Sorry hoor maar dit was nou niet bepaald een standaard speelplek voor peuters van 2. De grote vraag is natuurlijk waarom die put open lag en niet adequaat was afgedekt - daar ligt de voornaamste schuldvraag. Als die put gewoon goed was afgesloten was dit drama nooit gebeurdquote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gaat om dat hele beschuldigende toontje richting die ouders. Alsof ze nog geen blik in een andere richting hadden mogen werpen omdat er zonder dat iemand dat kan voorzien een put zit.
Er spelen ieder dag vele kinderen terwijl hun ouders met een half oog meekijken. Die vallen doorgaans niet in waterputten.
Inderdaad, het is een dun lijntje.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:46 schreef Nielsch het volgende:
Je doet het als ouder toch nooit goed, dus ik trek me weinig aan van dat soort posts.
Als je je kinderen even vrij laat dan krijg je commentaar dat je onzorgvuldig bent en je kinderen in gevaarlijke situaties brengt.
Als je je kinderen in de gaten houdt dan ben je een overbezorgde ouder die kinderen veel te beschermend laat opgroeien...
Ach ja...
Ook zoiets. In plaats van je erbij neerleggen dat dit gewoon vette pech was wordt er meteen een klopjacht gemaakt om iemand te vinden die aan de paal moet hiervoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:52 schreef matspontius het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit was nou niet bepaald een standaard speelplek voor peuters van 2. De grote vraag is natuurlijk waarom die put open lag en niet adequaat was afgedekt - daar ligt de voornaamste schuldvraag. Als die put gewoon goed was afgesloten was dit drama nooit gebeurd
Dat valt toch best mee?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook zoiets. In plaats van je erbij neerleggen dat dit gewoon vette pech was wordt er meteen een klopjacht gemaakt om iemand te vinden die aan de paal moet hiervoor.
Hoezo, hij was gewoon buiten aan het spelen met z'n neefjes en nichtjes. Het is gewoon een ongeluk, tragisch maar kan gebeuren.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:52 schreef matspontius het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit was nou niet bepaald een standaard speelplek voor peuters van 2. De grote vraag is natuurlijk waarom die put open lag en niet adequaat was afgedekt - daar ligt de voornaamste schuldvraag. Als die put gewoon goed was afgesloten was dit drama nooit gebeurd
Ok, dus openstaande putten van circa 110 meter diep moeten we maar voor kennisgeving aannemen? En als er dan eens iemand in valt is dat vette pech. Een kinderleven weg - ah joh, vette pechquote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook zoiets. In plaats van je erbij neerleggen dat dit gewoon vette pech was wordt er meteen een klopjacht gemaakt om iemand te vinden die aan de paal moet hiervoor.
Niet vergeten dat er misschien wel helemaal geen kindje in zit he, sommigen denken dat hierquote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:08 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ok, dus openstaande putten van circa 110 meter diep moeten we maar voor kennisgeving aannemen? En als er dan eens iemand in valt is dat vette pech. Een kinderleven weg - ah joh, vette pech
Laten we het hopen dat die kleine dit niet heeft moeten meemaken. Dat zou het allerbeste nieuws zijn. Aan de andere kant, waar is hij dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:12 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Niet vergeten dat er misschien wel helemaal geen kindje in zit he, sommigen denken dat hier![]()
Samen met Maddy McCann ergens aan het wachten op nog 2 onopgeloste kleuterverdwijningen zodat ze kunnen beginnen kaarten?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:13 schreef matspontius het volgende:
misschien wel helemaal geen kindje in zit he, sommigen
Ik ben zeker niet overtuigd en misschien zit daar wel hoop achter. We zullen het binnenkort zien, als ze al iets vinden natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:15 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Samen met Maddy McCann ergens aan het wachten op nog 2 onopgeloste kleuterverdwijningen zodat ze kunnen beginnen kaarten?
Maar serieus, het lijkt me toch echt wel vrij zeker dat hij spijtig genoeg wel gewoon in die put zit. Zeker gezien die foto die genomen was echt vlak voor de val in de put, het haar diep in de put etc...
Geen. Die is al lang en breed keihard dood.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:20 schreef Ericr het volgende:
Hoop doet leven maar welke zelfredzaamheid heeft een kind van 2 om nog maar niet te spreken over de fysieke weerbaarheid.
Dan nog moet hij eruit.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen. Die is al lang en breed keihard dood.
Mja...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:29 schreef Messina het volgende:
[..]
John Edward Jones is het niet met je eens.
Er wordt ook op elke pagina meerdere malen gezegd dat het kind dood is alsof dat nog iets toevoegd aan de situatie.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Deze conclusie wordt op elke pagina getrokken, niemand zegt ook dat het niet zo is.
Zo'n plek buiten lijkt me normaal gesproken nu juist een plaats waar je je kinderen lekker om je heen laat drentelen, zonder er bovenop te hoeven zitten. Het is toch van de zotte dat je rekening moet gaan houden met zo'n put.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 10:52 schreef matspontius het volgende:
[..]
Want dat is in Spanje standaard of zo?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:01 schreef Defcon55 het volgende:
[..]
Hoezo, hij was gewoon buiten aan het spelen met z'n neefjes en nichtjes. Het is gewoon een ongeluk, tragisch maar kan gebeuren.
Vermoed wel, Spanje kennende, dat de hulpverlening te traag op gang kwam maar alsnog, kind was waarschijnlijk sowieso door niemand te redden.
Volgens mij gaat alles in Spanje wat ook maar enigszins overheid gerelateerd is verschrikkelijk traag, maar geef ook toe dat dat vooral op beperkte persoonlijke ervaring gebaseerd is. Denk in ieder geval niet dat het voor dat kindje heeft uitgemaakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:10 schreef Bramito het volgende:
[..]
Want dat is in Spanje standaard of zo?
Bij mij in de omgeving in ieder geval wel helaas.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:10 schreef Bramito het volgende:
[..]
Want dat is in Spanje standaard of zo?
Hulpverlening? Dat zal best meevallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Bij mij in de omgeving in ieder geval wel helaas.
Ambulances zijn altijd heel laat (soms wel 45min), ziekenhuizen zijn te vol waardoor zelfs spoedgevallen soms op de gang komen te liggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:57 schreef Bramito het volgende:
[..]
Hulpverlening? Dat zal best meevallen.
Als ik wist dat daar op die "speelplek" een put van circa 110 diep lag zou ik als ouder toch wel even controleren of die put goed afgesloten was voordat ik mijn kind daar liet rondhuppelen. Of ben ik dan te voorzichtig ingesteld en een overbezorgde ouder?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 11:41 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Zo'n plek buiten lijkt me normaal gesproken nu juist een plaats waar je je kinderen lekker om je heen laat drentelen, zonder er bovenop te hoeven zitten. Het is toch van de zotte dat je rekening moet gaan houden met zo'n put.Dat zou ik de ouders nooit aanrekenen.
Mja, dat ga ik niet betwisten, maar de statistieken zijn heel wat positiever.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Ambulances zijn altijd heel laat (soms wel 45min), ziekenhuizen zijn te vol waardoor zelfs spoedgevallen soms op de gang komen te liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop