quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:05 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ga vrij nemen tot 7 maart![]()
En daarna ook
Sterker nog, denk dat ik helemaal niet meer terugkom![]()
Ik word assistente van Matt![]()
oh mijn hartquote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben helemaal HYPERDEPIEPER![]()
![]()
WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRIHIMAAAA VIVA HOLLANDIAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihiquote:
Vage slijtplek in z'n kruis.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:16 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij is dit de producer: https://www.instagram.com/p/Bs7qFLnh_Cj/
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:28 schreef Mandy040986 het volgende:
Als ik het goed heb opgezocht, is die man verbonden geweest aan Kovacs, als keyboardist en Musical Director.
Dan kan het al helemaal niet meer misgaan!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:32 schreef Dave het volgende:
Hij heeft ook meegewerkt aan dat laatste nummer van Eva, en vorig jaar ook aan die nieuwe plaat van Jan Smit.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:32 schreef Dave het volgende:
Hij heeft ook meegewerkt aan dat laatste nummer van Eva, en vorig jaar ook aan die nieuwe plaat van Jan Smit.
Alleen bij jou of zien anderen m'n foto ook niet? Want imgur heeft FOK ook weleens geblokt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:43 schreef Dave het volgende:
Het lijkt er op dat imgur hier onlangs 'dicht' is gezet.
Ik kan jouw foto gewoon zienquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen bij jou of zien anderen m'n foto ook niet? Want imgur heeft FOK ook weleens geblokt.
In ieder geval bij mij. Ik ga m'n collega's niet vragen of ze ook op FOK zitten.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen bij jou of zien anderen m'n foto ook niet? Want imgur heeft FOK ook weleens geblokt.
Ik zie 'm welquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch denk ik wel dat-ie gelijk heeftquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:02 schreef Guanabana het volgende:
Omg check dat artikel op NOS nuRaatgevers zielige meninkje is daar helaas ook doorgedrongen.
Valt toch wel een beetje mee? Ik vind het geen topstuk, maar zielig zou ik het ook niet noemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:02 schreef Guanabana het volgende:
Omg check dat artikel op NOS nuRaatgevers zielige meninkje is daar helaas ook doorgedrongen.
Dat gesmiespel van 'bronnen dichtbij de commissie' is gewoon niveau roddelblad. Zeg gewoon wie of hou je mond, zeg maar. Ik snap het áls het een reden zou zijn om iemand meer zelf te willen kneden, maar ga niet als NOS niet Raatgever naroepen 'ja nee iemand zei dat echt hoor maar ik zeg lekker niet wie'. Die gast moet z'n rancune een jaar later nou echt eens naast zich neerleggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:07 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Valt toch wel een beetje mee? Ik vind het geen topstuk, maar zielig zou ik het ook niet noemen.
Blame it on the foetus.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:48 schreef Greys het volgende:
Oké dan is het gewoon allemaal Dave z'n schuld. As usual.
Je bloeddrukquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:16 schreef Greys het volgende:
Maar goed. Die heeft het wrs nog steeds over Waylon als Duncan in de finale staat. Ziekelijk.
Ik ga die man niet meer lezen iig. Met z'n chronische hetze.
quote:
In de polls op Twitter en FB niet. Maar misschien heb je gelijk hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij was Thanks but no thanks toch een stuk populairder bij het NLs publiek
Calm After the Storm werd beter door de act op het podium, toen klopte het ineens. Bij outlaw was dat helaas andersomquote:
Gaat goed, ik verbaas me en lach.quote:
Eens. Maar dat wist in beide gevallen niemand op het moment van liedkeuze. Commissie ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:20 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Calm After the Storm werd beter door de act op het podium, toen klopte het ineens. Bij outlaw was dat helaas andersom
Raatgever vond als enige persoon ter wereld The World Can Wait een betere keuze. Daarin is hij blijven hangen, en het nam op een gegeven moment vrij extreme vormen aan. Hij is niet in staat om in te zien dat niet Waylon maar hijzelf volledig losstaat van de realiteit.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus ja serieus top dat ze het nu anders doen, maar Og3ne met hun lied is net zo'n goed 'voorbeeld' als Waylon. Maar Raatgever blijft daar maar op hakken.
Het had ook te maken met het feit dat hij niet als eerste wist dat Waylon gingquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Raatgever vond als enige persoon ter wereld The World Can Wait een betere keuze. Daarin is hij blijven hangen, en het nam op een gegeven moment vrij extreme vormen aan. Hij is niet in staat om in te zien dat niet Waylon maar hijzelf volledig losstaat van de realiteit.
Zelf had ie idd de meest slechte keuze uit alle liedjes. En Outlaw kon niet want Oeh Oeh Oeh er zat een zinnetje in over whisky into wine en daar zouden de gelovigen het lied op afbranden. Niemand over gehoord. En nee ook niet toen de act nog niet bekend was.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Raatgever vond als enige persoon ter wereld The World Can Wait een betere keuze. Daarin is hij blijven hangen, en het nam op een gegeven moment vrij extreme vormen aan. Hij is niet in staat om in te zien dat niet Waylon maar hijzelf volledig losstaat van de realiteit.
Ik vond de staging van Waylon ook kut, maar Raatgevertje blijft maar volhouden dat het aan het nummer lag.
Ja, volkomen belachelijk. Je denkt toch niet dat die Russisch-orthodoxen enig idee hebben waar Waylon over zingt?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelf had ie idd de meest slechte keuze uit alle liedjes. En Outlaw kon niet want Oeh Oeh Oeh er zat een zinnetje in over whisky into wine en daar zouden de gelovigen het lied op afbranden. Niemand over gehoord. En nee ook niet toen de act nog niet bekend was.
Jan Uriot, da's een bloedige nageboorte van een onenight-stand tussen Evert Santegoeds en Albert Verlindequote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:51 schreef Dave het volgende:
Kan niet kijken, maar https://www.telegraaf.nl/(...)act-weg-met-die-belg
Ik hou van die jongen, nu al, kan wel huilen, wat gebeurt er toch dit kan alleen maar mis gaan.quote:
Ah kijk daar heb je ‘t al.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:32 schreef Dave het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou van die jongen, nu al, kan wel huilen, wat gebeurt er toch dit kan alleen maar mis gaan.
Ben serieus benieuwd of ze ‘m weer vragen of er ook klaar mee zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:00 schreef Mandy040986 het volgende:
Het enige waar ik het mee eens ben is: weg met die belg. Hahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |