Foto's gemaakt?quote:Op maandag 21 januari 2019 06:19 schreef Gooddeal het volgende:
Het was prachtig.![]()
Steenkoud wel. Eerst ontdooien.
Hoe kan datquote:Op maandag 21 januari 2019 06:20 schreef mario390 het volgende:
![]()
ik had hoofdpijnben van 1 00 - 5 30 geslapen
jaaaaaa ik zit nog buitenquote:Op maandag 21 januari 2019 06:19 schreef Gooddeal het volgende:
Het was prachtig.![]()
Steenkoud wel. Eerst ontdooien.
ben om 5 30 wakker geworden,was dat ook in Bleiburg? i had er dat wel geweest maar dann niet an gedachtquote:
twee, en jas, trui, dikke sjaal. Kofffie!quote:
je kan nog kijken!quote:Op maandag 21 januari 2019 06:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben om 5 30 wakker geworden,was dat ook in Bleiburg? i had er dat wel geweest maar dann niet an gedacht
ohhhhh adembenemend!!!!quote:
Die is nu verduisterd.quote:Op maandag 21 januari 2019 06:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is donker boven ik zie geen maan
Mooi. Je hebt ook een goede camera zegquote:
Waarom is dat eigenlijk?quote:Op maandag 21 januari 2019 06:28 schreef Gooddeal het volgende:
Zo mooi, dat hij dan ineens rood kleurt.
Ik ook.quote:Op maandag 21 januari 2019 06:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
maan is niet zo interessant zie liever vrouwen
quote:Op maandag 21 januari 2019 06:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2019 06:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
Zoiets.quote:Op maandag 21 januari 2019 06:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Omdat er dan geen direct zonlicht op de maan schijnt. Zoiets .
Met een zuinig pijpbekkiequote:
dat wat?quote:Op maandag 21 januari 2019 06:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
mijn god dat interieurdaar krijg je ook wel hoofdpijn van
odonquote:Op maandag 21 januari 2019 06:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
schlechte cap gemakt daar heeft zij de nudel in mond
quote:
Dat, ik heb mijn verklaring bij die afkorting bedacht en houd het daarbijquote:Op maandag 21 januari 2019 06:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die leute reden in handgemakte ratseln
ik zou gaan flippen als er zoveel rotzooi isquote:Op maandag 21 januari 2019 06:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
mijn god dat interieurdaar krijg je ook wel hoofdpijn van
Waarom ben ik het dan al jaren aan het scheiden?quote:Plastic mag straks weer gewoon bij het restafval...
mooi GDquote:
Ik wou er mee gaan beginnen, maar als het niet meer hoeft stop ik er mee..quote:Op maandag 21 januari 2019 07:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom ben ik het dan al jaren aan het scheiden?
Goedemorgen.Mooi hoor.quote:
Hello?quote:Zoon Lionel Richie dreigt met bom op luchthaven Londen...
Mijn broer overkwam ook een keer zoiets doms, vroegen ze bij de douane of ie iets aan te geven had zegt die gek, ja, zwei kilo, nou, de auto werd dus helemaal uitgekamd en ze namen daar de tijd voor.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denken dat je bekend bent en dan iets stoms zeggen
Vooral de Franse douane stond er om bekend... aantal keren met de bus aan de grens geheel uitgekamd ....quote:Op maandag 21 januari 2019 09:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broer overkwam ook een keer zoiets doms, vroegen ze bij de douane of ie iets aan te geven had zegt die gek, ja, zwei kilo, nou, de auto werd dus helemaal uitgekamd en ze namen daar de tijd voor.
Je kunt je het beste van je goede kant laten zien en even snel meewerken.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral de Franse douane stond er om bekend... aantal keren met de bus aan de grens geheel uitgekamd ....
Ja, soms waren ze heel selectief op uiterlijk... Waren er een paar uitgepikt werd er gezegd nee ze moeten die 2 verklede nonnen checkenquote:Op maandag 21 januari 2019 09:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kunt je het beste van je goede kant laten zien en even snel meewerken.
Mij pikken ze er altijd uit.quote:Op maandag 21 januari 2019 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, soms waren ze heel selectief op uiterlijk... Waren er een paar uitgepikt werd er gezegd nee ze moeten die 2 verklede nonnen checken
Ik weet dat, dus vind het verder prima, heb toch niks te verbergen.quote:Op maandag 21 januari 2019 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ligt in de lijn van de verwachting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja dan heb je niets te vrezen, alleen jammer dat het gebeurt op die manierquote:Op maandag 21 januari 2019 10:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet dat, dus vind het verder prima, heb toch niks te verbergen.
Die lui moeten iets hebben waar ze op af kunnen gaan, nou, lang haar rijmt vaak met drugs, dus checken ze met name de langharigen daarop.quote:Op maandag 21 januari 2019 10:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan heb je niets te vrezen, alleen jammer dat het gebeurt op die manier
Niks voor mij, gekke Amerikanen.quote:Op maandag 21 januari 2019 10:16 schreef chufi het volgende:
Voor de liefhebbers van Cheesecake en andere Amerikaans vreetwaar..
https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?id=534&week=1
Pleur toch op met je haatzaaien, als dat niet in je zit dan zit het er niet in, ongeacht hoeveel haat men 'zaait'.quote:Duizenden Polen namen zaterdag in de havenstad Gdansk afscheid van hun geliefde burgemeester Pawel Adamowicz, die afgelopen week door een geradicaliseerde crimineel werd vermoord.
Ook Rotterdammer Ahmed Aboutaleb bezocht namens Nederland de uitvaart van zijn geliefde collega uit Polen. Velen vermoeden dat haatzaaien de moordenaar heeft opgefokt.
Vandaag mag het .. je zult wel honger hebben na afgelopen weekendquote:Op maandag 21 januari 2019 10:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo even saucijzenbroodjes halen, heb ik zin in.
Die ligt nog in de koelkast, die gaat vandaag wel op.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2019 10:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Hoezo?
Gisteren was ie wel asbestplaten sjouwen
Ohh ja bedankt voor de tip.quote:Op maandag 21 januari 2019 10:16 schreef chufi het volgende:
Voor de liefhebbers van Cheesecake en andere Amerikaans vreetwaar..
https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?id=534&week=1
Deze had ik als dubbel LP.Weggegeven,nog steeds spijt van.quote:
Ik vind dat soort spul van Lidl vaak tegenvallen, het klinkt beter dan het smaakt.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohh ja bedankt voor de tip.Maar volgens mij heb ik die cheesecake al eens geprobeerd en die was niet te vreten. Maar weet niet meer helemaaaaal 100% of het diezelfde was.
Eeuwig zonde.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Deze had ik als dubbel LP.Weggegeven,nog steeds spijt van.
quote:
Ja ik was er ook bang voor, maar er is ernstig tekort aan lekkere cheesecake in de winkels dus dan moet je alles proberen.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat soort spul van Lidl vaak tegenvallen, het klinkt beter dan het smaakt.
Volgens mij had ie nu op vinyl nog een leuke cent opgebracht.quote:
Zo is dat, doe ik ook altijd, maar heb een redelijk goed geheugen en tegenvallers zitten direct in mijn systeem.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik was er ook bang voor, maar er is ernstig tekort aan lekkere cheesecake in de winkels dus dan moet je alles proberen.Je weet maar nooit!
Ik hoef die Amerikaanse spullen ook niet.. Ik wacht weer op een Spaanse week.. mn olijfoliespuitbussen zijn bijna opquote:Op maandag 21 januari 2019 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat soort spul van Lidl vaak tegenvallen, het klinkt beter dan het smaakt.
Ik heb Prisha toen wel een foto gestuurd geloof ik, misschien dat die de verpakking nog herkent.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo is dat, doe ik ook altijd, maar heb een redelijk goed geheugen en tegenvallers zitten direct in mijn systeem.
Denk het ook wel.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij had ie nu op vinyl nog een leuke cent opgebracht.
Ik vind het iig een mooie collectie ambient tunes.quote:
Dat zeker,staat ook op mijn MP4 speler.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het iig een mooie collectie ambient tunes.
Ik luister deze regelmatig, erg mooi voor als je nog even een uurtje in slaap wil vallen dan zweef je uiteindelijk gewoon lekker weg.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zeker,staat ook op mijn MP4 speler.
Leuk om de Muis te supporteren ook The Queen of the lidlquote:Op maandag 21 januari 2019 11:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik was er ook bang voor, maar er is ernstig tekort aan lekkere cheesecake in de winkels dus dan moet je alles proberen.Je weet maar nooit!
quote:Op maandag 21 januari 2019 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik luister deze regelmatig, erg mooi voor als je nog even een uurtje in slaap wil vallen dan zweef je uiteindelijk gewoon lekker weg.
Ik heb jou gesupportquote:Op maandag 21 januari 2019 11:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Leuk om de Muis te supporteren ook The Queen of the lidl
Die vreet alles, als het maar goedkoop is.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Leuk om de Muis te supporteren ook The Queen of the lidl
quote:Op maandag 21 januari 2019 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bloedmaan, ik vind het toch niet echt fris klinken.
Dan moet je even een minuut hard nee schudden,dat helpt.quote:
quote:
Jemig jij bent bij de pinken vandaagquote:Op maandag 21 januari 2019 11:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb jou gesupportkwekkeboom oven dingens gescoord
Haal die spiegels weg dan ook, ik kijk er smorgens niet inquote:
Ben al een tijdje niet meer geschoren ook.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Haal die spiegels weg dan ook, ik kijk er smorgens niet in
Ja uit m'n werk vandaan meteen, had eigenlijk geen fut maar hoorde allemaal angstaanjagende verhalen over sneeuw morgen.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jemig jij bent bij de pinken vandaag
quote:Op maandag 21 januari 2019 11:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja uit m'n werk vandaan meteen, had eigenlijk geen fut maar hoorde allemaal angstaanjagende verhalen over sneeuw morgen.Dus maar ff goed voorbereid qua boodschappen voor de komende dagen.
Nou mijn remmen kreeg ik niet ingedrukt vanochtendquote:Op maandag 21 januari 2019 11:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop dat mijn Fordje nog start2 dagen stil gestaan
Insmeren met vaseline.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou mijn remmen kreeg ik niet ingedrukt vanochtendGelukkig luisterden ze wel na een paar minuten sjorren
Break a leg....quote:Op maandag 21 januari 2019 11:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou mijn remmen kreeg ik niet ingedrukt vanochtendGelukkig luisterden ze wel na een paar minuten sjorren
Of oude handschoenen er over doenquote:
Ohh helpt dat? Hij staat wel beschut. Maar ik had 'm al een week niet gebruikt ook.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of oude handschoenen er over doenwaar staat dat ding
Ja toch scheelt allicht haha wollen of zoquote:Op maandag 21 januari 2019 11:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohh helpt dat? Hij staat wel beschut. Maar ik had 'm al een week niet gebruikt ook.
Maak een lijstje.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet mijn kop erbij houden, anders vergeet ik weer de helft.
Zit net te kijken jaquote:Op maandag 21 januari 2019 11:46 schreef TillyB het volgende:
Volgens KNMI gaat het halverwege de ochtend pas sneeuwen morgen, als ik het goed begrijp. Dan hoop ik al thuis te zijn.
quote:Op maandag 21 januari 2019 11:46 schreef TillyB het volgende:
Volgens KNMI gaat het halverwege de ochtend pas sneeuwen morgen, als ik het goed begrijp. Dan hoop ik al thuis te zijn.
Lekker zonnetje, mocht zelfs nog wel wat kouder zijn. Een graadje of 5 of zo.quote:Op maandag 21 januari 2019 12:25 schreef TillyB het volgende:
[..]Dat jij dit zegt vind ik een beetje eng
quote:Op maandag 21 januari 2019 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker zonnetje, mocht zelfs nog wel wat kouder zijn. Een graadje of 5 of zo.
En je halve hanenkip dan?quote:Op maandag 21 januari 2019 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Huispak weer aan, saucijzenbroodjes in huis en alles voor een vers soepje.
Huispakquote:Op maandag 21 januari 2019 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Huispak weer aan, saucijzenbroodjes in huis en alles voor een vers soepje.
Die eet ik ook, heb dagen niet of nauwelijks gegeten dus begin eigenlijk nu best wel wat honger te krijgen.quote:
Voor over de gracht! Hm was dat nou vorig jaar of dat jaar daarvoor..quote:Op maandag 21 januari 2019 12:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft zn schaatsen zelfs al uit het vet gehaald
Mijne is gewoon zwart zonder glitters en/of ander opsmuk.quote:Op maandag 21 januari 2019 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie er één heeft van Royke Donders.
Pas als het bloedverzengend heet wasquote:Op maandag 21 januari 2019 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat nu weer? De oude Scrut was ook dol op het weer.
Hier is ie iig bevroren op het grote wak voor de vogels na.. Nu hopen dat de jeugd eens geen rotzooi op het ijs gooit en dat de sneeuw ook miniem is en gauw weer weg waait ...quote:Op maandag 21 januari 2019 12:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Voor over de gracht! Hm was dat nou vorig jaar of dat jaar daarvoor..
Met kou werkt het toch net zo?quote:Op maandag 21 januari 2019 12:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Pas als het bloedverzengend heet was
gooiden ze rotzooi op het ijs?quote:Op maandag 21 januari 2019 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier is ie iig bevroren op het grote wak voor de vogels na.. Nu hopen dat de jeugd eens geen rotzooi op het ijs gooit en dat de sneeuw ook miniem is en gauw weer weg waait ...
Ben je de dag met een fles vodka begonnen ofzo?quote:Op maandag 21 januari 2019 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met kou werkt het toch net zo?
Stiekem is hij gewoon een Rus en wellicht zelfs een spion van Putin.quote:Op maandag 21 januari 2019 12:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben je de dag met een fles vodka begonnen ofzo?
quote:
Tis lekker warm jaquote:Op maandag 21 januari 2019 12:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Zonnetje erbij en lekker fris.
Nee, met een kopje thee.quote:Op maandag 21 januari 2019 12:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben je de dag met een fles vodka begonnen ofzo?
quote:Op maandag 21 januari 2019 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stiekem is hij gewoon een Rus en wellicht zelfs een spion van Putin.
Too much will get you high, not enough and you're gonna die.quote:
Op het eiland moet het helemaal lekker zijn nu. Ik zou ook wel op Vlieland willen wonen, zo'n drie uur per dag of zo.quote:
Getsie, vega theequote:Op maandag 21 januari 2019 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gehackt is toch van de vegetarische schlager?
Buckler.quote:Op maandag 21 januari 2019 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, echte mannen drinken de hele dag bier.
Welquote:Op maandag 21 januari 2019 13:11 schreef TillyB het volgende:
Bier kan je geen mozaïek koekjes in dopen
En een gebrek aan opvoeding.quote:Op maandag 21 januari 2019 13:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Kinderen die nooit van schaatsen hebben gehoord
zonde, zag er zo leuk uit die schaatsende mensen op het ijs, kwamen prachtige plaatjes voorbij op instaquote:Op maandag 21 januari 2019 13:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Kinderen die nooit van schaatsen hebben gehoord
Preciesquote:
kan je lekker gaan hobbyenquote:Op maandag 21 januari 2019 13:15 schreef pullup het volgende:
Ik ben wel even werkloos nu met al dat ijs
#saai
Ga zelf wel weer wat meer trainen iddquote:
viel Nase spassquote:Op maandag 21 januari 2019 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja ja, früher war alles besser. Ich geh' mal wieder eine frische Nase holen, heute ist auch alles gut.
quote:Op maandag 21 januari 2019 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja ja, früher war alles besser. Ich geh' mal wieder eine frische Nase holen, heute ist auch alles gut.
anderhalf uur heen, anderhalf uur terugquote:Op maandag 21 januari 2019 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op het eiland moet het helemaal lekker zijn nu. Ik zou ook wel op Vlieland willen wonen, zo'n drie uur per dag of zo.
Lekker zwieren.quote:Op maandag 21 januari 2019 13:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
zonde, zag er zo leuk uit die schaatsende mensen op het ijs, kwamen prachtige plaatjes voorbij op insta
Ik was erbij.quote:
ik moest een beetje lachen om die trailerquote:
quote:
Jij bent stiekem Dre?quote:
Gefeliciteerdquote:
Goedele is vandaag ook jarig.quote:
Toen moest mn Pa ergens bij Bolsward opgeven ....quote:
Dat wist ik al.....quote:Op maandag 21 januari 2019 13:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goedele is vandaag ook jarig.
Daar heb ik dus helemaal niks mee.quote:
Alleen de fitten halen datquote:Op maandag 21 januari 2019 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker rustig in de koffiecorner vandaag
Lijkt me geen compliment.quote:Op maandag 21 januari 2019 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik kreeg 2 gratis gezichtsmaskers van de Kruidvat mevroi
Gelukkig nietquote:Op maandag 21 januari 2019 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me geen compliment.
Kreeg je er ook nog wat deo bij?
Zolang het droog is hoor je mij niet klagen.quote:
Echt hoor,volgens mij slikken die zelf pammetjes bij het leven.quote:Op maandag 21 januari 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Nu nog alleen naar de apotheek waar de medewerksters retarded zijn en alles 50 minuten duurt
Die komen over een klein uurtje wel klagenquote:Op maandag 21 januari 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Sorry meelezende apotheek assistenten
quote:Op maandag 21 januari 2019 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die komen over een klein uurtje wel klagen
quote:Op maandag 21 januari 2019 13:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,volgens mij slikken die zelf pammetjes bij het leven.
Ik heb ze wel gehad.Ik sliep er goed op,maar de dag er na zo duf als wat.quote:Op maandag 21 januari 2019 13:51 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog nooit een pammetje gehad.. Is dat wat ?
Hoe heet Rocky op zijn Oostenrijks?quote:
Steinyquote:Op maandag 21 januari 2019 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe heet Rocky op zijn Oostenrijks?
Rokicquote:Op maandag 21 januari 2019 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe heet Rocky op zijn Oostenrijks?
quote:
Wat heb je gegeten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |