NJ, prachtige foto's

Hopelijk is de nacht goed gegaan?
Juul met een grote strandbal, dat lijkt mij een heel mooi plaatje voor BDF

Donna, wat zielig dat tandje door de lip, pijnlijk om je kind pijn te zien hebben
Tink, wat fijn dat de groei goed door blijft zetten!
Aure, slechte-nachten-boks en even een knuffel voor jou, ik denk echt niet dat je iets verkeerd doet hoor, het ene kind slaapt gewoon (helaas) minder goed dan het andere kind. Een nachtje, of een paar nachtjes oma, kunnen wel wonderen doen en dan spreek ik uit ervaring. Mijn peuter was een dramátische slaper en bleef dat tot ze 1,5 was, ze eindigde elke nacht bij ons in. Zo ook de nacht waarin de bevalling van Vlokje begon, dan vang je je weeën niet heel fijn op zeg maar

Tijdens de 1e week na de bevalling heeft Jewel elke nacht bij opa en oma geslapen zodat we allemaal wat meer rust hadden, en vanaf het moment dat ze weer thuis kwam was het probleem opeens opgelost en sliep ze keurig elke nacht in haar eigen bed. Ik vind het nog steeds vreemd hoe dat soms kan werken (daarna ging het overigens wel weer mis hoor, maar dat was gelukkig maar tijdelijk

). Ik duim voor jou dat het ook zo werkt met Jip. En anders toch minstens dat je dit weekend heerlijk uit kan rusten.
En herkenbaar, voor peuter was ik ervan overtuigd dat ik nooit zou kunnen functioneren op minder dan 8 uur slaap per nacht. Ik draai nu nachten van (vaak minder dan) de helft en ik voel mij soms zelfs fitter en productiever dan voor peuter en baby.

Ach de knappe Jip, wat fijn om hem helemaal opgeknapt te zien

Ik kreeg het volgende bericht in bitcare van de opvang: "We merken dat Vlokje heel onrustig drinkt uit de fles. We hebben haar daarom melk aangeboden uit een glas. Ze drinkt hier al heel goed uit. Ze heeft 180 ml melk uit een glas gedronken." Ik wist even niet of ik moest lachen of huilen bij het idee dat mijn baby van nog geen 8 maanden melk drinkt uit een glas. Baby, welke baby