Ik denk de ‘nieuwe’ van Guy Sebastian.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:03 schreef JayHovah het volgende:
Mijn gok voor de TopSong van komende week:
Teskey Brothers - Pain and Misery
Elk radioprogramma heeft de DJ van dienst wel lovende woorden over hun.
En daarna krijgen we weer minstens 3 weken een Nederlandse Topsong...
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:20 schreef JayHovah het volgende:
Zo heeft iedereen wel zijn stokpaardjes...
Bart Arends bijvoorbeeld draait dagelijks wel Ilse DeLange, 3j’s en Miss Montreal.
De DJ's zijn nog best leuk, enkel de muziek is vies hard achteruit gegaan. Jaar of 2 geleden was er veel meer variatie en minder van die verplichte nummertjes.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Radio 2 us zichzelf echt kapot aan het maken met de muziek en de DJ's. Te veel in zichzelf gaan geloven en allemaal van die egotjes die denken dat ze schijtlollig zijn als DJ. Serieus mensen, de muziek op 3FM is tegenwoordig weer een verademing.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
Really? Wat wordt er nu op 3FM gedraaid dan? Ik ben daar juist afgehaakt op de muziek een half jaartje geleden.
De muziek op 3FM is niet te pruimen. De luistercijfers dalen nog steeds en dat is echt niet voor niets. 3FM is de zender die je aanzet als je mensen op een stoel vastbindt om ze geestelijk te martelen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
De DJ's zijn nog best leuk, enkel de muziek is vies hard achteruit gegaan. Jaar of 2 geleden was er veel meer variatie en minder van die verplichte nummertjes.
Net als dat Ruud in het begin nog veel meer zijn eigen ding deed.
Zonde wel.
Inderdaad is de muziek op 3FM echt wel weer genot.
Wanneer heb je hem voor het laatst op 3fm gezet?quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De muziek op 3FM is niet te pruimen. De luistercijfers dalen nog steeds en dat is echt niet voor niets. 3FM is de zender die je aanzet als je mensen op een stoel vastbindt om ze geestelijk te martelen.
Radio 2 is nog wel luisterbaar. Helaas hebben ze een ziekelijke obsessie voor middelmatige Nederlandse muziek, draaien ze bizar veilig en missen ze veel goede, nieuwe muziek.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
De muziek op 3FM is niet te pruimen. De luistercijfers dalen nog steeds en dat is echt niet voor niets. 3FM is de zender die je aanzet als je mensen op een stoel vastbindt om ze geestelijk te martelen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Radio 2 is nog wel luisterbaar. Helaas hebben ze een ziekelijke obsessie voor middelmatige Nederlandse muziek, draaien ze bizar veilig en missen ze veel goede, nieuwe muziek.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]wanneer heb je voor het laatst geluisterd?
Ik luister nooit naar 3FM, maar ik kijk zeer regelmatig - dagelijks, soms zelfs meer dan eens per dag - naar de playlist. Op www.3fmfan.nl kun je snel zien wat ze zoal draaien.quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem voor het laatst op 3fm gezet?
Zoals Bart, met zn mashup-aids.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Radio 2 us zichzelf echt kapot aan het maken met de muziek en de DJ's. Te veel in zichzelf gaan geloven en allemaal van die egotjes die denken dat ze schijtlollig zijn als DJ. Serieus mensen, de muziek op 3FM is tegenwoordig weer een verademing.
twitter:BartRadio2 twitterde op vrijdag 15-02-2019 om 09:28:12Speciaal voor de 1000ste Aan De Slag! vandaag hoor je ieder uur een #Top2000 openingsmashup! Hier vind je ze allemaal, inclusief tracklist: https://t.co/Rh6QLUX1QN #feest foto: @Bulletray https://t.co/G0ykpLoCxm reageer retweet
Ik vind die mixjes van Bart meestal wel leuk. Het is niet alsof hij urenlang dit soort dingen draait.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoals Bart, met zn mashup-aids.twitter:BartRadio2 twitterde op vrijdag 15-02-2019 om 09:28:12Speciaal voor de 1000ste Aan De Slag! vandaag hoor je ieder uur een #Top2000 openingsmashup! Hier vind je ze allemaal, inclusief tracklist: https://t.co/Rh6QLUX1QN #feest foto: @:Bulletray https://t.co/G0ykpLoCxm reageer retweet
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:03 schreef JayHovah het volgende:
Mijn gok voor de TopSong van komende week:
Teskey Brothers - Pain and Misery
Elk radioprogramma heeft de DJ van dienst wel lovende woorden over hun.
En daarna krijgen we weer minstens 3 weken een Nederlandse Topsong...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |