Tim zijn beste vriend
Ik hoor Jens nu ook zeiken over Jessie.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Jessie spraak vandaag ook helemaal niet aardig over Jens
Maar hij zegt veel dingen ook in het gezicht van Jens, hij neemt geen blad voor de mond, andersom blijkt Jens nu te doen wat hij zei toen hij mocht blijven.......... dat ze er spijt van zouden krijgen o.i.d.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Jens is ook een onbetrouwbare vals wijf. Het is me al een paar keer opgevallen dat hij meepraat met degene waar hij bij staat en zodra die weg is gaat hij in gesprek met een ander en lult hij daar weer mee mee. Ook al is dat compleet het tegenovergestelde van wat hij daarvoor zei.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hij lijkt geen kontenkruipers te zijn. Nouja, laten we het nog even afwachten.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:00 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
En gelijk had hij. Voor de duidelijkheid: Jessie.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Omdat Jessie de hele tijd rustig bleef en keer op keer dingen uit stond te leggen en Mike bleef zuigen en proberen hem af te bekken......
Toen het voor de zoveelste keer een herhaling zou worden liep Jessie weg, ook voordat het verder zou escaleren........ maar nee, Mike ziet het als een overwinning, gesteund door Timothy en Jens
en het vreemde vind ik dat ze als er niemand in de buurt is wel ineens normaal tegen Jessie schijnt te kunnen doen......... of het is om indruk op anderen te maken......???quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:05 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Als Tim en Franny achter je staan, sta je altijd aan de verliezende kant
Zo klinkt het als een verstandige zet van Jessie.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Omdat Jessie de hele tijd rustig bleef en keer op keer dingen uit stond te leggen en Mike bleef zuigen en proberen hem af te bekken......
Toen het voor de zoveelste keer een herhaling zou worden liep Jessie weg, ook voordat het verder zou escaleren........ maar nee, Mike ziet het als een overwinning, gesteund door Timothy en Jens
Dat hele groepje is vreselijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja zou jij alleen met Lotus willen blijven? niet dat Timothy wat bijzonders is.........
Hij durft best wel iets te zeggen als hij het niet eens is met Jessie.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jens is ook een onbetrouwbare vals wijf. Het is me al een paar keer opgevallen dat hij meepraat met degene waar hij bij staat en zodra die weg is gaat hij in gesprek met een ander en lult hij daar weer mee mee. Ook al is dat compleet het tegenovergestelde van wat hij daarvoor zei.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jens is ook een onbetrouwbare vals wijf. Het is me al een paar keer opgevallen dat hij meepraat met degene waar hij bij staat en zodra die weg is gaat hij in gesprek met een ander en lult hij daar weer mee mee. Ook al is dat compleet het tegenovergestelde van wat hij daarvoor zei.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
en dat zeg jens regen degene die steeds zegt dat hij de silo heeft gebouwd hahahahaah.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:00 schreef xsaskiax het volgende:
[ afbeelding ]
Een soort Cosser dus?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heerlijk, ik hou er van!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lotus gedraagt zich erg kinderachtigquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarom zou hij iets moeten uitleggen? Snap het niet. Tenminste als je bedoelt dat Jessie ging praten over de trap.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je weet hoe Mike altijd uitvluchten zoekt/ over 100 anderen dingen begint als je hem ergens normaal op aan wilt spreken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:06 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zo klinkt het als een verstandige zet van Jessie.
Ik heb het niet gezien op de streans dus heb ook geen oordeel.
Dat zou best eens kunnen. En Mike heeft haantjesgedrag.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en het vreemde vind ik dat ze als er niemand in de buurt is wel ineens normaal tegen Jessie schijnt te kunnen doen......... of het is om indruk op anderen te maken......???
mag je het niet over hebben hoor hahahahahahquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar wie is daar als allereerste mee begonnen. Juist Mike. En nu verwijt hij het iemand anders.
Team Lotus!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:07 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Lotus gedraagt zich erg kinderachtig
Kan mij niet genoeg wezen. Er zijn al genoeg kontenkruipers.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:07 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Mike als eerste binnen was en er al 7 maanden zit he..........quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:06 schreef krabje het volgende:
[..]
en dat zeg jens regen degene die steeds zegt dat hij de silo heeft gebouwd hahahahaah.
Een Franny2.0 dusquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan mij niet genoeg wezen. Er zijn al genoeg kontenkruipers.
Waar is Mike over begonnen?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar wie is daar als allereerste mee begonnen. Juist Mike. En nu verwijt hij het iemand anders.
Ja haha daarom die vergelijking met een rotonde waar je steeds rondjes op rijdt dat een gesprek met mike zo is en hij daar geen zin meer in had.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je weet hoe Mike altijd uitvluchten zoekt/ over 100 anderen dingen begint als je hem ergens normaal op aan wilt spreken.
Neen Jessie stond te praten en Mike kwam er bij en zei ga je de trap maken. ect.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:53 schreef cashew42 het volgende:
[..]
mike staat toch gewoon kistjes te maken nu?
jessie komt hem storen.
tv aandacht
niet alleen kinderachtig...... ik vind haar heel sneaky bezig..... alles in haar eigen voordeelquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:07 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
ja voor tv momentje van maaikiequote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:09 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen Jessie stond te praten en Mike kwam er bij en zei ga je de trap maken. ect.
Mike begon er over tegen Jessiequote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom zou hij iets moeten uitleggen? Snap het niet. Tenminste als je bedoelt dat Jessie ging praten over de trap.
moet dat dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:10 schreef Koekiebakkie het volgende:
Maar zit Jessie nu ook in de bouwgroep?
Wie zegt dat dat moet dan? mijn vraag was of Jessie nu in de bouwgroep zit niet meer niet minder.quote:
Team Lotus!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
niet alleen kinderachtig...... ik vind haar heel sneaky bezig..... alles in haar eigen voordeel
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
niet alleen kinderachtig...... ik vind haar heel sneaky bezig..... alles in haar eigen voordeel
Als die niet helpt dan deugt hij niet omdat hij niet helpt. Nu pakt hij de trap aan die mike weigert te doen deugt hij nog niet omdat hij meehelptquote:
Denk dat het niet te maken heeft dat ze niet naar zijn pijpen dansen, maar meer met Mike en Lotus kan je niet praten die maken altijd hun eigen verhaal .quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, Jessie is weer eens weggelopen,als iemand niet naar zijn pijpen danst en geen kans maakt om te winnen loopt hij met zijn pikkie tussen de benen weg.
En Mike is geen ' hoogmoedig mannetje'?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ze heeft alleen niets met mannetjes als Jessie. Ik heb ook niets met dag hoogmoedig mannetje.
En jessie niet ?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:12 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Denk dat het niet te maken heeft dat ze niet naar zijn pijpen dansen, maar meer met Mike en Lotus kan je niet praten die maken altijd hun eigen verhaal .
Iedereen begint Jessie vroeg of laat door te krijgen.A3 zal nog een beetje tegenstribbelen maar die gaat het licht ook nog wel zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:11 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Team Lotus!![]()
De enige waar Jessie geen grip op heeft!![]()
Ze kan me niet vaak genoeg sneaky bezig zijn, als ze Jessie maar irriteert!
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:11 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Team Lotus!![]()
De enige waar Jessie geen grip op heeft!![]()
Ze kan me niet vaak genoeg sneaky bezig zijn, als ze Jessie maar irriteert!
Jessie zit overal in.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat moet dan? mijn vraag was of Jessie nu in de bouwgroep zit niet meer niet minder.
Mike is een bouwvakker. Jessie denkt dat hij zich overal boven kan stellen en vindt anderen kneuzen en zulks. Hou daar niet van. Maar wel doen alsof hij uit prima hout gesneden is.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Mike is geen ' hoogmoedig mannetje'?
zolang Jessie Adje erbij haalt er als vrouwen in lingerie rondlopen, blijft Adje heus wel achter Jessie aanhobbelenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:12 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Iedereen begint Jessie vroeg of laat door te krijgen.A3 zal nog een beetje tegenstribbelen maar die gaat het licht ook nog wel zien.
Alleen het verticale gedeelte toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:12 schreef r0ydr het volgende:
Laatste trede noem je welstuk Jessie ik moet lachen hier
Hij heeft 1 trap gebouwd zei hij netquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Electricien en geen trappenbouwer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Hij is in ieder geval bouwvakker. Wat is Jessie? Sjoemelaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Electricien en geen trappenbouwer.
En jessie is bezig met een hetze tegen.......... Mike en lotus en als het hem uit komt weer Tim en dan weer die en dan weer die, de hele dag door wel iemandquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is een win-win situatie. Adje krijgt aandacht en Jessie kan hem gebruiken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
zolang Jessie Adje erbij haalt er als vrouwen in lingerie rondlopen, blijft Adje heus wel achter Jessie aanhobbelen
En de enige die er echt verstand van heeft..........kijkt ook heel geïnteresseerd!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:13 schreef mazaru het volgende:
Ik heb mike ook nog nooit zo zien zitten met andere bewoners om te overleggen wat het beste is.
[ afbeelding ]
Mike is helemaal geen bouwvakker, hij is elektricien. Een bouwvakker lacht de stalen neuzen uit zijn schoenen van het prutswerk waarvan Mike pretendeert dat het vakwerk is.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mike is een bouwvakker. Jessie denkt dat hij zich overal boven kan stellen en vindt anderen kneuzen en zulks. Hou daar niet van. Maar wel doen alsof hij uit prima hout gesneden is.
Lijkt Utopia welquote:
Mike wil de trap niet maken want die is niet belangrijk zei hijquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:16 schreef Mjelleke het volgende:
Het beste zou zijn als ze samen de trap zouden maken.
Jessie bouwt ook niet dat doet Erik, Jessie is alleen bezig om te berekenen hoeveel ze moeten zagen en drama ventje Mike kan daar niet tegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval bouwvakker. Wat is Jessie? Sjoemelaar?
Jessie heeft er gewoon helemaal geen rochel mee te maken hoeveel er gezaagd moet wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie bouwt ook niet dat doet Erik, Jessie is alleen bezig om te berekenen hoeveel ze moeten zagen en drama ventje Mike kan daar niet tegen.
Omdat die eerst verder wil met isoleren, zodat warmer blijft daar en minder hoeven te stokenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike wil de trap niet maken want die is niet belangrijk zei hij
Het is maar hoe je het wilt zien Dotteke, dat is me hier in de COS al een tijdje duidelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jessie is bezig met een hetze tegen.......... Mike en lotus en als het hem uit komt weer Tim en dan weer die en dan weer die, de hele dag door wel iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |