Geen prutswerk Fann...gewoon andersquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat kan ik niet hoor!![]()
Die van mij is dan prutswerk vergeleken bij dit
Hij stond te blaten voor de deur dat hij naar buiten wouquote:
Wel nee, de schilderijen van jou zijn een andere stijl en ook heelquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ja maar toch....quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen prutswerk Fann...gewoon anders
Stt straks krijgen we hier een echte kattenmishandelingfotoquote:
Is een hele andere stijl.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:
Nee niet maar tochquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar toch....![]()
maar ik had er wel lol in dus dat is dan wel weer lekker
Nah... dank je welquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wel nee, de schilderijen van jou zijn een andere stijl en ook heel!
Ik doe mijn best, het is een hele leerwegquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dank je welmaar jij kan écht schilderen, serieus
Ja!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee niet maar tochEn dat laatste is het belangrijkste. Heerlijk om te doen toch?
Mooi hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, het is een hele leerwegthx
witte verf van badschuimquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:59 schreef FANN het volgende:
Hier is alles wit en had helemaal niks in de gaten![]()
ik zat met mijn neus in de verf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enorm lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja!![]()
en dan vergeet je álles... dat is lekker...
Precies die van mij als ik ze met kloteweer buiten zet, ze weten dan zelf niet hoe snel ze weer naar binnen moeten stuiven.quote:
Ja met regen ookquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Precies die van mij als ik ze met kloteweer buiten zet, ze weten dan zelf niet hoe snel ze weer naar binnen moeten stuiven.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
witte verf van badschuimhier sneeuw het nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er ligt gewoon een heel pak![]()
Dank je!quote:
In oktober al. Kreeg een maand terug ( zonnepanelen). Ik vrees dat het volgend jaar toch minder of bijbetalen wordt. Hangt af van zon en stookgedrag. Zo'n bad tikt ook aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:06 schreef FANN het volgende:
even iets anders... hebben jullie al jullie jaarafrekening gekregen van gas en elecetra?
die viel het toch wel tegen eigenlijk......
Hier helemaal nix.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:07 schreef FANN het volgende:
[..]
hier sneeuw het nog steeds![]()
er ligt gewoon een heel pak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |