quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:40 schreef Six. het volgende:
[..]
Je kunt die blikken ook openknippen , platdrukken en als bedekking voor de binnenkant van je kliko gebruiken. 😂
jajajaja, doe dan een foto in badpak als je dat een beetje geloofwaardig wilt laten overkomenquote:Op zondag 24 februari 2019 16:22 schreef Seven. het volgende:
Six. heeft last van carpaal tunnelsyndroom dus momenteel rustig aan. Schuur opruimen en afvoeren van alle zooi heeft een halve week in beslag genomen![]()
Maar dus, binnen gebeurt er wel het één en ander. De inloopkast is zo goed als klaar, alleen de roede moet nog opgehangen worden. De vloer is alweer gedeeltelijk opgeschuurd. En de spiegel hangt! Let niet op mijn haren, dit was na het baantjes trekken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2019 16:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jajajaja, doe dan een foto in badpak als je dat een beetje geloofwaardig wilt laten overkomen
Worth a shot, wasn't it?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 16:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jajajaja, doe dan een foto in badpak als je dat een beetje geloofwaardig wilt laten overkomen
Ik denk dat je wel polyurethaan op kleur kunt krijgen, maar wij gaan voor histor betonverf met een matte transparante PU laag erop.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
Begrijp ik goed dat er verf van polyurethaan bestaat? Of gaan jullie zelf een gietvloer gieten?
Haha, dat weet ik wel zeker!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:07 schreef monsterd. het volgende:
Schuifdeur past prima zo toch en denk dat je liever een afscheiding wilt dan straks plassen water.
Ahja, zoiets hebben wij ook bij onze huidige vloer. Alleen hebben wij in plaats van betonfverf een epoxy coating.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel polyurethaan op kleur kunt krijgen, maar wij gaan voor histor betonverf met een matte transparante PU laag erop.
Ik vind 'm ook netjes geworden.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh dat is ingenieus. Ziet er strak uit die douchewand.
Tegen die kopse wand hoort een ->bronskleurige<- spiegel tot op de vloer met een koofje met een LEDstrip erin erboven op een bewegingssensor ofzo.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:01 schreef Seven. het volgende:
Hoi fokkers!
Six. heeft de schuideuren in de douchecabine gezet:
[ afbeelding ]
En vanuit de douche, loer je dan zo de inloopkast in. Kun je alvast bedenken wat je aandoet of zo:
[ afbeelding ]
Oehquote:Op zondag 3 maart 2019 14:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tegen die kopse wand hoort een ->bronskleurige<- spiegel tot op de vloer met een koofje met een LEDstrip erin erboven op een bewegingssensor ofzo.
Ik denk dat het goed zal bevallen! Nachtkastjes worden bij mij al snel een stofnestquote:Op zondag 3 maart 2019 18:19 schreef Tegan het volgende:
Zwevende nachtplankjes met usb-stopcontact eronder hebben wij ook. Bij ons uit ruimtegebrek, maar heel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |