), maar 's ochtends wil ie echt graag nog bij me drinken. Melk is zo'n beetje het eerste of tweede woord dat er dan uit komt. Hij ligt dan ook zo 30-40 minuten aan de borst, niet continu te drinken, soms alleen wat sabbelen, dan weer drinken. Aan het eind van de middag drinkt ie dan meestal ook nog, maar dat is kort en dan bij het naar bed gaan 's avonds. Heb inderdaad niet het idee dat de BV eronder lijdt, nu het aantal voedingen zo is afgenomen.
  ), maar 's ochtends wil ie echt graag nog bij me drinken. Melk is zo'n beetje het eerste of tweede woord dat er dan uit komt. Hij ligt dan ook zo 30-40 minuten aan de borst, niet continu te drinken, soms alleen wat sabbelen, dan weer drinken. Aan het eind van de middag drinkt ie dan meestal ook nog, maar dat is kort en dan bij het naar bed gaan 's avonds. Heb inderdaad niet het idee dat de BV eronder lijdt, nu het aantal voedingen zo is afgenomen.

topaanvulling!
 topaanvulling!

Late reactie, nog geen tijd gehad. Maar bedankt voor je verhaal Lemijn! En wat fijn dat het zo soepel is gegaan bij jullie. Ik ga eens even nadenken wat wij willen hier. Of zelf aan de slag met dit soort tips, of toch een slaapcoach invliegen. Had jij een eenmalige sessie? Of een traject?quote:

Doet hij z'n vinger er ook bij in zijn neus? En zo werd vader Jacob hier de eerste tijd gezongen als vader slaapkop.
 Doet hij z'n vinger er ook bij in zijn neus? En zo werd vader Jacob hier de eerste tijd gezongen als vader slaapkop.  

.
 . 

soms lukt iets ineensquote:Op donderdag 24 januari 2019 17:58 schreef minilot het volgende:
Dutje twee van de dag ook in ledikant.Waah..
 cool is dat
 cool is dat   gooooooo gunther
 gooooooo gunther  
 ?
?

Hehe, ik had mijn handen voor vandaag bij dutjes ook wel vrij hoor. Ik voed 'm gewoonlijk in slaap (plus eventueel wat wiegen) en dan blijf ik er op het grote bed een paar minuten naast/tegengaan tot diepere slaapfase en dan kan ik me gewoonlijk wel loswurmen om wat anders te gaan doen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens, zo nu je je handen vrij hebt?

.
 .  voor de schone badkamer van Tolstoi. Maar ook wel soms lekker op de bank gaan liggen he, als je het huis voor jezelf alleen hebt.
  voor de schone badkamer van Tolstoi. Maar ook wel soms lekker op de bank gaan liggen he, als je het huis voor jezelf alleen hebt.  . Heeft ze er last van, FF?
 . Heeft ze er last van, FF?

. Gelukkig werkte sudo en 100x per dag luier wisselen de laatste keer ook.
 . Gelukkig werkte sudo en 100x per dag luier wisselen de laatste keer ook.  . Hier die kiezenellende, zielig is dat toch he?
 . Hier die kiezenellende, zielig is dat toch he?

Ja, ik geef nog bv. Deze zomer had ik echt de intentie te stoppen en het leek ook even te lukken, daar was ik toen ook vrij verbaasd over, maar vervolgens maakte IJsje toch ineens zo'n drama omdat hij zo graag de borst wilde dat ik overstag ging. En na een week nauwelijks bv te hebben gegeven, kwam het toen gewoon weer op gang.quote:Op donderdag 24 januari 2019 19:53 schreef Lemijn het volgende:
Franny, lees ik in een bijzin dat IJsje nog bij je drinkt? Ik dacht dat hij (of jij) was gestopt.
Jammer dat het verhaal zo herkenbaar voor je is. Hier die kiezenellende, zielig is dat toch he?
 . Ik durfde het hier niet eens te vertellen, geloof ik.
 . Ik durfde het hier niet eens te vertellen, geloof ik.   .
 .

en gelijk 2x!
 en gelijk 2x! 
  . Heeft het nog een specifiek bewaaradvies (in een afgesloten bak bijvoorbeeld, weet iemand dat?
. Heeft het nog een specifiek bewaaradvies (in een afgesloten bak bijvoorbeeld, weet iemand dat?   ). En herkenbaar van dat lezen, in de kinderstoel boeide het hem ook niet
). En herkenbaar van dat lezen, in de kinderstoel boeide het hem ook niet   

en je om 7:30 pas ontdekt dat ze heeft overgegeven en ze daarin lag te slapen.
 en je om 7:30 pas ontdekt dat ze heeft overgegeven en ze daarin lag te slapen.   

Tja, ze slaapt alweer terwijl ze normaal nog wel een tijd wakker zou zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:00 schreef TolstoiFan het volgende:
Vencodark, dat is inderdaad vannaar
. Wat sneu, is ze verder wel ok, of wat ziekjes?

Dit maken we allemaal wel eens mee denk ik hier. Ik zag hier laatst pas toen ik haar savonds (na een dagje opvang) in bed wilde leggen dat ze die nacht ervoor had overgegeven.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:02 schreef vencodark het volgende:
Als je dreumes ineens doorslaapt van 0:30 tot 7:30en je om 7:30 pas ontdekt dat ze heeft overgegeven en ze daarin lag te slapen.

's Nachts voorlopig nog tusseninquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:14 schreef Nolita het volgende:
[..]
Mini wat goed zo in zijn eigen bedje slapen! Mijn gevoel zegt dat je dit voor de nacht niet wil? Hoe gaat het vandaag met de slaapjes?

Voelde wel even raar zeg, dat half uurtje met alleen mijn lief in bed, voor het eerst in een half jaar!
 Voelde wel even raar zeg, dat half uurtje met alleen mijn lief in bed, voor het eerst in een half jaar! 

voor de spugertjes!
 voor de spugertjes!

En Fleur voor Casper.
 En Fleur voor Casper. 
 Hier moet hij zelf lachen om zijn kuchjes en niesjes.
 Hier moet hij zelf lachen om zijn kuchjes en niesjes.  

Leuk!
 Leuk! ), maar naar beneden lukt niet, omdat -ie steeds na één trede weer vindt dat -ie omhoog moet.
), maar naar beneden lukt niet, omdat -ie steeds na één trede weer vindt dat -ie omhoog moet.   

Ik ben wel heel blij met mijn psycholoog en ik denk dat ze me wel kan helpen
 Ik ben wel heel blij met mijn psycholoog en ik denk dat ze me wel kan helpen  

Ik werd iets eerder wakker dan haar en kon toen niet meer slapen omdat het gek voelde.
 Ik werd iets eerder wakker dan haar en kon toen niet meer slapen omdat het gek voelde. 

. Scheelt dat ons bed ook 1.80 breed is dus ruimte genoeg, al komt ie meestal met z’n hoofd op mijn schouder liggen
. Scheelt dat ons bed ook 1.80 breed is dus ruimte genoeg, al komt ie meestal met z’n hoofd op mijn schouder liggen   

.
 .

Ik dacht eergisteren ook dat Casper diep genoeg sliep om zijn kleren in de kast te pakken, zat hij ook ineens rechtop. Ik schrok er zelfs van.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:35 schreef Lemijn het volgende:
Ik mis Jacob ook best een beetje maar ga daarom altijd nog even bij hem kijken voor ik zelf ga slapen. Meestal slaapt hij diep genoeg dat ik wat kan opruimen en/of ongestraft door zijn haar kan aaien. Maar net stond ik alleen maar te kijken en toen kwam hij opeens overeind. Oeps. Maar hij keek me aan, accepteerde een knuffel en ging weer liggen.
Wel een mooi vervolg op het naar bed brengen: dat duurde hem te lang, waarop hij slapen gebaarde. Dat verzoek werd uiteraard meteen ingewilligd.
 . Die sliep pas weer tussen ons in
. Die sliep pas weer tussen ons in   

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 27-01-2019 01:09:25 ]

Dirk en ik slapen beide bij een vriendin, op eenzelfde kamer. Hij werd een uur geleden wakker, wilde niet weer gaan slapen dus fles gemaakt. En vervolgens hield ik hem wakker met mijn hoesten dus ben ik nu maar naar beneden gegaan in de hoop dat hij zo kalmeert en gaat slapen. En ik misschien ook nog. Hopelijk. Godver, wat is dit kut.
 Dirk en ik slapen beide bij een vriendin, op eenzelfde kamer. Hij werd een uur geleden wakker, wilde niet weer gaan slapen dus fles gemaakt. En vervolgens hield ik hem wakker met mijn hoesten dus ben ik nu maar naar beneden gegaan in de hoop dat hij zo kalmeert en gaat slapen. En ik misschien ook nog. Hopelijk. Godver, wat is dit kut. 

.
 .  . Waar hij heel veel heeft liggen drinken en draaien en knuffelen. Nu is-ie moe...
 . Waar hij heel veel heeft liggen drinken en draaien en knuffelen. Nu is-ie moe...  .
 .

.
 .

ging hij goed slapen daarna?
 ging hij goed slapen daarna? En N al die tijd ook onrustig naast ons en in totale paniek als ik weer eens wegrende. Zo sneu! En weer eens blij met partner anders had ze vast brullend aan mijn been gehangen oid. Zelf nog 2x wakker geworden en nu nog steeds brak, dat wordt een hangerige zondag denk ik.
 En N al die tijd ook onrustig naast ons en in totale paniek als ik weer eens wegrende. Zo sneu! En weer eens blij met partner anders had ze vast brullend aan mijn been gehangen oid. Zelf nog 2x wakker geworden en nu nog steeds brak, dat wordt een hangerige zondag denk ik.

Ziek zijn is echt niks..
 Ziek zijn is echt niks.. Jacob klinkt ook echt als een heerlijk kind
 Jacob klinkt ook echt als een heerlijk kind   

daar was wel een verjaardagsfeestje bij ons thuis voor nodig, dus ik ben bang dat het nog geen definitieve doorbraak is
 daar was wel een verjaardagsfeestje bij ons thuis voor nodig, dus ik ben bang dat het nog geen definitieve doorbraak is  

Zijn er voor elke maat dan matrassen te koop?
  Zijn er voor elke maat dan matrassen te koop? Hij was zo lief en hij is zo gek op zijn aapje, zei steeds "aap lief" en "vliend" en dan krijgt aap allemaal kusjes
  Hij was zo lief en hij is zo gek op zijn aapje, zei steeds "aap lief" en "vliend" en dan krijgt aap allemaal kusjes   

Mijn dag kan niet meer kapot
  Mijn dag kan niet meer kapot   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |