quote:Op maandag 21 januari 2019 19:19 schreef Martijnnnpp het volgende:
Hij heeft ook meegeschreven aan een k-pop album wat op nummer 1 is gekomen, dus heb hoge verwachtingen
 K-pop. Dat is meteen weer iets heel anders.
 K-pop. Dat is meteen weer iets heel anders. 

Dat heeft hij snel gedaan!quote:

Dat zei Albert net op tv.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Dan begin ik toch weer hoop te krijgen...

https://www.vestingpop.nl/duncan-laurence.phpquote:Duncan reisde af naar Stockholm en Londen om zich te ontwikkelen tot de songwriter die hij dezer dagen is. In 2018 behaalde Duncan zijn eerste nummer een notering als schrijver voor derden, door mee te schrijven aan het album van de K-Pop legendes 동방신기(TVXQ!). Duncan schreef hiervoor het nummer “Closer”. Het album kwam op een nummer 1 positie binnen in maar liefst elf landen, en behaalde de top 10 in de Billboard Worldwide Album

Ja is ook wel een beetje te merken aan het filmpje, hij is weleens beter uit zijn woorden gekomenquote:

Ja dit van dat buitenland noemde Albert idd ook net. En dat ie kennelijk ook voor TCL schreef.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
https://www.vestingpop.nl/duncan-laurence.php

WAT DOE JEquote:Op maandag 21 januari 2019 19:17 schreef Guanabana het volgende:
Hij doet me qua uiterlijk een klein beetje denken aan Filemon Wesselink, maar die associatie ga ik meteen weer proberen te verdringen

Of deze?quote:Op maandag 21 januari 2019 19:24 schreef Guanabana het volgende:
Dit is dat K-pop nummer dat hij schreef, of was dat al gepost?
 Deze kreeg ik als ik kpop closer Googlede.
 Deze kreeg ik als ik kpop closer Googlede.  

quote:Op maandag 21 januari 2019 19:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oke. Maar kom je ook terug als het meevalt? Dan ook een man (of vrouw, of watdanook) zijn he!
Ik kom zeker terug, wat er ook gebeurt (maar ik ga toch gelijk krijgen).quote:Op maandag 21 januari 2019 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan mogen wij er ook best om lachen als je er naast zat straks, toch?

Dat is sportief!quote:Op maandag 21 januari 2019 19:26 schreef VeX- het volgende:
[..]
[..]
Ik kom zeker terug, wat er ook gebeurt (maar ik ga toch gelijk krijgen).

Reetkever met zijn grudgesquote:Op maandag 21 januari 2019 19:24 schreef ijs_beer het volgende:
Even m'n gal gespuid over Raatgever bij die tweet van het AD.

Oh weinig views dan als het een hit was in zo veel landenquote:Op maandag 21 januari 2019 19:27 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Overal noemt men die van TVXQ

Gaat waarschijnlijk gebeurenquote:Op maandag 21 januari 2019 19:32 schreef Greys het volgende:
Ik lach me kapot als het lied straks allejezus goed is en iedereen in NL eerst anderhalve maand los is gegaan met negatief gedoe. En daarna roepen 'ja we gaan winnen'.

Oh we zitten weer in deze rollercoaster en IK HOU ERVANquote:Op maandag 21 januari 2019 19:32 schreef Greys het volgende:
Ik lach me kapot als het lied straks allejezus goed is en iedereen in NL eerst anderhalve maand los is gegaan met negatief gedoe. En daarna roepen 'ja we gaan winnen'.

Moet zeggen dat het me nog meevalt met het negatievisme. Zelfs op twitter valt het nog relatief mee. Meest geposte reactie is 'Wie?' En da's ook niet zo vreemd.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:32 schreef Greys het volgende:

Niet dat een allejezus goed lied een garantie is om te winnen wanneer de concurrentie een gimmick heeftquote:Op maandag 21 januari 2019 19:32 schreef Greys het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |