quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:03 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Jammer! Maar dat heb ik bij bijvoorbeeld veel vega soorten broodbeleg ook hoor, dat ik de smaak nog niet echt lekker vind
Broodje Kroket bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:07 schreef Tourniquet het volgende:
De vegetarische oven/airfryer kroketten van Mora en de Vegetarische Slager zijn echt fenomenaal trouwens.![]()
En er zijn ook bitterballen en ‘kip’corns.
Ik had woensdag de bitterballen geprobeerd, ik had serieus het idee dat ik een gewone bitterbal aan het eten wasquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:07 schreef Tourniquet het volgende:
De vegetarische oven/airfryer kroketten van Mora en de Vegetarische Slager zijn echt fenomenaal trouwens.![]()
Die zijn idd echt geweldig, had ze in die actieweek gehaald maar nog niet geprobeerd. De Kipcorns niet gezien overigens.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:07 schreef Tourniquet het volgende:
Ik moet ze nog steeds proberen maar ik geloof je op je woordquote:Op maandag 1 april 2019 10:27 schreef Noek het volgende:
De kroketten van Mora en de Vetarische Slagert. Looovvve it!![]()
Vegetarisch eten is nog nooit zo makkelijk geweest als tegenwoordig.
en dan zeggen die vleesvretens dat wij zeikerd zijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:07 schreef Aether het volgende:
FP: EU wil eind aan 'groenteburger' en 'kipstuckjes'
Die reacties ook. Dat mensen zo getriggerd kunnen worden door vleesvervangers.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:56 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan zeggen die vleesvretens dat wij zeikerd zijn
Godsamme, wat een stel lijers.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:07 schreef Aether het volgende:
De eerste zin verklapt het hele probleem al: 'landbouwcommissie'.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:07 schreef Aether het volgende:
volledig mee eens!!quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:07 schreef Aether het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:56 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan zeggen die vleesvretens dat wij zeikerd zijn
quote:Eindelijk doen ze eens wat goed in Brussel! Als je vlees haat, waarom moet dat vega vergif dan qua uiterlijk en naam op echt vlees lijken?
Die "hippe" vega's kunnen best wel wat creatiefs verzinnen lijkt mij.
NWS / Europees Parlement wil verbod op benamingen als ‘vegaburger’
moeten we ook nog eens Hip zijn......quote:
De vegetarische saucijzenbroodjes van de Hema vind ik ook erg lekker.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:35 schreef Myraela het volgende:
Ik had vegetarische saucijzenbroodjes van de AH, gewoon die in de winkel afgebakken dingen. En ik twijfelde gewoon oprecht of ze het niet per ongeluk normale saucijzenbroodjes met een verkeerd etiket waren.
Ik ben hem nog nergens tegengekomenquote:Op donderdag 4 april 2019 18:53 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
As we speak...en 2 volkoren Boterhammen met Smaeck Vegetarische Crème Américain
https://www.jumbo.com/sma(...)p_lzDxwaAg1DEALw_wcB
Héél erg lekker
Heb je geen Jumbo in de buurt?quote:
Ja alleen die heeft hem dus nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je geen Jumbo in de buurt?
maar straks hebben het zo'n beetje overal....![]()
https://www.smaeckiswatjeproeft.nl/
Jumbo
albert heijn
nettorama
Binnenkort ook bij:
plus dekamarkt dirk
succes!quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja alleen die heeft hem dus niet![]()
Ik ga zo eens kijken bij een grotere AH
| Forum Opties | |
|---|---|