klote jaquote:Op zondag 20 januari 2019 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Venlo thuis altijd lastig
[..]
Vegetarisch
Vegetarischquote:Op zondag 20 januari 2019 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Venlo thuis altijd lastig
[..]
Vegetarisch
Misschien weet Onlo nog wel een leuk receptquote:Op zondag 20 januari 2019 17:44 schreef Caland het volgende:
Ik moet ook even bedenken wat ik ga eten
Ik kook niet op zondagquote:Op zondag 20 januari 2019 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien weet Onlo nog wel een leuk recept
Neen, zondag altijd brak en vette hap dagquote:Op zondag 20 januari 2019 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je een meisje uit de bijbelbelt gefixed ofzo
Oh in dat geval, patatje oorlog en frikandel speciaalquote:Op zondag 20 januari 2019 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen, zondag altijd brak en vette hap dag
Nu weet ik ook weer opeens waarom ik van gisteren niks meer weet, alleen een ontbijtje op
Bij de Griek of Turk?quote:Op zondag 20 januari 2019 17:52 schreef Caland het volgende:
Denk dat ik voor een kofte schoteltje ga
Dikzak.quote:
Wat erop?quote:
Lekker hoorquote:Op zondag 20 januari 2019 19:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kun je op Discord zien
Maar goed:
[ afbeelding ]
In de pan, nog niet klaar toen..
Gaan we samen?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki staat 25 maart in de Ziggo Dome.
VIP plekken voor GGMMquote:Op zondag 20 januari 2019 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki staat 25 maart in de Ziggo Dome.
Wat is Discord?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kun je op Discord zien
Maar goed:
[ afbeelding ]
In de pan, nog niet klaar toen..
En waarom zouden we daar naar terug gaan? Wat is er beter aan dan Whatsapp? Zit niet echt te wachten op een derde berichten app (naast Whatsapp en wechat)quote:
Overzichtelijker, diverse chatkanalen en niet iedereen wil meteen zijn/haar nummer delen met iedereen denk ik.. toch?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom zouden we daar naar terug gaan? Wat is er beter aan dan Whatsapp? Zit niet echt te wachten op een derde berichten app (naast Whatsapp en wechat)
Oké. Het is dat geen vrienden van me die app gebruiken. Dus ik ga het toch maar even laten voor wat het is.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Overzichtelijker, diverse chatkanalen en niet iedereen wil meteen zijn/haar nummer delen met iedereen denk ik.. toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |