Wij hebben in een huisje op de camping geslapen. 0 last van de regen gehad. Toevallig tijdens wat buitjes op zaterdag stond ik al in de Euphoria, dus eigenlijk niet nat geregend. Alleen een beetje vanaf de pre-party terug naar de camping, 's nachts.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:53 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hoe was Deciblubber? Of is niemand geweest?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik vermoed dat dit nummer in dit topic op veel negatieve kritiek gaat stuiten.
Maar ik moet zeggen, ik ga er wel lekker op.
Toch ook maar Qlimax gekocht. Voor de zekerheid... Vorig jaar zou ik niet gaan en uiteindelijk kocht ik op de dag zelf een kaartje voor 40 euro. Gezien de line-up denk ik dat dit jaar wel meer hype gaat opleveren dus ik heb toch een kaartje gekocht. Zie tegen die tijd wel of ik ga.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kaarten voor X-Qlusive Holland en Qlimax allebei binnen
8e keer Qlimax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Is dat niet gewoon deze?quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:49 schreef onlogisch het volgende:
Ok. Hier gaan we...
Ooit, ik meen ergens in 2009 of 2011 had ik een opgeslagen filmpje op youtube. Die staat nu op privé of is verwijderd.
Het was 1.31 lang of zo, niet veel langer. Het was of een zelf gemaakt stukje hardstyle of hardstyle van een toen nog redelijk onbekende producer. De clip was wel heel erg apart. Volgens mij zwart/wit en werd gefilmd in een verlaten flatgebouw waar mensen met maskers elkaar allemaal achter na renden.
Iemand enig idee waar ik het over heb?
Het heeft hier wel iets van weg, maar is niet wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:51 schreef mstx het volgende:
![]()
Volgende week heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in!Cuz I'm Mr. Brightside
Nope.quote:
Gevondenquote:
Benieuwd met welke zoektermen je die gevonden hebt.quote:
Ik kon helaas niet, erg balen...quote:
Was goudquote:Op vrijdag 27 september 2019 20:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgen Xq Holland
Eerste feestje sinds Hard Bass in februari, dus de nood was hoog!
Wie gaat er nog meer?
Overdag! Top!quote:Op maandag 30 september 2019 17:32 schreef ReMcOrE het volgende:
hele lap tekst op FB, samenvatting:
DEDIQATED | 20 years of q-dance
Zaterdag 8 februari 2020
12:00 - 23:00
Gelredome, Arnhem
overdag zeker top! en niks van prijs gelezen, er is wel weer zo'n niks toevoegende registratie voor de kaartverkoop e.d.quote:Op maandag 30 september 2019 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Overdag! Top!
Prijs al bekend?
Geluid is daar wel beter dan in de Arena.quote:Op maandag 30 september 2019 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
overdag zeker top! en niks van prijs gelezen, er is wel weer zo'n niks toevoegende registratie voor de kaartverkoop e.d.
kaartverkoop inclusief hotel is over 2,5 week, normale kaartverkoop week later.
wel apart dat ze met 10 jaar de ArenA hadden en nu 'maar' het Gelredome (o.a. qua capaciteit)
maar het vooruitzicht van 25.000 sardientjes in een blik is niet super. al is het natuurlijk de vraag hoeveel animo ze verwachten...quote:Op maandag 30 september 2019 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geluid is daar wel beter dan in de Arena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |