Dat ligt inderdaad niet in Brabantquote:
Limboquote:
Oeh roddels! Vertelquote:Op maandag 21 januari 2019 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was een behoorlijk fiasco anders; gelukkig was het snel voorbij.
Was het een ex van mij dan?quote:Op maandag 21 januari 2019 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Build that wall!quote:
Was dat met de Fokster?quote:Op maandag 21 januari 2019 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Viel gewoon al tegen vanaf het moment dat ik d'r zag; wat gedronken en toen maar snel weer naar huis gegaan. Weinig initiatief, geen klik.quote:
Gun je beter dan dat.quote:
Ik verdorie dus ook. Ach, op een positieve noot: ik heb dus wel de bloedmaan gezienquote:Op maandag 21 januari 2019 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt mee, was vanmorgen wel om 4 uur wakker
Daar wil ik dus ook niet gevonden worden. Dead or alive.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Helmond. Daar wil je nog geen paar schoenen hebben staan.
Al mijn schoenen staan daarquote:Op maandag 21 januari 2019 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Helmond. Daar wil je nog geen paar schoenen hebben staan.
Ik zal er nooit zo vroeg uitgaan met deze kou, heb eerder een sirene nodig om wakker te worden.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt mee, was vanmorgen wel om 4 uur wakker
quote:Op maandag 21 januari 2019 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, daar hield ik het een jaar of 7 mee vol.
Was dan ook niet vrijwillig.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zal er nooit zo vroeg uitgaan met deze kou, heb eerder een sirene nodig om wakker te worden.
Wist niet dat ie zou komen dus niet op geletquote:Op maandag 21 januari 2019 19:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik verdorie dus ook. Ach, op een positieve noot: ik heb dus wel de bloedmaan gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |