Ik zie ineens kansen voor Jan Smit op het podium met een fles en een stoelpoot.quote:
Ikke ookquote:Op maandag 21 januari 2019 20:00 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik ben nogsteeds echt super enthousiast, i have a reaaally good feeling about this
Ikke ookquote:Op maandag 21 januari 2019 20:09 schreef Cee het volgende:
Ik ben gewoon zo ontzettend benieuwd maar ook hoopvol en opgelucht.
Deugt niks van volgens de Snor zeker?quote:Op maandag 21 januari 2019 21:32 schreef GeorgeM het volgende:
Bij VI hebben ze het nu zelfs over het songfestival
Dat was echt heel erg ja. En toen kwamen de krumpende (dat was het woord toch) dansers nog...quote:Op maandag 21 januari 2019 21:33 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik merk dat ik alleen al door de bekendmaking van de artiest weer in de Eurovisie flow komKan nu al niet wachten op het nummer. En heb al zin om te fantaseren over de act. Maar goed, nu eerst nog even het lied afwachten. Een ballad zou prima zijn, mooi in contrast met de inzending van vorig jaar. Die ik nog steeds erg goed vind, alleen jammer van de act
Wat een paniek toen, Moldavië eerst en dat bleek gewéldig te zijn, en toen vlak voor de rehearsal de ontdekking dat Waylon een tijgerpak droeg
En toen begon de act, en daarna de rouwstemming.
Maar weer on-topic, ik heb er zin in
Heeeeee Whiskers my friend!quote:
Georgequote:Op maandag 21 januari 2019 21:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heeeeee Whiskers my friend!LONG TIME NO SEE
Of ze geen betere zanger hadden kunnen vindenquote:Op maandag 21 januari 2019 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Deugt niks van volgens de Snor zeker?
De semi met NL erin gaan we in de kroeg kijken op groot scherm. Zelfde als vorige keren. Eind januari weten we of dat dinsdag of donderdag wordt en dan heeft iedereen tijd zat om evt de dag erna in mei vrij te nemen.quote:Op maandag 21 januari 2019 21:38 schreef Andromache het volgende:
Heb voor het eerst zijn stem gehoord. Klinkt fijn, eindelijk eens een moderne popvibe. Ogene was dat niet voor mij.
Helemaal zin in. Gaan we nog samen kijken 16-5??
Oh ja, toen wisten we nog niet dat het tijgerpak nog wel het minste probleem wasquote:Op maandag 21 januari 2019 21:33 schreef Chocoladesoes het volgende:
Wat een paniek toen, Moldavië eerst en dat bleek gewéldig te zijn, en toen vlak voor de rehearsal de ontdekking dat Waylon een tijgerpak droegEn toen begon de act, en daarna de rouwstemming.
Preciesquote:Op maandag 21 januari 2019 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, toen wisten we nog niet dat het tijgerpak nog wel het minste probleem was
Hou ooopppquote:Op maandag 21 januari 2019 21:59 schreef Cee het volgende:
Gaat ie straks zeker nog tweede worden en dat Bilal wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |