Ja, soms waren ze heel selectief op uiterlijk... Waren er een paar uitgepikt werd er gezegd nee ze moeten die 2 verklede nonnen checkenquote:Op maandag 21 januari 2019 09:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kunt je het beste van je goede kant laten zien en even snel meewerken.
Mij pikken ze er altijd uit.quote:Op maandag 21 januari 2019 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, soms waren ze heel selectief op uiterlijk... Waren er een paar uitgepikt werd er gezegd nee ze moeten die 2 verklede nonnen checken
Ik weet dat, dus vind het verder prima, heb toch niks te verbergen.quote:Op maandag 21 januari 2019 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ligt in de lijn van de verwachting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja dan heb je niets te vrezen, alleen jammer dat het gebeurt op die manierquote:Op maandag 21 januari 2019 10:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet dat, dus vind het verder prima, heb toch niks te verbergen.
Die lui moeten iets hebben waar ze op af kunnen gaan, nou, lang haar rijmt vaak met drugs, dus checken ze met name de langharigen daarop.quote:Op maandag 21 januari 2019 10:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan heb je niets te vrezen, alleen jammer dat het gebeurt op die manier
Niks voor mij, gekke Amerikanen.quote:Op maandag 21 januari 2019 10:16 schreef chufi het volgende:
Voor de liefhebbers van Cheesecake en andere Amerikaans vreetwaar..
https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?id=534&week=1
Pleur toch op met je haatzaaien, als dat niet in je zit dan zit het er niet in, ongeacht hoeveel haat men 'zaait'.quote:Duizenden Polen namen zaterdag in de havenstad Gdansk afscheid van hun geliefde burgemeester Pawel Adamowicz, die afgelopen week door een geradicaliseerde crimineel werd vermoord.
Ook Rotterdammer Ahmed Aboutaleb bezocht namens Nederland de uitvaart van zijn geliefde collega uit Polen. Velen vermoeden dat haatzaaien de moordenaar heeft opgefokt.
Vandaag mag het .. je zult wel honger hebben na afgelopen weekendquote:Op maandag 21 januari 2019 10:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo even saucijzenbroodjes halen, heb ik zin in.
Die ligt nog in de koelkast, die gaat vandaag wel op.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2019 10:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Hoezo?
Gisteren was ie wel asbestplaten sjouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |