SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groot fan van User Wotte
Ach ja, de indekkende pessimist uithangen zorgt ervoor dat je bij een slechte afloop kunt claimen dat je een realist was en bij een goede afloop dat het ondanks alles toch nog miraculeus is goedgekomen.quote:Op zondag 20 januari 2019 23:28 schreef PicoMMP het volgende:
Dramaqueengehalte is weer enorm hoog hier. Ik ga lekker slapen, over een maand staan we bovenaan.
Bij die 3-3 zag het er triest uit ja. Maar ik neem hem niks kwalijk. Als Ziyech linksback zou hebben gestaan zou dat ook zijn gebeurd.quote:Op zondag 20 januari 2019 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als linksback zorgt hij eigenhandig voor een tsunami aan ellende.
In eerste instantie slap verdedigen van blind maar hij had 'm ook gewoon een rotschop kunnen verkopen. Maar goed je kan eens tegen een counter aanlopen.quote:Op maandag 21 januari 2019 00:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bij die 3-3 zag het er triest uit ja. Maar ik neem hem niks kwalijk. Als Ziyech linksback zou hebben gestaan zou dat ook zijn gebeurd.
waarom zou je verliezen van Feyenoordquote:Op maandag 21 januari 2019 07:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgende week verliezen van Feyenoord, daarna van Real en het is weer een tussenjaar.
waarom krijg je er vier tegen thuis tegen Heerenveen? Dat is slechter dan verliezen van Feyenoord.quote:Op maandag 21 januari 2019 07:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom zou je verliezen van Feyenoord
natuurlijk maar zeker met die kabouter op doel vind ik dat toch wel een incident ook al was hij niet de enige die faaldequote:Op maandag 21 januari 2019 08:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
waarom krijg je er vier tegen thuis tegen Heerenveen? Dat is slechter dan verliezen van Feyenoord.
Nee joh. Feyenoord kan alleen tegen PSV boven zichzelf uitstijgen. Tegen Ajax is het altijd openhuis.quote:Op maandag 21 januari 2019 07:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgende week verliezen van Feyenoord, daarna van Real en het is weer een tussenjaar.
Het zijn inderdaad incidenten. Maar toch altijd op heel zure momenten. Heracles, omdat je direct in de achtervolging moest, PSV omdat zij een gat konden slaan (en wij op kop konden komen), en nu gisteren weer.quote:Op maandag 21 januari 2019 08:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar zeker met die kabouter op doel vind ik dat toch wel een incident ook al was hij niet de enige die faalde
ik zie het ook liever anders zeker als het totaal onnodig is en zoveel van dit soort kansen ga je niet krijgen maar er komen er nog wel een paar.quote:Op maandag 21 januari 2019 08:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad incidenten. Maar toch altijd op heel zure momenten. Heracles, omdat je direct in de achtervolging moest, PSV omdat zij een gat konden slaan (en wij op kop konden komen), en nu gisteren weer.
Natuurlijk, Blind zit nog in de winterdip. Wat een flegmatiek mannetje is dat somsquote:Op maandag 21 januari 2019 08:16 schreef govie het volgende:
Ik vind het een zielige vertoning dat iedereen wijst naar de invallende keeper terwijl je verdedigd met 11. Als Lammers keer op keer zo vrij kan lopen met een bal dan kan je beter gaan wijzen naar de verdedigers. Maar typisch ajax dat het wijst naar de invallende keeper, als je het terugkijkt dan zie dat veel goals begonnen door fouten van verdedigers.
niet alleen van de verdedigers maar daar staat een keeper voor, Onana had er minimaal 2 van gepaktquote:Op maandag 21 januari 2019 08:16 schreef govie het volgende:
Ik vind het een zielige vertoning dat iedereen wijst naar de invallende keeper terwijl je verdedigd met 11. Als Lammers keer op keer zo vrij kan lopen met een bal dan kan je beter gaan wijzen naar de verdedigers. Maar typisch ajax dat het wijst naar de invallende keeper, als je het terugkijkt dan zie dat veel goals begonnen door fouten van verdedigers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |