Jij hebt er gewoon overheen gekeken, Lange Fransquote:Op zondag 20 januari 2019 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt? Ik heb er niet zo veel gezien.
ESF grens weet ik niet zo uit mijn hoofd.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is de officiële ESF-grens voor lang? 1 Greyshoogte?
Nee, het lag aan de sjoelbak en er was een Mol in het spel!quote:Op zondag 20 januari 2019 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, misschien dat dat mijn matige scores verklaart
Dat komt omdat Epiales jou altijd naar beneden trekt, dan lijk je kleiner.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pfft.![]()
Ik ben zowat de kleinste van het stel, give or take een paar centimeter.
Nee vandaag was echt draaaamaquote:
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt omdat Epiales jou altijd naar beneden trekt, dan lijk je kleiner.
Wordt gezellig als iedereen alleen maar met zichzelf praat.quote:
Greys go home, you're drunkquote:Op zondag 20 januari 2019 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee vandaag was echt draaaamaNormaal gooi ik bijna nooit onder de honderd. Nu alleen maar. Die gin & tonic in combinatie met shotje limoncello hakten er serieus enorm in. Wat een drinker ben ik toch
![]()
Is dat het nieuwe: zoveel turven hoog?quote:Op zondag 20 januari 2019 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is de officiële ESF-grens voor lang? 1 Greyshoogte?
Het was ook Epiales zijn schuld dat ik je niet herkende en pas aan het einde sprakquote:Op zondag 20 januari 2019 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Moet ik hem toch eens zeggen daarmee op te houden.
Oh ja, we zouden het bij dat verhaal houdenquote:Op zondag 20 januari 2019 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, het lag aan de sjoelbak en er was een Mol in het spel!
Hij had zeker weer lopen rondbazuinen dat ik er niet was?quote:Op zondag 20 januari 2019 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was ook Epiales zijn schuld dat ik je niet herkende en pas aan het einde sprak
Bij onze sjoetafel was dat sowieso het geval.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja, we zouden het bij dat verhaal houden
Mijn grens voor mannen is 1.95, voor vrouwen 1.85. Ongeveer. Denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
ESF grens weet ik niet zo uit mijn hoofd.
Mijn grens voor lang is 2 meter.
Ja ik vroeg nog waar is Roger? Toen riep iemand heel hard, die is er niet. Bleek dus Epiales te zijnquote:Op zondag 20 januari 2019 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij had zeker weer lopen rondbazuinen dat ik er niet was?
Doet hij wel vaker idd, vaag gevoel voor humor heeft hij soms.
Of jij bent gewoon zelf de Molquote:Op zondag 20 januari 2019 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja, we zouden het bij dat verhaal houden
Ik ben 1.98 en vind mezelf niet lang, dus mijn grens moet hoger dan dat liggen.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn grens voor mannen is 1.95, voor vrouwen 1.85. Ongeveer. Denk ik.
In het buitenland vinden ze mij zelfs lang (1.70m), je bent gewoon een lange Nederlander.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben 1.98 en vind mezelf niet lang, dus mijn grens moet hoger dan dat liggen.
Ik ben 1.90, en vanaf ongeveer 1.95 moet ik echt een beetje omhoog kijken voor ik ze kan aankijken. Vandaarquote:Op zondag 20 januari 2019 22:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben 1.98 en vind mezelf niet lang, dus mijn grens moet hoger dan dat liggen.
Ja, dat zal ergens in het begin zijn geweest.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik vroeg nog waar is Roger? Toen riep iemand heel hard, die is er niet. Bleek dus Epiales te zijn
quote:
Kijk nou maar uit dat je niet in de Tim tunnel komtquote:
Epiales zit nu zeker weer veilig achter slot en grendel?quote:Op zondag 20 januari 2019 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat zal ergens in het begin zijn geweest.
Ik was iets verlaat en hij was daar al naartoe gegaan, blijkbaar om tegen mensen te roepen dat ik er niet was. Leuk hoor.
quote:Op zondag 20 januari 2019 22:48 schreef Momo... het volgende:
[..]
In het buitenland vinden ze mij zelfs lang (1.70m), je bent gewoon een lange Nederlander.
Ik moet op familiefeestjes juist altijd omhoog kijken. Veel van mijn neven (en zelfs sommige neefjes) zijn langer dan ik. Ik voel me daar toch altijd een beetje het ukkie.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben 1.90, en vanaf ongeveer 1.95 moet ik echt een beetje omhoog kijken voor ik ze kan aankijken. Vandaar
Ik ben 1.74 en toen ik in Engeland woonde torende ik echt boven iedereen uit. Ik stond bij vrienden altijd bekend als 'the tall one'. Terwijl ik hier gewoon gemiddeld ben.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:48 schreef Momo... het volgende:
[..]
In het buitenland vinden ze mij zelfs lang (1.70m), je bent gewoon een lange Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |